زمان مطالعه: 8 دقیقه
5 قرص لاغری بدون عوارض (خوش هیکل شو)

5 قرص لاغری بدون عوارض (خوش هیکل شو)

شاید شما هم انواع رژیم‌های غذایی را امتحان کرده باشید یا به توصیه دوستان و نزدیکان به مصرف برخی داروهای کم‌اشتها روی آورده‌اید و نتیجه‌ای نگرفته‌اید.

امروزه چاقی به‌عنوان یکی از معضلات بشر تبدیل شده است. بعد از ماشینی شدن اغلب مشاغل، افراد دیگر مانند گذشته فعالیت‌های جسمی و فیزیکی زیادی انجام نمی‌دهند. حتی با ورود انواع فست‌فودها و غذاهای لذیذ و پرچرب به سبد غذایی خانواده‌ها، به طور چشمگیری شاهد افزایش وزن در بین اقشار مختلف جامعه هستیم. ازاین‌رو بیشتر افراد چاق با یک رژیم غذایی سفت‌وسخت درصدد کاهش وزن خود برمی‌آیند. متأسفانه برخی با استفاده نادرست و پیروی از روش‌های غیراصولی نه‌تنها، نتیجه‌ای نمی‌گیرند بلکه بعد از مدت کوتاهی، دوباره دچار اضافه‌وزن یا حتی عوارض ناخوشایند مانند ازدست‌دادن فرم بدن می‌شوند. ما در این مقاله قصد داریم 5 "قرص لاغری" گیاهی، چربی‌سوز و کاهنده اشتها را به شما معرفی کنیم. این قرص‌ها بدون هیچ‌گونه عوارضی و با چربی‌سوزی قوی، وزن و فرم بدن را به حالت نرمال و ایده‌آل شما تبدیل می‌کنند.

شاید شما هم انواع رژیم‌های غذایی را امتحان کرده باشید یا به توصیه دوستان و نزدیکان به مصرف برخی داروهای کم‌اشتها روی آورده‌اید و نتیجه‌ای نگرفته‌اید. این نکته مهم را به خاطر داشته باشید که برای رسیدن به یک وزن ایده‌آل و متناسب با قد، سن و جنسیت نیازمند بهره‌گیری از روش‌هایی بی‌خطر و بدون عوارض برای سلامتی هستید.

بهترین قرص لاغری و کاهش وزن

یکی از روش‌هایی که در چندساله اخیر به‌ویژه در ایران بسیار رواج پیدا کرده، استفاده از قرص‌های مخصوص لاغری و کاهش وزن است. اغلب افراد چاق و دارای اضافه‌وزن، امکان پیروی از یک رژیم غذایی برای لاغر شدن را ندارند یا برخی افراد هم ممکن است به‌خاطر برخی بیماری‌ها دچار اضافه‌وزن شوند و بعد از بهبودی درصدد کاهش وزن خود هستند. ولی ازآنجاکه نوع سوخت‌وساز بدن آنها به‌گونه‌ای است که به سمت چاق شدن می‌رود، برای تغییر این رویه نیاز به یک عامل خارجی است که این رویه را تغییر دهد. اینجاست که قرص لاغری راه چاره این‌گونه افراد است.

اما حالا باید از قرص‌هایی استفاده کرد که علاوه بر فرم دهی و کاهش وزن بدن، فرد را به حالت ایده‌آل و مطلوب برسانند و درعین‌حال هیچ‌گونه عوارضی هم نداشته باشند.

اغلب افراد چاق به دنبال بهترین قرص‌های لاغری و کاهش وزن هستند. برخی قرص‌ها، کپسول‌ها، پودرها و مکمل‌های غذایی برای لاغر شدن دارای عوارض هستند و فرد بعد از لاغر شدن، به دنبال جبران و درمان عوارض آنهاست.

اگر شما هم از رژیم‌های غذایی خسته شده‌اید و به دنبال راهی ساده و راحت برای لاغر شدن بدون عوارض هستید، ادامه مقاله را از دست ندهید. ما در اینجا بهترین قرص‌های موجود در ایران برای کاهش وزن و لاغری به همراه عملکرد آنها را به شما معرفی می‌کنیم.

چنانچه نیاز به مصرف قرص برای لاغر شدن هستید، حتماً در مورد آن تحقیق کنید، نحوه مصرف، عوارض استفاده زیاد و به‌طورکلی، شناخت اجمالی از آن به دست آورید. توصیه می‌شود قبل از مصرف هرگونه دارو، قرص، کپسول، پودر یا انواع مکمل‌ها با پزشک خود مشورت کنید.

قرص لاغری پلاتین

قرص لاغری پلاتین

قرص پلاتین اسلیمینگ Platinslimming که به‌اختصار به آن قرص لاغری پلاتین می‌گویند، داروی لاغری و کاهش وزن به شمار می‌رود. این قرص محصول کشور اسپانیاست. فرمولاسیون و ترکیبات به‌کاررفته در ساختار این قرص کاملاً گیاهی هستند. بهتر است بدانید که این دارو از ابتدای سال 2021 به شکل کپسول در بازار عرضه شده است.

شرکت سازنده این کپسول ادعا می‌کند که ساختار محصول به‌گونه‌ای تولید شده که ایمنی بدن و سلامتی مصرف‌کنندگان را تضمین می‌کند. در همین راستا با عملکرد مثبت خود در جهت کاهش میل و خواهش فرد به غذا باعث بالارفتن سطح انرژی بدن می‌شود و به این صورت مانع از افزایش وزن کاذب فرد می‌شود. این فرایند از نظر روحی و روانی روی فرد اثر مثبت گذاشته و خلق‌وخوی فرد تا حد زیادی بهبود یافته که تأثیر زیادی در کاهش وزن و لاغری وی خواهد داشت.

ترکیبات و مواد تشکیل‌دهنده قرص پلاتین شامل عصاره پرتقال تلخ، نیلوفر آبی هندی، کاسیا، عصاره آلیسما، ال - کارنتین، گرده زنبورعسل هستند. هرکدام از این عناصر خود دارای خواص بسیار مفید با اثرات کاهش وزن، سوزاندن چربی‌ها و کاهش اشتها می‌باشند.

از دیگر مزایا و ویژگی‌های قرص پلاتین می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کاهش وزن به میزان 6 تا 13 کیلو در ماه
  • بدون نیاز به ورزش و رژیم غذایی
  • فرم دهی به بدن با حذف چربی‌های اضافی
  • ازبین‌بردن توده‌های چربی در ناحیه شکم، ران‌ها و پهلوها
  • مانع از تبدیل قندها به چربی­ها
  • افزایش سوخت‌وساز بدن
  • رفع استپ وزنی

قرص‌های پلاتین باید در سه دوره به طور مداوم مصرف شوند. چنانچه نیاز به استفاده بیشتر داشتید، حتماً به مدت یک ماه وقفه ایجاد کنید یا به عبارتی ساده‌تر یک ماه به بدن خود استراحت بدهید، سپس دوره جدید را شروع کنید. دوره مصرف را به طور کامل طی کنید. قرص‌های لاغری را همراه با آب زیاد بنوشید تا اثربخشی بیشتری داشته باشند.

قرص لاغری گلوریا

قرص گلوریا در چند سال اخیر مورد مصرف و استقبال ایرانی‌ها قرار گرفته است. به همین دلیل شرکت اسپانیایی تولیدکننده آن، مجوز پخش آن را به 4 شرکت اعطا کرده است. این محصول به‌صورت درب‌های زرد، سفید، بنفش و قرمز و در جعبه‌های تیره عرضه می‌شود. روی جعبه تمامی محصولات گلوریا موجود در سایت اسپینو، کد رجیستری اصالت با نشان و برچسب سازمان غذا و داروی FDA درج شده است.

قرص لاغری گلوریا با ترکیبات جدید و اثرگذاری بسیار سریع در مدت‌زمان کوتاهی توانسته به یکی از محصولات لاغری پرفروش تبدیل شود. این قرص متابولیسم و سوخت‌وساز بدن را افزایش داده، زنجیره پپتیدها یا چربی‌ها را شکسته و آنها را تبدیل به انرژی می‌کند. خاصیت چربی‌سوزی این قرص‌ها با کاهش اشتها در فرد همراه است. در نتیجه توصیه می‌شود هم‌زمان با مصرف قرص گلوریا، آب زیاد میل نمایید. همچنین همراه با این دارو، از داروهای مولتی‌ویتامین برای تأمین ویتامین‌های موردنیاز بدن، استفاده کنید.

مواد و فرمولاسیون استفاده شده در ساخت قرص گلوریا کاملاً طبیعی و گیاهی هستند و هیچ‌گونه مواد شیمیایی در ترکیب و ساختار آن استفاده نشده است.

مواد مورداستفاده در ساخت قرص لاغری گلوریا:

  1. گل لاله مردابی یا عصاره گیاه لوتوس هندی: نشاط‌آور و کاهنده اشتها
  2. عصاره ریشه بهارنارنج: آرامش دهنده اعصاب و کمک به هضم غذا
  3. عصاره کاسیا: تقویت روده و معده و کاهش اشتها
  4. گیاه بابا آدم: افزایش سوخت‌وساز، مدر (ادرارآور) و افزایش تعریق

توجه داشته باشید برخی عوارض مانند کم‌خوابی، افزایش فشارخون و تپش قلب مربوط به گیاه بهارنارنج است. چنانچه این علائم را در خود مشاهده کردید، حتماً به پزشک خود اطلاع دهید.

قرص آلی

یکی از معروف‌ترین داروهای لاغری و کاهش وزن که به‌صورت کپسول عرضه می‌شود. آلی یا اورلیستات Orlistat Alli، با نام تجاری Xenical در بازار موجود است. اورلیستات، در واقع یک ماده مهارکننده لیپاز محسوب می‌شود. لیپاز، آنزیم تجزیه‌کننده چربی‌ها در بدن است. عملکرد این ماده به این صورت است که 25% چربی غذای درون معده را از سیستم گوارش عبور می‌دهد. این مواد به طور طبیعی از بدن همراه مدفوع خارج می‌شوند.

قرص آلی، چربی‌های تجمع یافته در نواحی مانند ران‌ها، شکم و پهلوها را از بین می‌برد. همچنین با لیفت کردن و کشیدن پوست بدن و صورت، از شل‌شدگی و افتادگی آن جلوگیری می‌کند. این دارو همچنین با افزایش متابولیسم بدن، داروی گیاهی مناسب برای کسانی است که قادر به ورزش‌کردن نیستند.

برخی تحقیقات انجام شده روی عملکرد آلی نشان می‌دهد که این قرص باعث کاهش و حذف چربی‌های خطرناک دور شکمی یا چربی احشایی می‌شود. این نوع چربی‌ها، منجر به بیماری‌هایی همچون دیابت نوع 2، فشارخون بالا، بیماری‌های قلبی و عروقی می‌شوند.

قرص آلی، قرصی بسیار اثرگذار در کاهش وزن و لاغری است که برای خانم‌ها و آقایان بین 18 تا 55 سال بسیار مناسب است. به طوری که 3 روز بعد از مصرف، تأثیر آن روی بدن کاملاً مشهود است. این دارو به دلیل اینکه دارای ترکیبات بسیار قوی با اثربخشی سریع می‌باشد، از مصرف خودسرانه آن بپرهیزید. همچنین این دارو عموماً بعد از عمل جراحی کاهش وزن، به بیمار تجویز می‌شود. زیرا به حفظ وزن ازدست‌رفته وی، کمک شایانی می‌کند.

قرص رزبری

قرص لاغری رزبری

قرص رزبری کتون، ساخت کمپانی WHITE ONE انگلستان، دارویی با استاندارد جهانی و ضدسرطان محسوب می‌شود. این محصول دارای برچسب هولوگرام و کد رجیستری است که با تهیه آن از سایت اسپینو، از ضمانت و اصالت آن اطمینان حاصل کنید. رزبری کتون، از محبوب‌ترین قرص‌های لاغری و کاهش وزن بدون عوارض بوده که بر پایه یک ماده طبیعی است. ترکیبات این دارو با خاصیت خون‌سازی، کاهش نفخ و ورم و اثرات آنتی‌اکسیدانی است.

کتون تمشک، یک ماده شیمیایی از مشتقات تمشک است که موارد مصرف بسیار زیادی دارد. از جمله در لوازم آرایشی به‌عنوان طعم‌دهنده کاربرد دارد، ولی همچنان ماده کاهنده وزن در ساختار قرص­های لاغری مورد استفاده قرار می­گیرد.

قرص رزبری کتون تمشک، چربی‌سوز بسیار قوی و افزایش‌دهنده هورمون آدیپونکتین است. این هورمون باعث افزایش متابولیسم و سوخت‌وساز بدن می‌شود. آدیپونکتین باعث ترشح بافت چربی در انسان می‌شود در نتیجه بر نحوه عملکرد گلوکز و چربی و سوخت‌وساز آنها در بدن بسیار مؤثر است.

رزبری کتون یا Respberry ketone، قرص لاغری با خاصیت تخصصی کاهش اشتهاست. عملکرد این قرص در کاهش اشتها با مصرف چربی‌های کهنه و ذخیره شده در بدن همراه است. ویتامین سی موجود در رزبری از پرتقال بیشتر بوده و کالری کمتری دارد. همچنین غنی شده از ویتامین A، پتاسیم و کلسیم بوده و دارای فیبر بسیار بالایی است؛ بنابراین برای پوست و زیبایی صورت بسیار مفید خواهد بود.

از دیگر مزایا و ویژگی‌های قرص لاغری رزبری:

  • کاهنده اشتها از همان روز اول
  • چربی‌سوزی تا حدود 8 کیلو بدون ورزش
  • دارای ماده مفید برای کبد، غضروف سازی و مفاصل
  • کاهش وزن سریع بدون برگشت
  • مانع تبدیل قندهای اضافی به چربی
  • ازبین‌برنده چربی‌های انباشت شده در بازو، ران‌ها، شکم و پهلوها

قرص لاغری بلک‌بری

این دارو دارای ترکیبات منحصربه‌فرد و خاصی می‌باشد. قرص لاغری بلک‌بری از قوی‌ترین و کارآمدترین محصولات، در کاهش وزن و لاغری به شمار می‌آید. عملکرد و مکانیسم این دارو به‌گونه‌ای است که نقش عمده‌ای در کاهش اشتها و میل به شیرینی‌جات در فرد ایجاد می‌کند. سوخت‌وساز بدن و اشتهای کاذب فرد را کم کرده و باعث افزایش جذب مواد مغذی موردنیاز بدن می‌شود. از دیگر اثرات این دارو، بهبود کارکرد مغز به دلیل وجود ماده HCA در آن است. با مصرف این قرص، استرس فرد کاهش‌یافته و از پرخوری عصبی وی جلوگیری می‌شود؛ بنابراین احساس انرژی بیشتر و عالی بودن خواهد داشت.

در هر دوره مصرف این قرص، فرد 7 الی 10 کیلو کاهش وزن خواهد داشت. قرص لاغری بلک‌بری، خون‌ساز بوده و از نفخ و ورم جلوگیری می‌کند. همچنین با فرمولاسیون خاص، علاوه بر چربی‌سوزی و کاهش وزن، مانع شل شدن و افتادگی پوست می‌شود.

ترکیبات قرص بلک‌بری:

  • عصاره میوه بلک‌بری (تمشک سیاه)
  • دانه قهوه سبز
  • کافئین
  • چای سبز
  • عصاره گیاه گارسینیا کامبوجیا
  • پلی فنول
  • کاتچین
  • اسپیرولینا
  • مواد مغذی آنتی‌اکسیدان

این محصول همانند سایر داروهای ذکر شده در بالا، دارای کد رجیستری بوده و با استعلام از سایت اصلی سازنده، می‌توانید از اصالت آن اطمینان حاصل کنید. همچنین بر روی جعبه آن لیبل حرارتی نصب شده است. با قراردادن فندک روی واژه BLACK BERRY، این عبارت محو خواهد شد.

جمع‌بندی

امروزه چاقی عامل بسیاری از بیماری‌های بشر محسوب می‌شود. اغلب بیماری‌های قلبی و عروقی، فشارخون بالا، چربی و قند خون از عوارض چاقی هستند. به همین دلیل افراد به دنبال راهی برای کاهش وزن و لاغری سریع بدون برگشت هستند.

مصرف قرص‌های گیاهی و بدون عوارض با تجویز پزشک متخصص، بهترین راه درمان چاقی است. در این نوشتار 5 قرص لاغری بدون عوارض معرفی شدند که بر پایه مواد طبیعی و مشتق شده از میوه‌ها و گیاهان هستند که همگی را می توانید ار سایت اسپینو به آدرس www.espino-vip.ir تهیه کنید. اگرچه تمام این داروها دارای مجوز و مورد تأیید پزشکان هستند، اما حتماً قبل از مصرف، از کارشناسان و متخصصان این حوزه مشورت و راهنمایی بخواهید.

نظر خود را درباره «5 قرص لاغری بدون عوارض (خوش هیکل شو)» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره 5 قرص لاغری بدون عوارض (خوش هیکل شو) فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.