زمان مطالعه: 1 دقیقه
آموزش اضافه کردن فونت فارسی در مک

آموزش اضافه کردن فونت فارسی در مک

نحوه اضافه کردن فونت فارسی در مک به چه شکل است؟ مشکل فرمت زیر نویس فارسی در مک هنگام پخش ویدئو با افزودن فونت فارسی به نرم افزار مک حل می شود

رفع مشکل فرمت زیر نویس فارسی در مک هنگام پخش ویدئو

یکی از مشکلات کاربران مک هنگام دیدن فیلم با زیر نویس فارسی این می باشد که نوشته ها بهم ریخته و غیر قابل خواندن نمایش داده می شود در این بخش از آسمونی به این موضوع می پردازیم

اضافه کردن فونت با استفاده از برنامه IINA

  • یک فونت فارسی به دلخواه دانلود کنید. به طور مثال: x homa
  • بعد از دانلود شدن فونت روی آن کلیک و گزینه آخر services را می زنیم در مرحله بعد روی extract with better zip کلیک کرده و فایل از حال فشرده خارج می کنیم  و مجدد روی فایل اصلی کلیک کرده و install font  را می زنیم.
  • برنامه IINA را اجرا می کنیم از منو بالا گزینه Preferences را انتخاب می کنیم سپس در مرحله بعد روی گزینه Subtitle می رویم و در پایین صفحه Default Encoding گزینه Arabic (WINDOWS-1256)را از منو انتخاب می کنیم.
  • در مرحله بعد در همان صفحه در قسمت Text Subtitles روی گزینه choose  کلیک می کنیم حال از لیست باز شده گزینه فونتی که نصب کردیم رو انتخاب و ok  را می زنیم و ادامه فیلم را با فونت دلخواه خود تماشا می کنید.
نظر خود را درباره «آموزش اضافه کردن فونت فارسی در مک» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره آموزش اضافه کردن فونت فارسی در مک فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.