زمان مطالعه: 1 دقیقه
سریال ماشین تحریر شیکاگو

سریال ماشین تحریر شیکاگو

سریال ماشین تحریر شیکاگو داستان مبارزه یک نویسنده برای استقلال کشورش با همکاری دیگر دوستانش است که ماجرای جذابی را شاهد خواهیم بود.

ماشین تحریر شیکاگو (Chicago Typewriter) یکی از سریال‌های جذاب سال 2017 کره جنوبی است. ماجرا مربوط به سال 2017 و همینطور به دوران قدیم و عصر ژاپن می‌باشد. این سریال در 16 قسمت ساخته شد و از جمله بازیگران آن می‌توان به یو آه این، ایم سو جونگ و گو کیونگ پیو اشاره کرد.

یو آه این در سال 2022 در دو فیلم «مسابقه» و «سلام 5» بازی کرده است. سریال سال 2022 گو کیونگ پیو هم «عشق قراردادی» است. در ادامه با آسمونی باشید تا به معرفی سریال ماشین تحریر شیکاگو بپردازیم.

ژانر

عاشقانه/فانتزی

زبان اصلی

کره‌ای

سال تولید

2017

سال انتشار

7 آوریل 2017

تعداد قسمت ها

16 قسمت

عنوان اصلی

Chicago Typewriter

 

پوستر سریال ماشین تحریر شیکاگو

داستان سریال ماشین تحریر شیکاگو

داستان سریال ماشین تحریر شیکاگو درباره نویسنده‌ای معروف به نام هان سه جو با بازی (یو آه این) است. وی در کارش جدی و در تنهایی خود زندگی‌اش را می‌گذراند تا اینکه دختری باهوش و زیرک که یکی از طرفداران او است به نام سول با بازی (ایم سو جونگ) سروکله‌اش پیدا می‌شود.

اما حضور یک شبح به نام یوجین اوه با بازی (گو کیونگ پیو) در زندگی این نویسنده، زندگی‌اش دگرگون می‌شود. در ادامه داستانی جذاب را شاهد خواهیم بود؛ زمانی که فلش‌بک‌هایی به گذشته داریم و زندگی یک نویسنده انقلابی و دوستانش را در سال 1930 می‌بینیم و اراده و شجاعت افرادی که برای استقلال و آزادی از چیزی هراس ندارند.

یک روح در ماشین تحریری گرفتار شده و پس از هشتاد سال می‌خواهد آزاد شود ولی دو دوست انقلابی‌اش تناسخ پیدا کرده‌اند و آنها هان سه جو و سول هستند و با فلش‌بک به گذشته می‌خواهند حقیقت را دریابند.

بازیگران سریال ماشین تحریر شیکاگو 

عوامل و بازیگران سریال ماشین تحریر شیکاگو

بازیگران

یو آه این، ایم سو جونگ، گو کیونگ پیو و کواک سی یانگ

کارگردان

کیم چول کیو

تهیه کننده

کیم کی جه

نویسنده

ایم جی یون

موسیقی

نام هه سونگ
توزیع کننده tvN

 

تصاویر سریال ماشین تحریر شیکاگو

یو آه این در نقش هان سه جو / سو هوی یونگ
گو کیونگ پیو در نقش یو جین اوه / شین یول
ایم سو جونگ در نقش جون سول / ریو سو هیون / آناستازیا
Chicago Typewriter
ماشین تحریر شیکاگو

 

نظر خود را درباره «سریال ماشین تحریر شیکاگو» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره سریال ماشین تحریر شیکاگو فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.