زمان مطالعه: 1 دقیقه
ششمین طلای المپیک زمستانی بر گردن لوژسوار آلمانی

ششمین طلای المپیک زمستانی بر گردن لوژسوار آلمانی

رقابت های لوژسواری بازیهای المپیک زمستانی پکن، اوج اقتدار ژرمن ها در این مسابقات بود.

در مسابقات المپیک 2022  رقابتهای لوژسواری در چهار بخش برگزار شد، انفرادی مردان، انفرادی زنان، دونفره مردان و بخش تیمی. در بخش تیمی هر تیم شامل سه ورزشکار مرد و یک لوژسوار زن بود.

به این ترتیب 12 مدال توزیع شد که تمامی این مدالها به ورزشکاران اروپایی رسید و در این میان تنها سه برنز به ایتالیا، لاتویا و روسیه رسید و باقی مدالها توسط آلمان و اتریش غارت شد. آلمانی ها نه تنها طلای هر چهار مسابقه را به خود اختصاص دادند، بلکه دو نقره هم از آن خود کردند تا نیمی از مدالهای لوژسواری به این کشور برسد.

رقابتهای انفرادی زنان با حضور 35 ورزشکار از 20 کشور برگزار شد که در پایان ناتالی گِیزینبرگر از آلمان قهرمان شد و هموطن او آنا برِیتِر عنوان دوم را به خود اختصاص داد.تاتیانا ایوانووا از روسیه هم سوم شد. در این رقابت ورزشکاران چهار بار مسیر مسابقه را با لوژ طی کردند که گیزنبرگر در مجموع زمان 3:53:454 دقیقه را از آن خود کرد و در صدر ایستاد. هموطن او بریتر هم با اختلاف 0.493 ثانیه پس از او برنده مدال نقره شد.

در لوژسواری انفرادی زنان هفت کشور با سه شرکت کننده راهی المپیک شدند از جمله آلمان، اتریش، روسیه و آمریکا. اوکراین دو نماینده داشت و 12 کشور هم تنها یک سهمیه به دست آوردند. از این میان سهمیه کل آسیا سه نفر بود که از چین، کره جنوبی و چین تایپه در مسابقه شرکت کردند.

در بخش دوبل هم که با حضور 34 شرکت کننده از 14 کشور برگزار شد مدالهای طلا و نقره به آلمان رسید. توبیاس وِندی و توبیاس آرلت تیم دونفره آلمانی در اولین فرصت خود صدرنشین شدند و در بار دوم ثبت رکورد هم از صدر پایین نیامدند. مجموع زمان آنها 1:56:554 دقیقه شد و تیم آلمانی تونی اگِرت و ساشا بِنِکِن هم با اختلاف 0.099 ثانیه برنده مدال نقره شد.

تیم دو نفره آلمان به همراه قهرمان بخش انفرادی زنان و یوهانس لودودیگ برنده مدال طلای انفرادی مردان در رقابت تیمی چهار نفره نیز برای کسب قهرمانی المپیک کار دشواری نداشتند و هر یک در بخش خود جداگانه بهترین رکورد را ثبت کردند تا به این ترتیب این تیم با ثبت زمان 3:03:406 دقیقه عنوان قهرمانی دیگری برای آلمان به ارمغان آورد.

با این عناوین تعداد طلاهای ناتالی گِیزینبرگر به 6 طلا و یک برنز از بازیهای المپیک زمستانی رسید. او در بازیهای 2014 و 2018 هم در بخش انفرادی زنان و بخش تیمی برنده طلا شده بود. ورزشکار 34 ساله آلمانی همچنین سابقه کسب 9 طلا، 5 نقره و 2 برنز از مسابقات جهانی و 7 طلا، 6 نقره و یک برنز از مسابقات اروپایی را در کارنامه خود دارد.

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «ششمین طلای المپیک زمستانی بر گردن لوژسوار آلمانی» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره ششمین طلای المپیک زمستانی بر گردن لوژسوار آلمانی فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.