زمان مطالعه: 1 دقیقه
مجتمع تجاری پارسیس

مجتمع تجاری پارسیس

مجتمع تجاری مسکونی پارسیس در محله کوهک منطقه 22 تهران واقع شده است که دارای موقعیت جغرافیایی مناسبی با برخی مکان ها می باشد.

برج پارسیس در قالب دو برج 20 طبقه ساخته شده است که از این 20 طبقه، 6 طبقه پارکینگ، دو طبقه تجاری و 12 طبقه مسکونی است که در هر طبقه 6 واحد مسکونی با متراژ های 87 متر تا 117 متر می باشد. در هر کدام از برج ها، جمعاً 60 واحد مسکونی وجود دارد. همه واحدهای مسکونی از 2 متر سهام تجاری برخوردارند. همچنین شایان ذکر است که پارسیس زیرنظر تعاونی بازنشستگان سپاه ساخته شده است. مجتمع پارسیس دارای ویوی زیبا به سمت پارک جنگلی چیتگر است. در ادامه با مجتمع تجاری مسکونی پارسیس چیتگر بیشتر آشنا می شویم.

مجتمع تجاری پارسیس چیتگر کجاست؟

مجتمع تجاری مسکونی پارسیس کوهک، واقع در منطقه 22 تهران در میدان نسیم خیابان تسنیم غربی قرار دارد. پارسیس برجی نوساز در بلوار کوهک است که هم برای سکونت و هم برای بخش تجاری دارای شرایط ایده آلی است.

معرفی بخش های مختلف مجتمع تجاری پارسیس چیتگر

مجتمع تجاری-مسکونی پارسیس کوهک
مجتمع تجاری-مسکونی پارسیس کوهک

همانطور که گفته شد، مجتمع تجاری مسکونی پارسیس کوهک دارای 2 طبقه تجاری است که انواعی از مغازه ها و فروشگاه های مختلف از جمله، البسه، کیف، کفش، کادویی، املاک و غیره را در خود جای داده است. برج های پارسیس چیتگر از واحد های تجاری برخوردارند که ساکنین را از نظر نیاز به واحد های تجاری بی نیاز می کند. موقعیت مکانی مجتمع تجاری مسکونی پارسیس چیتگر به گونه ای است که دسترسی سریع را به مجتمع تجاری طوبی به همراه دارد.

  1. سازه این برج ها از نوع اسکلت بتنی و نمای آن از سیمان شسته آنتی باکتریال است.
  2. سرمایش این برج ها از نوع داکت اسپیلت، گرمایش از طریق موتورخانه و تمام پنجره ها از نوع دوجداره هستند.
  3. این برج ها از امکان آنتن و ماهواره مرکزی نیز برخوردار می باشند.
  4. هر کدام از برج ها، دارای 2 لاین آسانسور نفربر و 1 لاین آسانسور باربر هستند.

آدرس مجتمع تجاری پارسیس چیتگر

آدرس

تهران، منطقه 22، محله کوهک، میدان نسیم، خیابان تسنیم غربی، برج های پارسیس چیتگر

تعداد طبقات تجاری

2 طبقه

ساعت بازدید

همه روزه از ساعت 10 صبح تا 23 شب

 

مسیرهای دسترسی به مجتمع تجاری پارسیس چیتگر

هم چنین، این برج ها دارای دسترسی به مترو چیتگر و بزرگراه های آزادگان، تهران – کرج و حکیم، برخوردار هستند تا علاوه بر دیگر مزایای داخل شهری که دارند، عبور و مرور را نیز برای ساکنین سهولت ببخشد.

گوگل مپ

نشان

نظر خود را درباره «مجتمع تجاری پارسیس» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره مجتمع تجاری پارسیس فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.