زمان مطالعه: 2 دقیقه
مرکز خرید الماس ایران

مرکز خرید الماس ایران

مرکز خرید الماس ایران یک مرکز بسیار لوکس و مدرن با بهترین برندهای خارجی و داخلی است.

مرکز خرید الماس ایران یک مجتمع تجاری بزرگ و مجلل بسیار لوکس بوده و واقع در شمال شرق تهران می باشد. شهرت مرکز خرید ایران به دلیل وجود اجناس با برندهای معتبر جهانی در این مرکز است. میانگین قیمت اجناس در این مرکز خرید، متوسط و رو به بالا می باشد. اگر جزو افرادی هستید که کیفیت برای شما مهم تر از قیمت است می توانید از این مرکز خرید، خرید های خود را انجام دهید. برای آشنایی بیشتر با این مرکز خرید در ادامه مطلب با آسمونی همراه شوید.

مرکز خرید الماس ایران کجاست؟

این مرکز واقع در تهران، بلوار ارتش، مینی سیتی و خیابان نیروی زمینی است؛ درواقع در شمال شرق تهران قرار دارد.

معرفی بخش های مختلف مجتمع تجاری الماس ایران

به دلیل وجود فروشگاه‌ های بزرگ آدیداس و اکو در همان ابتدای ورود به این مرکز خرید،این مجتمع را به یک مرکز خرید بسیار مدرن و شیک تبدیل کرده است. مرکز خرید الماس ایرانیان از سه طبقه تشکیل شده است که در ادامه به توضیح هر یک از این طبقات می پردازیم.

نمای داخلی مرکز خرید الماس ایران
نمای داخلی مرکز خرید الماس ایران
  • واحدهای تجاری و فروشگاه های مرکز خرید ایران

  1. در طبقه اول مرکز خرید الماس ایران، فروشگاه های فروش لباس، اکسسوری ‌های گران قیمت، فروشگاه‌ های لباس زیر، کیف و کفش، انواع شال و روسری،‌ لوازم آرایشی و بهداشتی و ساعت، فروشگاه بزرگ سفیر وجود دارند. برند های خارجی و گران قیمت فروشگاه بنتون و...این طبقه شامل زارا، آلوارس، آوا، کلارکس، آدیداس، اکو، ایکات،‌ لوئیزا اسپانیولی و بنتلی می باشد.
  2. در طبقه دوم این مرکز خرید انواع پوشاک وجود دارد و سطح آن‌ نسبت به طبقه اول پایین تر می باشد. برند های معروفی که در این طبقه هستند عبارتند از برندهای برشکا و اچ اند ام که دو فروشگاه بزرگ و زیبا را در این مرکز خرید به خود اختصاص داده اند.
  3. طبقه سوم مرکز خرید الماس ایران، شامل یک شهر کتاب بزرگ و تقریبا کاملی می باشد. در این فروشگاه، مجموعه ای از تمام کتاب‌ های داخلی، کتاب ‌های مرجع به زبان اصلی،‌ کتاب کودک، وسایل کمک آموزشی و اسباب بازی،‌ اشیا فرهنگی نفیس، محصولات هنری و نوشت افزار موجود می باشد. یک فروشگاه معروف و بزرگ به نام کیدزی که‌ یک فروشگاه اسباب بازی است نیز در همین طبقه از این مرکز خرید قرار دارد.
  • بانک های مرکز خرید الماس ایران

چه در محوطه داخلی و چه محوطه بیرونی این مرکز خرید وجود شعبه های بانک و دستگاه های خودپرداز باعث شده است تا مشکل پول نقد را به راحتی حل کنند.

  • پارکینگ در مرکز خرید الماس ایران

وجود یک پارکینگ بزرگ و جادار در این مرکز خرید باعث شده است تا بازدید کنندگان از این مرکز خرید مشکل جای پارک خودرو نداشته باشند.

  • سایر امکانات مرکز خرید الماس ایران

این مرکز خرید همچینن دارای یک کافه دنج،یک شعبه از فروشگاه‌های شکلات، شعبه بانک و باشگاه ورزشی می باشد.

آدرس و راه های ارتباطی با مرکز خرید الماس ایران

آدرس تهران، محله اقدسیه، بلوار ارتش، چهار راه مینی سیتی،خیابان نیروی زمینی
شماره تماس 021-22964145
اینستاگرام

almas_e_iran

ایمیل -
تعداد طبقات تجاری 3
ساعت بازدید 9:30 تا 23:15

 

مسیر های دسترسی به مرکز خرید الماس ایران

  • دسترسی به مرکز خرید الماس ایران با ماشین شخصی

اگر برای رفتن به این مرکز خرید از وسیله نقلیه شخصی استفاده می‌کنید، باید به اتوبان بابایی یا ارتش بروید و از آنجا وارد خیابان نیروی زمینی شوید بعد با استفاده از تابلوهای مجموعه شما می‌توانید به این مرکز خرید برسید.

  • دسترسی به مرکز خرید الماس ایران با مترو و اتوبوس

اگر برای رفتن به این مرکز خرید از وسیله نقلیه عمومی استفاده می­‌کنید، بهتر است که در ایستگاه متروی شهرک شهید محلاتی یا همان مینی سیتی پیاده شوید سپس از آنجا از سر بلوار نیروی زمینی می­‌توانید پیاده یا با تاکسی به مرکز خرید الماس ایرانیان برسید.

گوگل مپ

نشان

بلد

نظر خود را درباره «مرکز خرید الماس ایران» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره مرکز خرید الماس ایران فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.