زمان مطالعه: 4 دقیقه
لوله بازکنی آنلاین در تهران با حداقل کثیف کاری

لوله بازکنی آنلاین در تهران با حداقل کثیف کاری

آقای لوله بازکن نام شرکت لوله بازکنی تهران می باشد که خدمات خود را فوری و شبانه روزی ارائه می دهد.

امروزه به دلیل مشغله کاری مردم، اکثر کسب و کارها بصورت اینترنتی ارائه می شوند. جالب است بدانید که ثبت سفارش خدمات لوله بازکنی تهران نیز در حال حاضر بصورت آنلاین انجام می شود. برخلاف گذشته که برای انجام کار لوله بازکنی در تهران باید به دنبال یک سرویسکار در کوچه و خیابان می گشتیم، در حال حاضر آنقدر سایت اینترنتی لوله بازکنی موجود است که اکنون انتخاب از میان خیل عظیم شرکت ها کار را برای مردم سخت کرده است.  امروز میخواهیم یکی از بهترین شرکت ها را در این زمینه به شما معرفی کنیم و در مورد خدمات این مجموعه توضیحاتی را ارائه دهیم. شرکت لوله بازکنی آنلاین مورد نظر آقای لوله بازکن https://mrplumber.ir می باشد.

لوله بازکنی آنلاین در تهران با حداقل کثیف کاری

شرکت آقای لوله بازکن کیست؟

آقای لوله بازکن نام شرکت لوله بازکنی تهران می باشد که خدمات خود را فوری و شبانه روزی ارائه می دهد. این شرکت چند سالی است فعالیت خود را تحت برند آقای لوله بازکن (Mr Plumber) شروع کرده و دارای سرویسکاران زیادی در سراسر شهر تهران می باشد. اولویت این مجموعه انجام خدمات با کیفیت با حداقل کثیف کاری می باشد تا رضایت مشتریان را جلب نماید. این شرکت هم اکنون تمام مناطق شهر تهران از جمله شمال، شرق، غرب و جنوب را تحت پوشش خدمات خود قرار داده و این یعنی تنها با یک تماس می توانید نزدیکترین سرویسکاران را پیدا کرده و از آنها استفاده نمایید.

همین حالا میتوانید با جستجو کردن نام "آقای لوله بازکن" در گوگل با این شرکت بیشتر آشنا شوید.

نگاهی به خدمات آنلاین شرکت آقای لوله بازکن

در این مجموعه هر آنچه که نیاز دارید وجود دارد. یعنی اگر ساختمان شما هر مشکلی در رابطه با لوله فاضلاب داشته باشد، به دست این مجموعه قابل رفع خواهد بود. کلیه خدمات به شرح زیر می باشد:

  • لوله بازکنی با فنر برقی، پمپ یا تراکم هوا
  • تخلیه چاه
  • لایروبی چاه
  • پیدا کردن محل دقیق چاه
  • تشخیص ترکیدگی لوله
  • رفع بوی بد فاضلاب با روش تضمینی در تهران
  • نصب توالت فرنگی
  • تعمیر توالت فرنگی
  • نصب سیفون زیر سینک
  • علت یابی مشکل انتشار گاز سپتیک در ساختمان
  • رفع گرفتگی چاه توالت ایرانی و فرنگی

خدمات آنلاین لوله بازکنی چیست و چه زمانی نیاز به آن داریم؟

خدمات آنلاین لوله بازکنی چیست و چه زمانی نیاز به آن داریم؟

خدمات آنلاین تخلیه چاه سرویسی است که امروزه بصورت اینترنتی ارائه می شود. در گذشته تقریبا هر دیواری را نگاه می کردیم تبلیغات فنر زدنی مشاهده می شد و همه جا را زشت کرده بود. اما امروزه به لطف اینترنت کمتر کسی از این تبلیغات استفاده می کند و اکثر شرکت های قدیمی و جدید از جمله آقای لوله بازکنی Mr Plumber ترجیح می دهند بصورت آنلاین خود را به مشتریان معرفی نمایند.

کمتر کسی است که نداند چه زمانی باید از این سرویس استفاده نماید. تقریبا همه می دانیم که هر زمان لوله گرفت یا باید از اسید و یا خدمات لوله بازکنی در تهران استفاده کنیم. البته این دو روش تفاوت های زیادی با هم دارند. ما به هیچ عنوان اسید را پیشنهاد نمی کنیم چون این محلول یک خورنده است و در استفاده های طولانی مدت اتصلات لوله را از بین میبرد. پس بهتر است هر زمان لوله فاضلاب مسدود شد، از یک شرکت لوله بازکنی آنلاین بخواهید برای باز کردن لوله یک سرویسکار به محل اعزام کند تا با استفاده از دستگاه مشکل برطرف شود.

برای باز کردن لوله های فاضلاب از چه دستگاهی استفاده می شود؟

عوامل مختلفی وجود دارد که سبب گرفتگی لوله فاضلاب می شوند و برای باز کردن آنها قبل از هر چیز باید علت مسدود شدن فاضلاب مشخص شود. تمامی این گرفتگی ها میتوانند شدید یا سطحی باشند. اغلبشان توسط فنر برقی قابل رفع می باشند و به طور کامل باز می شوند. البته در برخی موارد که فنر قادر به باز کردن لوله نیست از دستگاه های دیگر استفاده می شود. دستگاه ها و کارایی آنها در لوله بازکنی آنلاین تهران عبارتند از:

  • لوله بازکنی با فنر برقی: برای باز کردن اکثر لوله ها کاربرد دارد و حتی میتواند سخت ترین نوع گرفتگی ها یعنی سیمان و دیگر مصالح ساختمانی را باز کند.
  • لوله بازکنی با تراکم هوا: اگر چیزی درون لوله گیر کرده باشد و فنر قادر به باز کردن آن نباشد، از تراکم هوا استفاده می شود.
  • ساکشن: معمولا زمانی که چیزی درون لوله ریخته و بهتر است تخلیه شود، مثل شن، ماسه و ... میتوان از دستگاه مکنده برای باز کردن لوله استفاده کرد.

چرا لوله فاضلاب می گیرد؟

گرفتگی لوله فاضلاب چیزی نیست که بتوان برای همیشه از شر آن خلاص شد و جلوی آن را گرفت. بلکه تنها با مشخص شدن علت گرفتگی لوله فاضلاب میتوان دستگاه مناسبی را برای باز کردن گرفتگی انتخاب نمود. همانطور که در بخش قبلی توضیح دادیم، فنر برقی میتواند اکثر گرفتگی ها را باز کند اما برای باز شدن تضمینی لوله توسط شرکت های لوله بازکنی آنلاین در تهران بهتر است بفهمیم مشکل چرا به وجود آمده. علل گرفتگی لوله فاضلاب عبارتند از:

  • مو
  • دستمال کاغذی
  • چربی
  • روغن
  • رسوب
  • جرم
  • مصالح ساختمانی
  • اشیا
  • کم بودن شیب لوله

متداول ترین دلایل گرفتگی لوله های فاضلاب موارد بالا می باشند. در روز بسیاری از ساختمان ها همین مشکلات را دارند و لوله ساختمانشان با یکی از این موارد مسدود می شود و باعث می گردد فاضلاب پس بزند و همه جا را کثیف کند. اگر علت گرفتگی به درستی و کامل برطرف شود، لوله تا مدت های زیادی باز می شود و گرفتگی مکرر هم ایجاد نخواهد شد.

چه کار کنیم دچار گرفتگی مکرر لوله فاضلاب نشویم؟

اگر از خدمات لوله بازکنی آنلاین در تهران استفاده کرده اید و حالا میخواهید از گرفتگی زود هنگام و مکرر پیشگیری کنید، بهتر است به نکات زیر دقت کنید:

  1. بر روی تمام کف شوی ها، توری مخصوص قرار دهید.
  2. به هیچ عنوان روغن را درون سینک ظرفشویی نریزید.
  3. موهای اصلاح شده را درون هیچ کدام از لوله های فاضلاب به ویژه لوله حمام نریزید.
  4. بهتر است برای از بین بردن مواد اضافی که به داخل لوله نفوذ کرده اند، هفته ای یکبار آب داغ  و تاید درون لوله ها بریزید تا از بین بروند.
  5. دستمال کاغذی های استفاده شده را درون توالت نریزید.

انجام همین 5 مورد به شما کمک خواهد کرد تا از گرفتگی های مکرر و زود هنگام جلوگیری کنید و تا مدت ها خبری از گرفتگی لوله فاضلاب و استفاده از خدمات لوله بازکنی آنلاین تهران خبری نباشد. اما اگر به هر دلیل مجبور به استفاده از لوله بازکنی آنلاین در تهران شدید، میتوانید سریعا با شرکت لوله بازکنی آقای لوله بازکن تماس بگیرید تا نزدیکترین سرویسکار به شما در محل حاضر شود.

منبع: آقای لوله بازکن

نظر خود را درباره «لوله بازکنی آنلاین در تهران با حداقل کثیف کاری» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره لوله بازکنی آنلاین در تهران با حداقل کثیف کاری فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.