زمان مطالعه: 1 دقیقه
مت گالا، مهم ترین رویداد مد و فشن در جهان

مت گالا، مهم ترین رویداد مد و فشن در جهان

مراسم مت گالا (Met Gala) یک مراسم برای کمک مالی به فقرا در موزه متروپولتین نیویورک برگزار می گردد.

مت گالا مراسمی است که هر سال در موزه متروپولتین نیویورک برگزار می شود. هدف از اجرای این مراسم جمع آوری کمک های خیریه می باشد. افراد ثروتمند و مشهور در این مراسم شرکت می کنند و با استایل های عجیب و غریب در سطح جهانی خبرساز می شوند.

تاریخچه مراسم مت گالا

اولین مراسم مت گالا در سال 1948 توسط روزنامه نگار مد النور لمبرت برگزار شد. برگزارکنندگان مراسم مت گالا هرسال یک تم لباس را برای شرکت کنندگان مشخص می کنند. سلبریتی ها برای شرکت در این میهمانی باید لباس های خود را براساس این تم طراحی کنند. طراحان و برند های معروف صنعت مد و فشن مانند ورساچه، شنل، گوچی، نایکی و دیور با طراحی لباس های افراد حاضر در این مراسم بار دیگر خود را در جهان مطرح می کنند.

مت گالا یکی از عجیب ترین مراسم در سراسر دنیاست. سلبریتی ها با لباس های عجیب در این مراسم شرکت می کنند و گویا این موضوع به یکی از قوانین مت گالا تبدیل شده است.

چه کسانی به مراسم مت گالا دعوت می شوند؟

مدعوین اصلی این خیریه بازیگران، خوانندگان، سلبریتی ها و افراد ثروتمند هستند. افراد مشهوری از جمله لیدی گاگا، سلنا گومز، کارداشیان ها هر سال در مت گالا شرکت می کنند. مردم عادی نمی توانند در این مراسم شرکت کنند و تنها با دعوتنامه های رسمی اجازه ورود به این رویداد جهانی را خواهند داشت. دریافت دعوتنامه رسمی به همراه پرداخت 30 هزار دلار به شما اجازه ورود به این مراسم را خواهد داد. شاید بتوان گفت که این شرایط راهی غیرمستقیم برای دعوت نکردن افراد عادی به مت گالا می باشد!

مت گالا یکی از مرموز ترین مراسم های جهان می باشد. چرا که هدف اصلی این رویداد کمک و امور خیریه است، اما هیچ اطلاعاتی در مورد مبالغ کمک شده منتشر نمی شود. عکاسان و خبرنگاران در این مراسم حضور دارند اما فقط از دور می توانند نظاره گر این رویداد باشند. مت گالا پخش زنده تلویزیونی ندارد و در سکوت خبری برگزار می شود. تم های انتخابی مت گالا نیز هر سال با توجه به هدف خاصی اعلام می شوند. برای مثال، تم مت گالا در سال 2018، اندام آسمانی (مد و تصور کاتولیک ها) اعلام شده بود.

تصاویر مراسم های مت گالا

کیم کارداشیان مت گالا
کیم کارداشیان مت گالا
ریانا، خواننده آمریکایی و دوست پسرش راکی در مت گالا
ریانا، خواننده آمریکایی و دوست پسرش راکی در مت گالا
لیل ناز اکس
لیل ناز اکس" خواننده و رپ آمریکایی در مت گالا
مگان فاکس در مت گالا
مگان فاکس در مت گالا
تیموتی شالامی مت گالا
تیموتی شالامی مت گالا
جاستین بیبر در مت گالا
جاستین بیبر در مت گالا
مت گالا 2018
مت گالا 2018
کاردی بی در مراسم مت گالا
کاردی بی در مراسم مت گالا
نظر خود را درباره «مت گالا، مهم ترین رویداد مد و فشن در جهان» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره مت گالا، مهم ترین رویداد مد و فشن در جهان فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.