مطالعه: 1 دقیقه
مدل رنگ مو فیس فریم

مدل رنگ مو فیس فریم

مدل رنگ مو فیس فریم برای سال ۲۰۲۴ و پیشواز سال ۱۴۰۳ ترند شده و این رنگ مو برای هر سنی مورد توجه قرار گرفته است.
در این مطلب می خوانید : [بستن]

مدل رنگ مو فیس فریم یکی از تکنیک‌های زیبای لاین رنگ و مش مو است که بسیار پرطرفدار شده. با آسمونی باشید تا با مدل رنگ مو فیس فریم آشنا شوید و در ادامه تصاویر گردآوری شده از این مدل رنگ را هم ببینید.

فیس فریم

رنگ مو فیس فریم

مدل فیس فریم برای رنگ موی جلوی سر استفاده می شود. فیس فریم (Face Frame) همانند یک قاب برای صورت است. در این مدل رنگ مو، می‌توان با جداسازی یک لایه ضخیم یا نازک از موهای جلوی سر، قاب صورت را بازتر نشان داد. در این مدل، فقط رنگ جلوی موهایتان تغییر می‌کند و یا نسبت به دیگر نقاط موی سر، موی رنگ شده‌ی جلوی سر بیشتر می‌درخشد. شما می‌توانید به سلیقه خود رنگ موی مد نظرتان را انتخاب کنید.

تصاویر رنگ مو فیس فریم

مدل رنگ مو فیس فریم
فیس فریم
رنگ مو فیس فریم جدید
فیس فریم شیک

 

نظر خود را درباره «مدل رنگ مو فیس فریم» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره مدل رنگ مو فیس فریم فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.