زمان مطالعه: 1 دقیقه
فصل دوم آخرین بازمانده از ما

فصل دوم آخرین بازمانده از ما

فصل دوم سریال آخرین بازمانده از ما که سریال پسارستاخیزی است احتمالا اواخر سال 2024 و یا اوایل سال 2025 پخش خواهد شد.

فصل دوم سریال آخرین بازمانده از ما (The Last of Us 2) چه وقت شروع خواهد شد؟ فصل دوم سریال پرطرفدار آخرین بازمانده از ما احتمالا اوایل سال 2025 شروع می‌شود. در ادامه با آسمونی باشید.

ژانر

درام/پسا رستاخیزی

زبان اصلی

انگلیسی

سال تولید

2024

سال انتشار

2024 یا 2025

تعداد قسمت‌ها

-

عنوان اصلی

 The Last of Us 2

داستان سریال آخرین بازمانده از ما

پخش فصل اول سریال آخرین بازمانده از ما که موفقیت زیادی را به دست آورد، به پایان رسید. داستان سریال درباره زندگی جوئل با بازی (پدرو پاسکال) و دختری به نام الی در نقش (بلا رمزی) است که در دوره شیوع بیماری قارچی به هم برخورده‌اند و ماجراهایی را برای نجات بیماران در پیش می‌گیرند زیرا الی در مقابل بیماری مصون است و آنها می‌خواستند خود را به بیمارستانی برسانند تا در آن‌جا واکسن پیشگیری از بیماری را تولید کنند.

فصل دوم سریال آخرین بازمانده از ما، پنج سال در زمان پرش می‌کند بنابراین برخی کاربران معتقد بودند کاش بازیگر نقش الی هم تغییر کند. اما کریگ میزین و نیل دراکمن گفتند که بلا رمزی در فصل دوم در نقش الی بازی خواهد کرد و فقط زمانی بازیگر دیگری به جای بلا رمزی انتخاب می‌کنیم که خود او بگوید دیگر نمی‌خواهم با شما همکاری کنم ولی نمی‌دانیم که آیا به او اجازه می‌دهیم یا خیر. احتمالا او را مجبور کنیم که به فصل دوم سریال برگردد.

تاریخ پخش سریال آخرین بازمانده از ما

فیلمبرداری فصل دوم سریال آخرین بازمانده از ما قرار است در سال 2024 شروع شود و احتمالا اواخر سال 2024 و یا اوایل سال 2025 پخش خواهد شد.

 

نظر خود را درباره «فصل دوم آخرین بازمانده از ما» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره فصل دوم آخرین بازمانده از ما فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.