زمان مطالعه: 5 دقیقه
مراکز خرید ارزان استانبول و بدروم برای خرید در سفر

مراکز خرید ارزان استانبول و بدروم برای خرید در سفر

استانبول، علاوه بر جاذبه های گردشگری متنوع و زیبا، مقصد بسیار مناسبی برای خرید نیز هستند. قیمت اجناس در مراکز خرید ترکیه، ارزان هستند و تنوع بالایی دارند.

مراکز خرید استانبول برای افرادی که به قصد خرید به استانبول ترکیه سفر می کنند بسیار اهمیت دارند. در این مطلب مراکز خریدی که قیمت ارزان دارند را بررسی می کنیم.

استانبول و همه شهرهای ترکیه، علاوه بر جاذبه های گردشگری متنوع و زیبا، مقصد بسیار مناسبی برای خرید نیز هستند. قیمت اجناس در مراکز خرید ترکیه و استانبول، ارزان هستند و تنوع بالایی دارند از لباس های زنانه با کیفیت و زیبا گرفته تا بهترین لباس های مردانه و بچگانه از معتبرترین برندها در فروشگاه های استانبول پیدا می شوند که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت.

مراکز خرید استانبول

مراکز خرید استانبول بسیار زیاد هستند و از این رو می توانید با توجه به خرید خود و نزدیکی به محل اقامتتان آن ها را انتخاب کنید. در مراکز خرید استانبول می توانید علاوه بر فروشگاه ها، قسمت های دیگری مانند رستوران، سینما، سالن بازی و... را نیز ببینید.

همچنین می توانید برای خرید ارزان تر نیز به بازارهای مختلف استانبول سری بزنید. این بازارها شاید به اندازه مراکز خرید بزرگ استانبول، مدرن نباشند اما بهترین اجناس خود را می توانید از آن ها تهیه کنید.

گفتنی است که بهترین زمان خرید در استانبول در ایام حراج و تخفیف ها است. اگرچه همیشه می توانید قیمت های مناسبی در استانبول پیدا کنید اما در این ایام می توانید خرید ارزان تر داشته باشید. ایامی مانند حراج ایام تابستان، حراج پیش از کریسمس و حراج عید فطر و قربان از جمله ایام حراج در ترکیه و استانبول هستند.

شما همچنین می توانید برای سفر ارزان تر از پکیج تور استانبول در آژانس هواپیمایی مهرپرواز استفاده کنید. مسافران و گردشگران تمایل دارند که برنامه ریزی سفر خود را برای زمانی انجام دهند که از هر نظر سفری عالی را تجربه نمایند. اگر بخواهیم وقت خاصی را به عنوان بهترین زمان سفر به استانبول مشخص کنیم، تقریباً امری غیر ممکن است چرا که این شهر در هر زمانی زیبایی های خود و همچنین مزایای خود را دارد.

مرکز خرید جواهر استانبول

این مرکز خرید در محله شیشلی استانبول قرار دارد بزرگترین مرکز خرید در قاره اروپا است. تمامی برندهای معروف در این مرکز خرید شعبه دارند. شما می توانید لباس، جواهر و اسباب بازی و... را در این مرکز خرید پیدا کنید. همچنین رستوران های معروفی نیز در آن شعبه دارند. این مرکز خرید در 10 طبقه ساخته شده است و یک شهربازی سرپوشیده نیز در آن وجود دارد. این مرکز خرید در نزدیکی میدان تکسیم قرار دارد.

بازار بزرگ استانبول

بازار بزرگ استانبول یک محل بسیار خوب برای خرید و همینطور یک جاذبه تاریخی محسوب می شود. بازار بزرگ استانبول یا گرند بازار را می توان یکی از وسیع ترین بازارهای سرپوشیده دنیا دانست. معماری و فضای آن برای بسیاری از گردشگران خاص و جالب است. شش هزار فروشگاه و مغازه در سراسر آن وجود دارد. شما می توانید لباس، تزئینات، پارچه، چرم، ظروف مسی، ادویه، جواهرات و... را در این بازار بزرگ پیدا کنید.

بازار بزرگ استانبول، قدیمی و جذاب برای گردشگران
بازار بزرگ استانبول، قدیمی و جذاب برای گردشگران

بازار بزرگ استانبول، قدیمی و جذاب برای گردشگران

مرکز خرید کانیون استانبول

این مرکز خرید 160 فروشگاه را در خود جای داده است و جزء یک برج 30 طبقه محسوب می شود. این مرکز خرید در نزدیکی میدان تکسیم قرار گرفته و برای خرید بسیار مناسب است. این مرکز سالن های تئاتر معروفی را در خود جای داده است و بیشتر جمعیتی که در آن مشاهده می کنید بیشتر برای تماشای تئاتر به این مرکز خرید آمده اند. در این مرکز خرید به غیر از فروشگاه های متنوع، باشگاه های ورزشی، و کافه و رستوران های معروفی نیز در آن وجود دارند.

مرکز خرید استانبول مال

استانبول مال از مراکز خرید معروف در قسمت اروپایی استانبول است که برندهای معتبر ترکیه ای و بین المللی را می توانید در آن پیدا کنید. همچنین موی پارک که مدرن ترین شهربازی سرپوشیده ترکیه است به همراه یک مرکز سینمایی با 16 سالن سینما در این مجموعه قرار دارد.

مرکز خرید فروم استانبول

این مرکز نیز در نزدیکی میدان تکسیم و در خیابان استقلال واقع شده است. بنابراین از نظر موقعیت مکانی، وضعیت بسیار مناسبی دارد. همچنین برندهای معتبر نیز در این مکان شعبه دارند. یک شعبه بزرگ از فروشگاه های لوازم خانگی ایکیا نیز در این مرکز خرید قرار دارد. مرکز خرید فروم استانبول با داشتن هایپرمارکت های بزرگ، از جمله گزینه های مناسب برای خرید ساکنان شهر استانبول است.

مراکز خرید بدروم

بدروم شهری است که به طبیعت و ساحل زیبای آن مشهور است. اما شما می توانید مراکز خرید بسیار خوبی هم در آن پیدا کنید. بنابراین شما می توانید علاوه بر تفریح و استراحت، به خرید در بهترین مراکز خرید بدروم بپردازید. همچنین می توانید با تور بدروم در آژانس هواپیمایی مهرپرواز هزینه کم تری برای سفر خود بپردازید. بعد از گشت و گذار در سواحل بدروم، نوبت به خرید در مراکز این شهر می رسد. مسلما تنوع موجود در مراکز خرید بدروم جوابگوی سلیقه  مسافران برای خرید است. همه چیز از وسایل ارزان گرفته تا کالاهای برندهای لاکچری در مراکز خرید بدروم وجود دارند. لازم به ذکر است که بیشتر برند های بنام دنیا در پاساژهای بدروم نمایندگی های فعال دارند.

مرکز خرید میدتاون بدروم

این مرکز خرید مدرن از بهترین مراکز خرید بدروم است. این مرکز خرید فضای مناسبی دارد و 110 فروشگاه را در خود جای داده است. به جز این مرکز خرید، مرکز خرید سرپوشیده دیگری در بدروم نیست. همچنین این مرکز خرید علاوه بر عرضه بهترین برندها، رستوران، سینما، تئاتر و کافه های مختلفی را نیز در خود جای داده است.

مرکز خرید اوسیس بدروم

این مرکز خرید معماری خاصی دارد و از مراکز خرید محل الهام گرفته شده است اما کاملا مدرن است و بهترین برندهای جهانی در آن شعبه دارند. همچنین زمین بازی کودکان در آن مناسب تفریح کودکان است. این مرکز خرید حدود 240 فروشگاه و پنج سالن سینما دارد.

مرکز خرید اوسیس بدروم
مرکز خرید اوسیس بدروم

مرکز خرید اوسیس بدروم

مرکز خرید پالمارینا بدروم

مرکز خرید پالمارینا بدروم دارای حدود 50 فروشگاه است و برندهای معتبری نیز در آن قرار دارند. این مرکز خرید، تمامی آنچه که نیاز دارید از وسایل تزئینی و لباس تا لوازم دیجیتال و بهداشتی را در آن پیدا کنید و پس از آن در رستوران بین المللی آن مشغول صرف غذا شوید.

بهترین قیمت تورهای داخلی و خارجی با آژانس هواپیمایی مهرپرواز

آماده هستید تا یک سفر هیجان انگیز را برای خود رقم بزنید؟! از طریق آژانس هواپیمایی مهرپرواز می توانید مطمئن ترین خدمات مسافرتی و خدمات اخذ ویزا بهره ببرید. همین حالا می توانید با خرید تورهای ارزان داخلی و خارجی از قبیل تور ترکیه، تور استانبول، تور آنتالیا، تور کوش آداسی و تور مارماریس به زیباترین نقاط جهان سفر کنید. همچنین با خرید تورهای لحظه آخری نیز از آفر های ویژه بهرمند شوید و با رزرو و خرید بلیط هواپیما از آژانس مسافرتی مهرپرواز سفری مطمئن را برای خود رقم بزنید. تلاش ما در آژانس مهرپرواز این است تا بهترین هتل ها و اقامتگاه ها را با بهترین قیمت ها به شما مسافران گرامی ارائه دهیم که در تورهای سال 1400 می توانید از خدمات آن ها بهرمند شوید. شما می توانید برای اطلاعات بیشتر در مورد اخذ ویزا و خدمات مسافرتی با 02143638 تماس بگیرید یا به آدرس زیر مراجعه کنید:

www.mehrparvaz.com

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «مراکز خرید ارزان استانبول و بدروم برای خرید در سفر» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره مراکز خرید ارزان استانبول و بدروم برای خرید در سفر فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.