زمان مطالعه: 1 دقیقه
لحظه ای با رکسانا ورزا

لحظه ای با رکسانا ورزا

رکسانا ورزا به عنوان یکی از چهره‌های جوان و خلاق مایکروسافت شناخته می‌شود که مسئولیت برخی پروژه‌های مهم...
رکسانا ورزا به عنوان یکی از چهره‌های جوان و خلاق مایکروسافت شناخته می‌شود که مسئولیت برخی پروژه‌های مهم این شرکت را در اروپا بر عهده دارد. او در آوریل 2013 به عنوان 30 زن برتر فناوری در کسب و کار خود بر گزیده شد.  

24
24

  او یکی از ثروتمندترین دختران ایرانی در دنیا است و اینکه یکی از مقامات بلند پایه در شرکت مایکروسافت است که میتواند افتخاری برای ایرانیان باشد.  

26
26

  رکسانا در مورد خودش گفته : من اجرای برنامه های استارتاپی مایکروسافت رو در فرانسه به عهده دارم.ما در اینجا دو برنامه استارتاپی داریم:یکی Bizspark و یکی هم اخیرا اضافه شده به نام Microsoft Ventures(که Spark هم نامیده می شود). من بیشتر درگیر راه اندازی برنامه Microsoft Ventures در فرانسه بودم که یک شتاب دهنده است با هدف کمک به استارتاپ ها که بتوانند نسخه اولیه بسازند و در سه ماه کسب و کار خودشان را راه بیندازند.تقریبا یک سال میشه که من چند استارتاپ موفق داشته ام که در حال جذب سرمایه گذار هستند و موفق به کسب چندین جایزه در مسابقات مختلف شده است.  

رکسانا ورزا
رکسانا ورزا

  جدای از سمت من در مایکروسافت ، من یکی از موسسان Tech.eu هم هستم که یک وبلاگ تکنولوژی/کارآفرینی در اروپا است. و همچنین موسس Girls in Tech در لندن و پاریس هم هستم. Girls in Tech شبکه ای است که با هدف ایجاد بستری برای حضور بیشتر بانوان و زنان در عرصه تکنولوژی و کارآفرینی راه اندازی شده است.  

رکسانا ورزا
رکسانا ورزا

  من همچنین برگزارکننده کنفرانس FailCon در پاریس هستم،کنفرانسی که به کارآفرینان کمک می کند تا از شکست هایشان یاد بگیرند.       "  شیرین نوبهاری قهرمان بدنسازی ایران  "                
ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «لحظه ای با رکسانا ورزا» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره لحظه ای با رکسانا ورزا فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.