زمان مطالعه: 3 دقیقه
فواید استفاده از عطر و ادکلن های مه استایل

فواید استفاده از عطر و ادکلن های مه استایل

استفاده از یک عطر و ادکلن با رایحه خوش و دل انگیز، درست مثل انتخاب یک لباس شیک و با کلاس، اعتماد به نفس و موقعیت اجتماعی تان را بالا خواهد برد.

چکیده : استفاده از یک عطر و ادکلن با رایحه خوش و دل انگیز، درست مثل انتخاب یک لباس شیک و با کلاس، اعتماد به نفس و موقعیت اجتماعی تان را بالا خواهد برد. معمولا هر فردی نسبت موقعیت کاری، وضعیت اجتماعی و شخصیتش یک عطر مناسبت را انتخاب و استفاده می کند

استفاده از یک عطر و ادکلن با رایحه خوش و دل انگیز، درست مثل انتخاب یک لباس شیک و با کلاس، اعتماد به نفس و موقعیت اجتماعی تان را بالا خواهد برد. معمولا هر فردی نسبت موقعیت کاری، وضعیت اجتماعی و شخصیتش یک عطر مناسبت را انتخاب و استفاده می کند. و این می تواند به عنوان یک ویژگی برتر به حساب آید. همچنین یکی دیگر از مزیت های عالی عطر و ادکلن این است که حتی در نبود شما، رایحه عطر شما برای دوستانتان یادآور شخصیت شما می باشد. اگر شما از آن دسته افرادی هستید که قصد دارید در بین دوستانتان بدرخشید و از بسیاری دیگر از مزیت های عطر و ادکلن بهره ببرید باید به استفاده از عطر و ادکلن اهمیت بدهید. یکی از بهترین عطر ها، عطر بلک افغان می باشد که در فروشگاه مه استایل با تخفیف ویژه هم به صورت نقدی هم اعتباری قابل خریداری است.

 مزیت های استفاده از عطر و ادکلن

  • بوی خوش و دل انگیز

مهم ترین مزیت استفاده عطر و ادکلن رایحه خوش و دلنشین آن است. شما با استفاده روزانه عطر و ادکلن، همیشه خوش بو هستید این خوشبو بودن هم برای خودتان دلنشین است و هم اطرافیانتان از آن بوی خوش لذت می برند. به ویژه فصول گرم سال به خاطر تعریق زیاد بدن، استفاده از عطر جلوی بوی بد بدن را می گیرد. یکی از عطر و ادکلن هایی که بسیار بوی مطبوع و جذابی داره ادکلن اونتوس کرید است .

  • افزایش بی نظیر اعتماد به نفس

همانطور که اشاره کردیم عطر و ادکلن درست مثل پوشیدن لباس شیک، به شدت اعتماد به نفس هر فردی را بالا می برد و در اجتماع و موقعیت های مختلف احساس قدرت افراد را بیشتر می کند و همین موضوع می تواند باعث پیشرفت او در مراحل زندگی شود. یادتان باشد که یک عطر و رایحه خوش می تواند باعث شگفتی شخصیت شما شود. پس بهتر است عطر و ادکلنی انتخاب کنید که با شخصیت شما تناسب داشته باشد.

  • رفع استرس و انرژی منفی

تجربه ثابت کرده که استفاده از عطر و ادکلن مورد علاقه هر فردی، تا حد بسیار زیادی استرس را کاهش می دهد. احتمالا تا به حال شما هم در شرایطی قرار گرفته اید که افکار منفی، ترس و استرس به سراغتان آمده باشد، در این شرایط عطر و بوی خوش می تواند شما را از هیاهوی دلهره و ترس به مکانی آرامش بخش ببرد و احساس راحتی به شما بدهد. پس عطر به آرامش روح شما کمک می کند و با استشمام عطر مورد علاقه خود به راحتی تمام احساسات منفی و اضطراب از شما دور می شود و احساسات مثبت با انرژی بالا جایگزین آن ها می شود.

  • افزایش جذابیت در ارتباطات اجتماعی

احتمالا برای شما هم اتفاق افتاده که یک نفر از کنار شما رد شده و یا در حال صحبت با شماست و شما مجذوب بوی خوش عطر او شده اید. حس بویایی افراد تأثیر بسیار زیادی بر روی شخصیت و موقعیت اجتماعی آن ها دارد. در واقع می توان گفت که یک عطر خاص امضا و برند شخصیت شما برای اطرافیانتان می باشد.

  • تقویت قوای جنسی و روحیه

با تحقیقاتی که توسط پزشکان انجام شده عطر ها می توانند به تقویت قوای جنسی کمک کنند، و تجربه تاثیر بالای آن را بر روی افراد نشان داده است. در همین راستا بعضی از عطر ها صرفا برای همین موضوع طراحی و تولید می شوند. یکی دیگر از مزایای عطر و ادکلن تقویت روحیه و خلق و خوی افراد می باشد.

  • آروماتراپی یا رایحه درمانی

یکی دیگر از مزایای فوق العاده استفاده از عطر و ادکلن، خواص بی نظیر آن در درمان می باشد، بله درست است از عطر و ادکلن برای درمان بیماری هایی نظیر بی خوابی و سردرد هم استفاده می کنند. اسانس های موجود در عطر و ادکلن باعث ایجاد آرامش در بدن و ذهن افراد می شود و همچنین می توانید با بوی خوش یک عطر، از یک خواب آرام بهرمند شوید. بنابراین استفاده از عطر و ادکلن، علاوه بر اینکه موجب خوشبو شدن بدن شما می شود، بلکه به بهبودی سلامتی جسم و روح شما هم کمک بسیاری می کند. معمولا رایحه موجود در گل ها، مرکبات و ادویه ها باعث آرامش ذهن و تسکین دادن به اعضای بدن می شود و حتی در بعضی مواقع موجب تسکین سردرد های میگرنی می گردد. مثلا گیاهانی مثل اسطوخودوس، بابونه، رزماری و شمعدانی در رایحه درمانی و آروماتراپی کاربرد موثری دارند. پس در نظر داشته باشید که عطر و ادکلن ها علاوه بر بوی خوب، احساس بهتری هم به شما می دهند.

در نتیجه عطر و ادکلن مناسب بخشی از شخصیت افراد را تشکیل می دهد. و یک مزیت و برتری خاصی به آنها می بخشد. بهتون توصیه میکنم حتما ادکلن لانکوم زنانه را هم تست کنید میتونید در فروشگاه آنلاین عطر و ادکلن مه استایل با ادرس mehstyle.com مشاهده کنید.

 

برچسب ها : عطر,ادکلن,خرید عطر,قیمت عطر,قیمت ادکلن

نظر خود را درباره «فواید استفاده از عطر و ادکلن های مه استایل» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره فواید استفاده از عطر و ادکلن های مه استایل فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.