زمان مطالعه: 1 دقیقه
مدلینگ در کرج

مدلینگ در کرج

مدلینگ در کرج همچون بسیاری از نقاط کشور در سال های اخیر پیشرفت وسیعی داشته است. در آسمونی با پیشرفت این صنعت در کرج آشنا می شوید.

مدلینگ در کرج همچون بسیاری از نقاط کشور در سال های اخیر پیشرفت وسیعی داشته است. در آسمونی با پیشرفت این صنعت در کرج آشنا می شوید.

مدلینگ در کرج

استان البرز به دلیل نزدیکی به تهران دارای موقعیت های کاری خوبی است. در این استان مانند تهران، فروشگاه ها، تولیدی ها و صنایع کیف و کفش بسیاری وجود دارد که برای ارائه محصولات جدید خود به مدل نیاز دارند. این روزها ارائه و معرفی کالاها از طریق استخدام مدل انجام می شود زیرا با چند عکس و فیلم کوتاه می توان آنها را شبکه های اجتماعی فروشگاهی خود بارگذاری کنند و به راحتی به بهترین شکل ممکن به فروش برسانند.

علاوه بر صنعت پوشاک، لوازم آرایشی بسیاری در کرج به فروش می رسد. مزون ها و سالن های زیبایی نیز با به کار گیری مدل، مهارت های خود را در شبکه های اجتماعی به مشتریان خود نشان می دهند.

شرایط مدل شدن

شرایط مدل شدن
شرایط مدل شدن

شرایط مدل شدن برای خانم ها و آقایان متفاوت است. فاکتورهای ازجمله قد و وزن برای این دو جنس یکسان نیست. آقایان برای مدل شدن باید قدشان بین 180 تا 190 سانتیمتر باشد؛ خانم ها برای مدل شدن باید قدشان بین 170 تا 180 باشد. همچنین قد آقایان باید بین 65 تا 75، و برای خانم ها بین 55 تا 65 باشد.

البته مدلینگ در ایران متفاوت تر از کشورهای دیگر است. در ایران بیشتر مدل عکس (photo model) هستند. بنابراین قد افراد از اهمیت چندانی برخوردار نیست و حالات چهره و تناسب اندام در اولویت قرار می گیرند.

از چه سنی می توان مدل شد؟

هیچ محدودیت سنی برای مدل شدن وجود ندارد. اگر به تبلیغات توجه کرده باشید از نوزادها گرفته تا سالمندان همگی در آگهی ها حضور دارند. منتها هر کس در زمینه مناسب به کار گرفته می شود. اگر می خواهید مدل عکس شوید یعنی وارد صنعت فوتومدلینگ شوید از خردسالان گرفته تا اواخر سن جوانی می توان در این زمینه فعالیت کرد.

نظر خود را درباره «مدلینگ در کرج» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره مدلینگ در کرج فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.