زمان مطالعه: 1 دقیقه
عوامل استرس زای دانش اموزان

عوامل استرس زای دانش اموزان

بسیاری از والدین نمیدانند که چه استرس هایی فرزندشان را تهدید میکند.

بنام یگانه عالم

وقتی والدین عزیز از فرزندشان توقعی فراتر از توانایی های او داشته باشند یا زمان امتحانات استرس دانش اموزان چندین برابر خواهد شد بخاطر ترس از عدم موفقیت در آزمون، تکالیف و حجم کاری بسیار بالا و عدم هماهنگی بین کارها، کمبود خواب، دیر خوابیدن یا نخوابیدن در طول شب باعث اضطراب و استرس در دانش اموزان میگردد.

تغییرات محیط و ورود به جای جدید، نگرانی بیشتر دانش اموزان از آینده شغلی، پولی، موفقیت و امثال آن. کمبود حمایت از سمت والدین موجب ایجاد اضطراب میشود.

زمانی که تکالیف دانش اموزان زیاد باشد و تمام هدف فقط اتمام تکالیف به هرشیوه ممکن، مشکلاتی که والدین با انها دست و پنجه نرم میکنند نباید به دانش اموز انتقال پیدا کند بطور مثال مشکلات مالی.

زمانی که والدین کلاس های متفرقه زیادی فرزندشان را ثبت نام کنند و او را بمباران اطلاعاتی کنند، این موارد و چندین موارد مشابه می توانند در دانش اموز اضطراب ایجاد کنند.

سارافلاحی

نظر خود را درباره «عوامل استرس زای دانش اموزان» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره عوامل استرس زای دانش اموزان فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.