زمان مطالعه: 1 دقیقه
ماه گرفتگی در آبان ماه

ماه گرفتگی در آبان ماه

ماه‌گرفتگی کامل یا ماه خونین در 17 آبان ماه 1401 (8 نوامبر 2022) مشاهده شد.

ماه‌گرفتگی کامل (Blood Moon) در 17 آبان ماه 1401 در بسیاری از کشورهای جهان مشاهده شد. به گزارش آسمونی، این ماه‌گرفتگی کامل یا ماه خون، تا سال 2025 میلادی قابل مشاهده نخواهد بود.

ماه‌گرفتگی تورنتو، کانادا 8 نوامبر 2022

در ایران شاهد این پدیده نجومی نبوده‌ایم و تصاویری از آمریکا توسط رسانه‌های نجومی منتشر شده است. ماه خون یا خسوف کامل در تاریخ 8 نوامبر 2022 (17 آبان 1401) در مناطق آمریکای شمالی و جنوبی، اقیانوس آرام و استرالیا مشاهده شده است.

ماه‌گرفتگی تگزاس، آمریکا 8 نوامبر 2022

این پدیده زیبای نجومی زمانی اتفاق می‌افتد که زمین به‌طور مستقیم از بین ماه و خورشید عبور می‌کند و بر ماه سایه می‌اندازد و وقتی ماه در سایه می‌رود، به رنگ قرمز در می‌آید.

 

نظر خود را درباره «ماه گرفتگی در آبان ماه» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره ماه گرفتگی در آبان ماه فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.