زمان مطالعه: 2 دقیقه
مارتین فورد

مارتین فورد

فورد در جوانی بازیکن حرفه ای ورزش کریکت بود. او به این ورزش علاقه زیادی داشت اما در اثر یک مصدومیت چندین ماه از میدان دور شد.
نام مارتین
نام خانوادگی فورد
نام پدر استیون فورد
نام مادر
لورین فورد
محل تولد بیرمنگام انگلستان
تاریخ تولد 26 می 1982 (5 خرداد 1361)
محل زندگی بریتانیا
حرفه کاری بازیگر، بدنساز و مبارز بریتانیایی
قد 203 سانتی متر
وزن حدود 145 کیلو گرم

 

درباره مارتین فورد

زندگی شادی با همسرش ساشا استیسی دارد. ساشا و مارتین در سالن بدنسازی که هر دو مرتباً به آنجا می رفتند در سال 2013 با هم آشنا شدند اما تا اواسط سال 2015 رابطه ای را شروع نکردند، زیرا هر دوی آنها قبل از آن در روابط طولانی بودند. مارتین زودتر از ساشا از دوست دخترش جدا شد و سپس عشقش را به ساشا که عشقی نافرجام داشت، اعلام کرد و سرانجام ساشا از دوست پسرش جدا شد و رابطه اش با مارتین آغاز شد.

این زوج دو دختر به نام‌های ایموژن فورد و وینتر فورد دارند. ایموجن در سال 2012 و دختر کوچکتر وینتتر در سال 2017 متولد شد. در 6 ژوئیه 2020، ساشا فرزند سوم خود را به دنیا آورد، پسری به نام موداک فورد مارتین در حال حاضر، زندگی بسیار شادی در کنار خانواده و فرزندانش دارد.

شروع فعالیت مارتین فورد

فورد در جوانی بازیکن حرفه ای ورزش کریکت بود. او به این ورزش علاقه زیادی داشت اما در اثر یک مصدومیت چندین ماه از میدان دور شد و نتوانست آمادگی خود را برای حضور در ورزش حرفه ای کریکت به دست بیاورد با توجه به علاقه زیاد او به ورزش بعد از چند وقت تصمیم گرفت که به دنیای پرورش اندام پا بگذارد. تلاش فورد در طول این سالها او را تبدیل به الگو و مدل در رشته بدنسازی در کل دنیا کرد. او توانست از 70 کیلو وزن با ورزش به دوبرابر این وزن برسد که البته همه عضله است.او اکنون معروف به ترسناکترین مرد دنیا است.

وی در سال 2016 میلادی نخستین تجربه بازیگری را با هنرنمایی در فیلم "بویکا: بی رقیب" کسب کرد. مارتین فورد در فیلم های متعددی مانند ردکان (2018)، کینگزمن: محفل طلایی (2017)، رابین هود، طغیانگر، مرد حادثه (2018) و سریع و خشمگین 9 به عنوان بازیگر به ایفای نقش پرداخته است.

ویژگی های ظاهری

قد و وزن مارتین فورد: او طاس است، با چشمان قهوه‌ای، 2.03 متر قد و حدود 145 کیلوگرم وزن دارد. مارتین فورد علاقه زیادی به خالکوبی دارد و قسمت زیادی از بدنش از جمله کل گردن و بخشی از سرش کاملاً خالکوبی شده است.

سرگرمی ها و علایق

بازیگران مورد علاقه اش کوین اسپیسی و شارلیز ترون هستند. او از طرفداران پر و پا قرص سفر است و سال‌ها در سراسر اروپا سفر کرده و نیز فرصت سفر به آسیا و بازدید از ایالات متحده برای دو ماه را داشته است.

شهر مورد علاقه‌اش سوئیس است زیرا او عاشق کوه‌های آن جاست. او علاقه زیادی به غذا و چشیدن غذاهای مختلف دارد.

راه های ارتباطی

اینستاگرام مارتین فورد: martynfordofficial

تصاویر مارتین فورد

مارتین فورد در کنار همسر و فرزندانش
مارتین فورد در کنار همسر و فرزندانش
مارتین فورد
مارتین فورد
مبارزات مارتین فورد
مبارزات مارتین فورد
عکس مارتین فورد
عکس مارتین فورد

 

نظر خود را درباره «مارتین فورد» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره مارتین فورد فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.