زمان مطالعه: 4 دقیقه
مرکز تجارت جهانی فردوسی

مرکز تجارت جهانی فردوسی

یکی از محیط های مناسب برای فعالیت های تجاری، مرکز تجارت جهانی فردوسی می باشد. این مرکز تجارت دارای 500 واحد تجاری و اداری می باشد.

مرکز تجارت جهانی فردوسی دارای ۱۴ طبقه و نیز زیر بنایی بالغ بر ۷۰ هزارمتر است. این مرکز تجاری به عنوان اولین مرکز مبادلات ارزی، مالی و بانکی کشور شناخته می‌شود که یک طبقه آن به بانک سنتر اختصاص داده شده است. لازم به ذکر است که این بانک ۳۷ شعبه بانکی و هم چنین موسسه مالی اعتباری در ایران دارد. در این مقاله ما قصد داریم شما را به صورت کامل با مرکز تجارت جهانی فردوسی آشنا کنیم برای آشنایی بیشتر با این موضوع در ادامه مطلب با ما همراه شوید.

مرکز تجارت جهانی فردوسی
مرکز تجارت جهانی فردوسی

معرفی مرکز تجارت جهانی فردوسی

این مرکز تجاری دارای ۵۰۰ واحد تجاری و اداری است. این مرکز تجاری با بیش از ۱۲۰۰ واحد پارکینگ و نیز سیستم امنیتی مدرن و هم چنین با امکانات بسیار زیاد محیطی بسیار مناسب برای فعالیت های تجاری است. یکی از الزامات ویژه و اصلی در مراکز تجارت جهانی صرافی ها می‌باشند، چرا که به این طریق بازرگانان بتوانند با امنیت کامل در آن تبادلات ارزی خود را انجام دهند. در مرکز تجارت جهانی فردوسی به دلیل قرار گرفتن صرافی ها در منطقه خیابان فردوسی، خدمات و امکانات ویژه ای برای افراد در نظر گرفته شده است تا صرافی ها بتوانند با امنیت خدمات خود را ارائه کنند. از خدمات این مرکز می‌‌توان به نصب تابلو هایی که بتواند قیمت ارز را در طبقه مخصوص صرافی ها اعلام کند و نیز طراحی واحدها طبق مشخصات فنی به جهت دریافت مجوز صرافی و همچنین دقت کامل در سیستم های امنیتی اشاره کرد.

مشخصات کامل مرکز تجارت جهانی فردوسی

این برج ۷۰۰۰۰ متر مربع زیربنا دارد و دارای ۱۴ طبقه است که از این ۱۴ طبقه ۵ طبقه پارکینگ است که می‌تواند ۱۲۰۰ واحد خودرو را در خود جای دهد و از ۹ طبقه باقی مانده ۵ طبقه تجاری است که دارای ۳۸۸ واحد است و ۲ طبقه آن اداری است که ۷۴ واحد دارد.

لازم به ذکر است که این برج مساحتی بالغ بر ۵۰۰۰ متر مربع را به فودکورت، رستوران و نیز سالن مجالس و حراج اختصاص داده است و هم چنین مساحتی بالغ بر ۵۰۰۰ متر مربع را به نمایشگاه دائمی طلا و جواهر، سنگ های نیمه قیمتی و قیمتی و نیز ساعت اختصاص داده است. ۲۰۰۰ متر مربع این برج نیز به فضای ورزشی اختصاص داده شده است.

ناگفته نماند که در همه طبقات مثبت و منفی این برج لیفت بالابر برای اتومبیل، ۱۰ لاین آسانسور حمل مسافر با ظرفیت ۱۵ نفر، در ورودی ها ۲ لاین آسانسور پاناراما، مرکز خدمات خودرویی و کارواش نانو و به صورت ایمن فضای نصب خودپرداز برای مؤسسات و بانک ها وجود دارد.

برج

راهنمای بازدید از مرکز تجارت جهانی فردوسی

طبق همکف

ویژه ی صرافی ها

 یکی از ملزومات اصلی در مرکز تجارت جهانی، صرافی ها محسوب می شوند تا بازرگانان بتوانند با امنیت کامل در آن تبادلات ارزی خود را انجام دهند.

طبقه ی اول

صرافی و سکه، ساعت‌، جواهرات و طلا

با توجه به این که مهاجرت مردم به کشور های خارجی افزایش یافته است و نیز با گسترش شبکه های اجتماعی، خریداران توقع بیشتری از فضاهای تجاری دارند، گردشگران و شهروندان ترجیح می‌دهند در مرکز تجاری که از امکانات رفاهی مناسبی همچون رستوران، پارکینگ، کافی شاپ، فضای نگهداری کودک، صندوق امانات اجناس خریداری شده و تهویه مطبوع برخوردار است خرید خود را انجام دهند. مرکز تجارت جهانی فردوسی مکانی بسیار مناسب و با نورپردازی بسیار عالی و دارای فضایی آرام و دلنشین محیطی مناسب برای بازدیدکنندگان فراهم کرده است.

طبقه ی دوم

كارگزاران بورس و اوراق بهادار

كارگزاران بورس و اوراق بهادار ساکن در این طبقه می‌باشند.

طبقه ی سوم

اولین نمایشگاه دائمی، نقره، سنگ های قیمتی، سنگ های نیمه قیمتی، طلا و جواهرات

در نمایشگاه واقع در این طبقه شرایط و امکانات ویژه برای فعالیت اقتصادی فراهم شده است. لازم به ذکر است که غرفه ها به صورت مبله و یکسان طراحی و تحویل داده می‌شود که دارای مبلمان، سیستم امنیتی و گاو صندوق می‌باشد.

طبقه چهارم

سالن تشریفات، سالن همایش، فودکورت و رستوران سنتی واقع در این طبقه می‌باشند.

طبقات ۵ و ۶

مکان مناسب برای تجارت، امور بازرگانی، شرکت های لیزینگ، دفاتر بیمه و هواپیمایی

در این طبقات در فضایی بالغ بر ۱۰۰۰۰ متر مربع و ایجاد ۷۴ واحد اداری مکان مناسبی را برای تجارت، امور بازرگانی، شرکت های لیزینگ، دفاتر بیمه و هواپیمایی فراهم شده است. با توجه به طراحی مناسب مرکز تجارت جهانی فردوسی در ورودی و چهار گوشه ساختمان ۱۲ لاین آسانسور وجود دارد که امکان دسترسی و تردد را به واحدهای اداری بسیار آسان تر کرده است.

طبقه منفی ۱

یکی از طبقه های مرکز تجارت جهانی فردوسی به موسسات مالی و اعتباری و شعب بانکی به عنوان بانک سنتر اختصاص یافته است. موقعیت و طراحی این بخش از مرکز تجارت جهانی فردوسی به شکلی است که حتی در ساعت های پایان کار این واحدها، اثری از تعطیلی در برخی از بخش های مختلف این مجتمع به چشم نمی‌خورد. لازم به ذکر است که از صندوق اماناتی که در طبقات موجود است می‌توان به طور شخصی نیز استفاده نمود.

بانک

طبقه منفی ۲ تا منفی ۶

در این طبقات ۱۲۰۰ واحد پارکینگ برای آسایش خاطر مشتریان در هنگام خرید فراهم شده است. هم چنین در طبقه منفی ۶ بخش امکانات رفاهی همچون کارواش، مجموعه ورزشی، مرکز خدمات خودرویی، تون آپ و هم چنین خشکشویی پیشرفته فراهم شده است.

امکانات و خدمات مرکز تجارت جهانی فردوسی

از جمله امکانات مرکز تجارت جهانی فردوسی مجموعه ی ورزشی می‌باشد. یکی دیگر از امکانات رفاهی مرکز تجارت جهانی فردوسی نمایش پیشرفته و سالن های همایش است. لازم به ذکر است که کارواش اتوماتیک و نیز مرکز خدمات خودرو از دیگر امکانات این مرکز هستند.

لازم به ذکر است که در این مرکز تجاری یک استخر شیک و لاکچری به شکل وی آی پی ویژه علاقمندان به مکان های مخصوص قرار گرفته است و از جمله امکانات این استخر شامل استخر آقایان، استخر کودکان، سونا خشک، سونا بخار، جکورزی، حوضچه آب سرد، حمام سنتی، اتاق ماساژ، کلاس آموزش شنا، پارکینگ، بوفه، کمد، رختكن، سیستم تهویه، بدنسازی، کافه و رستوران، لوازم ورزشی و... می‌باشد.

آدرس مرکز تجارت جهانی فردوسی

آدرس

تهران،فردوسی،خ. جمهوری اسلامی،خ. فردوسی
شماره تلفن 021-02161908
ساعت بازدید همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۹ شب

 

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «مرکز تجارت جهانی فردوسی» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره مرکز تجارت جهانی فردوسی فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.