زمان مطالعه: 1 دقیقه
چگونه گذشته را فراموش کنیم؟

چگونه گذشته را فراموش کنیم؟

بعضی از عزیزان در دوران کودکی و یا نوجوانی و حتی در جوانی خاطراتی رنج آور دارند که ممکن است بارها و بارها ان را مرور کنند و نتوانند آن را فراموش کنند.

بنام یگانه عالم

درست است که فراموش کردن سخت است ولی آن اتفاق رخ داده و دیگر تمام شده. شما باید در زندگی یاد بگیرید لحظاتی از زندگی را بپذیرید که دیگر تمام شده و نمی توانید به گذشته بازگردید آن مطلب را درست کنید اما می توانید از آن درس بگیرید و به چشم یک اتفاق که همراه با تلخی و شیرینی بوده به آن نگاه کنید و آن را بپذیرید که دیگر تمام شده. یک سوال از شما میپرسم شما چند مرتبه یک دفتر خاطرات را مطالعه می کنید؟ نهایتا دو یا سه مرتبه و بعد کنار میگذارید.

پس مرور و تکرار خاطرات تلخ فقط باعث‌ درد و رنج شما خواهد شد و در نتیجه توان و انرژیتان را می گیرد و اجازه درست حرکت کردن در لحظه را از شما می رباید پس سعی کنید وقت خود را به بطالت نگذرانید. عمر کوتاه است از این نعمت الهی به بهترین شکل استفاده کنید.

نظر خود را درباره «چگونه گذشته را فراموش کنیم؟» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره چگونه گذشته را فراموش کنیم؟ فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.