زمان مطالعه: 5 دقیقه
فروشگاه کریتی‌مید، ارائه کننده بهترین قطعات کامپیوتر و محصولات گیمینگ

فروشگاه کریتی‌مید، ارائه کننده بهترین قطعات کامپیوتر و محصولات گیمینگ

ما در این مطلب ضمن بررسی برخی محصولات گیمینگ و قطعات و لوازم کامپیوتر، فروشگاه کریتی‌مید را به شما معرفی خواهیم کرد

برای انجام بازی‌های کامپیوتری و یا انجام کارهای خاصی مانند نقشه کشی و طراحی نیاز به خرید کامپیوتر و محصولات گیمینگ با کیفیت از معتبرترین برندها دارید که بتواند سال‌ها بدون آن که دچار مشکل شود، مورد استفاده قرار گیرد. همان‌طور که می‌دانید در یک کیس کامپیوتر قطعات مختلفی قرار می‌گیرد تا یک کامپیوتر راه‌اندازی شود و این قطعات باید برای انجام هر کاری از استانداردهای خاصی بهره‌مند باشد و یا در کنار آن شما نیاز به لوازمی مانند موس، کیبورد و مونیتور دارید که در کنار هم یک ست کامل را در اختیارتان قرار دهد. برای خرید چنین ابزار و لوازمی نیاز به یک فروشگاه معتبر دارید تا بتواند این محصولات را با بهترین کیفیت و البته مناسب‌ترین قیمت در اختیارتان قرار دهد. ما در این مطلب ضمن بررسی برخی محصولات گیمینگ و قطعات و لوازم کامپیوتر، فروشگاه کریتی‌مید را به شما معرفی خواهیم کرد که می‌تواند این دسته از محصولات را به صورت آنلاین در اختیارتان قرار دهد.

محصولات گیمینگ شامل چه قطعاتی می‌شود؟

پیش از خرید کامپیوتر و محصولات گیمینگ لازم است اطلاعات دقیقی از قطعاتی که نیاز به خرید آن دارید، به دست آورید. بیشتر افرادی که علاقمند به بازی‌های کامپیوتری هستند و این بازی‌ها را در حد حرفه‌ای انجام می‌دهند و یا به کار طراحی مشغولند، نیاز به خرید محصولات گیمینگ و حرفه‌ای دارند تا بتوانند کارهای با حساسیت بالا را انجام دهند. محصولات گیمینگ و کامپیوتر عموما شامل قطعات زیر می‌شود که هر یک از اهمیت بالایی برخوردار است و ما به طور خلاصه به معرفی هر یک خواهیم پرداخت.

  • کارت گرافیک:

کارت گرافیک GPU یکی از قطعات کامپیوتر به شمار می‌آید که وظیفه آن نمایش تصاویر روی صفحه کامپیوتر شما است. این قطعه دستورالعمل‌های مربوط به تصویر را از بخش CPU کامپیوتر دریافت کرده و پس از پردازش آن‌ها کمک می‌کند تا داده‌ها و اطلاعات روی صفحه نمایشگر شما نشان داده شود. هرچه یک کارت گرافیک از حافظه بیشتری برخوردار باشد برای انجام کارهای گرافیکی حرفه‌ای و یا گیم‌هایی که نیاز به گرافیک بالا دارند، از حافظه اصلی سیستم شما استفاده نکرده و از حافظه خود کارت گرافیک استفاده می‌کنند که به نفع شما و سیستمی است که در اختیار دارید.

  • مادربرد:

این قطعه نیز یکی از مهم‌ترین قطعات کامپیوتر و بخش مهم محصولات گیمینگ به شمار می‌آید و تمامی قدرت و توان کیس و کامپیوتر گیمینگ به قطعه مادربرد بستگی دارد به طوری که می‌تواند پردازنده کامپیوتر را که به عنوان مغز یک کامپیوتر شناخته می‌شود تحت تاثیر خود قرار دهد. از بین قطعات و محصولات گیمینگ قطعه مادربرد پیشرفت‌های بسیاری پیدا کرده به طوری که اکنون شما مادربردهایی را در بازار قطعات کامپیوتر می‌بینید که حجم کارایی بسیار بالایی دارند.

  • واترکولینگ:

طبیعتا هنگامی که از یک محصول الکترونیکی برای زمان زیادی استفاده کنید گرم شده و دمای بالا می‌تواند کارکرد سایر قطعات را تحت تاثیر قرار داده و یا به آن‌ها آسیب برساند. به عنوان مثال در کامپیوترهای گیمینگ و حرفه‌ای خنک کننده‌های معمولی نمی‌توانند پاسخگوی نیاز شما باشند. در این شرایط استفاده از واترکولینگ یا خنک کننده‌های آبی کمک بسیار خوبی به شمار آمده و می‌توان گرمای تولید شده توسط سیستم را که در اثر زمان کار بالا و .. به وجود آمده مهار نمود.

  • کیس:

هنگامی که برای خرید کامپیوتر و محصولات گیمینگ به بازار مراجعه می‌کنید با انواع سیستم‌های کامپیوتری که دارای قابلیت‌های بسیار خاصی بوده و پیشرفت زیادی داشته‌اند، روبرو می‌شوید. کیس این نوع کامپیوترها نیز دارای قطعاتی است که در بالا به آن‌ها اشاره کردیم اما بی‌شک کیفیت آن‌ها با قطعات کامپیوترهای معمولی بسیار متفاوت خواهد بود و شما در این صورت یک کیس حرفه‌ای را در اختیار خواهید داشت که برای انجام بازی‌های کامپیوتری و یا انجام کارهای گرافیکی و طراحی مناسب می‌باشد.

از دیگر محصولات گیمینگ که شما برای انجام بازی های حرفه ای و ... به آن نیاز دارید، می‌توان به هدست گیمینگ و صندلی گیمینگ و .. اشاره کرد.

لوازم کامپیوتر

هنگام خرید کامپیوتر و محصولات گیمینگ علاوه بر قطعات کامپیوتر که درون یک کیس جای می‌گیرند شما نیاز به خرید سایر لوازم کامپیوتر مانند مونیتور، کیبورد و موس دارید تا بتوانید از سیستمی که خریداری کرده‌اید برای انجام گیم‌های کامپیوتری و یا طراحی‌های حرفه‌ای استفاده نمایید. در ادامه ما به کارایی هر یک از این لوازم کامپیوتر اشاره خواهیم کرد.

  • مونیتور: افرادی که از کامپیوتر برای انجام کارهای طراحی و گیمینگ استفاده می‌کنند، می‌دانند که مانیتور با کیفیت یکی از لوازم‌های ضروری و مورد نیاز آن‌هاست. در خصوص خرید یک مانیتور حرفه‌ای باید گفت این مانیتور باید از صفحه براق و دارای شفافیت بیشتر بهره‌مند باشد تا در محیط‌های کم نور این شفافیت بتواند به کیفیت تصویر کمک نماید.

مانیتور گیمینگ و حرفه‌ای باید زاویه دید خوبی را به کاربر بدهد به همین دلیل است که برخی از گیمرها هم زمان از چند مانیتور استفاده می‌کنند.

  • کیبورد: در حال حاضر کیبوردهایی در بازار موجود است که به گیمرها کمک می‌کند با قدرت بیشتری بتوانند به بازی بپردازند. برای کیبوردهای گیمینگ سوئیچ‌های مکانیکی در نظر گرفته شده که از مزایای استفاده از آن می‌توان به توان پاسخ به ورودی‌های دقیق و پاسخ سریع به حملات آتشین در طول بازی اشاره کرد. کیبورد گیمینگ عموما به نورهای RGB مزین شده و از دکمه‌های مکانیکی بهره ‌مند می‌باشد بنابراین زمان پاسخگویی سریع‌تری دارد. ضمن آن که هنگام استفاده طولانی مدت کاربر را خسته نخواهد کرد.
  • موس: از دیگر لوازم کامپیوتر که هنگام خرید کامپیوتر و محصولات گیمینگ حتما به آن نیاز دارید موس است. ویژگی اصلی موس‌های گیمینگ آن است که سنسور ردیابی دقیق‌تری داشته و از سرعت بالاتری هم برخوردارند، دیگر آن که قابلیت شخصی‌سازی داشته و افراد گیمر به راحتی از آن استفاده خواهند کرد.

تا این جا سعی کردیم به قطعات، لوازم و محصولات گیمینگ که مورد نیاز گیمرهای حرفه‌ای و طراحان گرافیکی و .. می‌باشد، اشاره کنیم. اما برای خرید هر یک از این قطعات و محصولات بهتر است فروشگاهی را بیابید که بتواند این محصولات را به صورت اصلی و اورجینال و با قیمت مناسب در اختیارتان قرار دهد. در ادامه به معرفی یکی از این فروشگاه‌های اینترنتی خواهیم پرداخت.

فروشگاه اینترنتی کریتی‌مید

اگر سابقه خرید از فروشگاه‌های اینترنتی بخصوص خرید کالاهای الکترونیکی و دیجیتال را داشته باشید می‌دانید که تضمین اصالت کالا، قیمت مناسب و برخورداری از پشتیبانی به موقع تا چه اندازه می‌تواند حس یک خرید خوب را برای شما به ارمغان آورد. سایت کریتی‌مید به آدرس الکترونیکی https://critimaid.com/  یکی از فروشگاه‌های آنلاین در حوزه فروش محصولات گیمینگ و قطعات کامپیوتر به شمار می‌آید که می‌تواند این دسته از محصولات را با قیمت بسیار مناسب نسبت به سایر فروشگاه‌ها در اختیارتان قرار دهد. برای مطلع شدن از تمامی محصولات کریتی‌مید پیشنهاد می‌کنیم سری به سایت این مجموعه بزنید و قیمت قطعات و لوازم کامپیوتر ارائه شده را با فروشگاه‌های دیگر مقایسه کنید. بی‌شک این فروشگاه می‌تواند همان مجموعه‌ای باشد که برای خرید کامپیوتر و محصولات گیمینگ به دنبالش هستید.

برای ورود به وبسایت کریتی مید : https://critimaid.com/

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «فروشگاه کریتی‌مید، ارائه کننده بهترین قطعات کامپیوتر و محصولات گیمینگ» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره فروشگاه کریتی‌مید، ارائه کننده بهترین قطعات کامپیوتر و محصولات گیمینگ فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.