زمان مطالعه: 1 دقیقه
علت کاهش میل جنسی

علت کاهش میل جنسی

کاهش میل جنسی به عنوان یکی از اختلالات جنسی رایج شناخته می شود که شیوع آن در مردان به مراتب بیشتر است.

بنام یگانه عالم

بسیاری از عزیزان میپرسند به چه علت همسرم میل جنسی کمی دارد ؟و ابراز میکنند که قبلا اینگونه نبوده؟ در پاسخ باید متذکر شد این مسئله بسیار گسترده است و باید از جوانب مختلف بررسی گردد. بطور مثال شرایط و وضعیت زندگی بر میل جنسی افراد تاثیر میگذارد.

بسیاری از اقایان بر اثر کار و مشغله های ذهنی وخستگی میل جنسی کمی دارند و بعداز ان شرایط روحی وروانی بسیار تاثیر گذار است. اگر فردی استرس های محیطی و کاری زیادی داشته باشد قطعا او را نسبت به مسائل زناشویی بی میل میکند. حتی ممکن است شخص بعلت ترس از عدم موفقيت در رابطه وهمچنین گاهی اوقات بعلت داشتن اختلافات و مشکلات، روابط زناشویی به مشکل برمیخورد.

اگر ازنظر این موارد مشکلی نبود حتما از نظر فیزیولوژیک و با ازمایش های متعدد هورمونی باید بررسی گردد تا علت ان کشف و رفع گردد.

سارا فلاحی

نظر خود را درباره «علت کاهش میل جنسی» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره علت کاهش میل جنسی فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.