زمان مطالعه: 1 دقیقه
عکس های متحرک بسازید!

عکس های متحرک بسازید!

امروز برنامه های متحرک کردن عکس مخصوص گوشی های اندروید و آیفون ساخته شده است که به جذب مخاطب کمک می کند.

سینماگراف چیست؟

می‌ توان به‌ نوعی ترکیب عکس و ویدیو دانست که در آن‌، بخش اصلی عکس ثابت است و تنها قسمتی از آن حالت متحرک دارد این تصاویر به شکل ویدیو و گیف تولید می‌شوند. در این بخش از آسمونی نحوه ساخت عکس متحرک را توضیح خواهیم داد.

نحوه ساخت عکس متحرک در اندروید و اپل

1- دوربین موبایل
حتما از سه پایه استفاده کنید. البته اگر می‌توانید دوربین را کاملا ثابت نگه دارید و لرزشگیر آن روشن است در حین فیلم برداری حرکات تکراری بهترین نتیجه را دارند

2- اپلیکیشن Fotodanz (اندروید)

عکس های متحرک بسازید!
عکس های متحرک بسازید!

به‌محض اجرای اپلیکیشن، دوربین برنامه اجرا خواهد شد و می‌توانید با لمس گزینه‌ی موجود، عملیات ضبط ویدیو را آغاز کنید. امکان ضبط با دوربین سلفی نیز امکان‌ پذیر است. بعد از اتمام ضبط ویدیو و اطمینان از تکان نخوردن گوشی در زمان فیلم‌برداری، تصویری ثابت از ویدیو به شما نمایش داده خواهد شد.

3- اپلیکیشن Cinemagraph (اندروید)
می‌توانید توسط دوربین اصلی یا سلفی اقدام به ضبط ویدیو کنید. برای این امر کافی است انگشت خود را روی دکمه‌ی ضبط بگذارید و تا زمانی که تمایل دارید، آن را نگه دارید شما به‌سادگی می‌توانید با لمس گزینه ضبط، آغاز ضبط را چند ثانیه به تأخیر بیندازید تا در این بین، فرصت قرار دادن دوربین روی یک تکیه‌گاه یا پایه را داشته باشید

4- اپلیکیشن Cinemagraph Pro (آیفون)
اپلیکیشنی فوق‌العاده در زمینه‌ی ساخت سینماگراف در iOS است که می توانید هم فیلم بگیرید و هم قسمتی از فیلم را برش بدهید و تبدیل به عکس متحرک کنید.

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «عکس های متحرک بسازید!» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره عکس های متحرک بسازید! فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.