زمان مطالعه: 1 دقیقه
فصل دوم سریال سرگذشت آسدال 

فصل دوم سریال سرگذشت آسدال 

فصل دوم سریال سرگذشت آسدال پس از انتشار قسمت‌های اولیه مورد توجه کاربران و طرفداران قرار گرفت.

فصل دوم سریال سرگذشت آسدال یا تاریخ آرتدال (Arthdal ​​Chronicles 2) که برای سال 2022 برنامه ریزی شده بود، دچار تغییراتی شد و بارها خبرهای گوناگونی از تغییر بازیگران منتشر شد. شروع فصل دوم سریال سرگذشت آسدال از 9 سپتامبر 2023 یا 18 شهریور 1402 در 12 قسمت بود.

فیلمنامه خوانی بازیگران فصل دوم سرگذشت آسدال یا تاریخچه آرتدال

نام سریال هم تاریخ آرتدال: شمشیر آرامون (Arthdal Chronicles: The Sword of Aramun) نام دارد. در ادامه با آسمونی باشید تا به معرفی بازیگران و داستان سریال پرطرفدار سرگذشت آسدال یا تاریخچه آرتدال (아스달 연대기) بپردازیم.

ژانر

تاریخی/فانتزی

زبان اصلی

کره‌ای

سال تولید

2022

سال انتشار

9 سپتامبر 2023

تعداد قسمت‌ها

12 قسمت

عنوان اصلی

Arthdal Chronicles: The Sword of Aramun

 

بازیگران فصل دوم سریال سرگذشت آسدال

داستان فصل دوم سریال سرگذشت آسدال

سریال سرگذشت آسدال: شمشیر آرامون، حدود یک دهه بعد از فصل اول است. در بیش از هشت سال، آرتدال موفق شد شورش عظیم قبایل قتل عام شده توسط تاگون را سرکوب کند و آگوس هم سرانجام پس از 200 سال به رهبری اون سوم به اتحاد دوباره 30 قبیله دست یافته. و حالا پادشاهی آرتدال تاگون و اتحادیه اون سوم قرار است با یک جنگ روبرو شوند. اون سوم فرمانروای شرق است. تانیا اما جانشین قبیله واهان شده. داستان هشت سال پس از پادشاه شدن تاگون است و فرزندش بزرگ شده است.

تغییر بازیگران فصل دوم سرگذشت آسدال

حواشی فصل دوم سریال سرگذشت آسدال

فصل اول سریال سرگذشت آسدال (Arthdal Chronicles) در سال 2019 از نتفلیکس پخش شد که مورد رضایت بسیاری از مخاطبین قرار گرفت. اما متاسفانه تایید شد که دو بازیگر اصلی سریال به دلیل کارهای سینمایی دیگری که در پیش دارند نمی‌توانند در فصل دوم حضور داشته باشند و همین خبر باعث شد بسیاری از هواداران این سریال ناامید شوند.

سونگ جونگ کی در نقش اونسوم و سایا، و همینطور کیم جی وون در نقش تانیا که بازی قابل توجهی را در فصل اول به نمایش گذاشته بودند قادر به بازی در فصل دوم سریال سرگذشت آسدال نشدند.

به جای سونگ جونگ کی، لی جون کی و به جای کیم جی وون، شین سه کیونگ بازی را برعهده گرفتند. لی جون کی سال 2022 در سریال زندگی دوباره من بازی کرده بود.

بعضی از منتقدین به این سریال، آنرا با سریال بازی تاج و تخت شباهت دادند. سرگذشت آسدال یک سریال درام، فانتزی و باستانی کره جنوبی است که در عصر برنز اتفاق می افتد.

تصاویر فصل دوم سریال سرگذشت آسدال

جانگ دونگ گان در نقش تاگون
کیم اوک بین در نقش ته آل‌ها
 لی جون کی در نقش اون سوم و سایا
شین سه کیونگ در نقش تانیا

 

نظر خود را درباره «فصل دوم سریال سرگذشت آسدال » در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره فصل دوم سریال سرگذشت آسدال  فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.