زمان مطالعه: 1 دقیقه
طلاق عاطفی والدین و تاثیر آن بر فرزندان

طلاق عاطفی والدین و تاثیر آن بر فرزندان

بعضی از زوجین در زندگی مشترک مسائل زیادی راتجربه میکننند که بعضی از آنها موجب جدایی یا طلاق عاطفی بین آنها میشود.

بنام یگانه عالم

با وجود فرزند در زندگی مشترک و بحث و جدلهایی که ممکن است بین آنها ایجاد شود و فرزندشان تمام این اختلافات و بحثها را میبیند و حتی چیزهایی میشنود که ممکن است موجب احساس گناه و خشم او گردد.

زیرا بیشتر زوجین در حین بحث و جدل میگویند من بخاطر بچه ها دارم این زندگی را تحمل میکنم به همین دلیل این فرزندان، خود را مسئول بودن والدین کنار هم می‌دانند.

آنها دچار بحث و جدل های پی در پی می‌شوند و همدیگر را آگاهانه یا ناآگاهانه آزار می‌دهند. و نه تنها خودشان بلکه فرزندانشان آزار میبینند. زیرا کودک هر روز صدای بلند و پرخاشگری و خشم و استرس و اضطراب و... را تجربه میکند و تمام این مسائل بر روی روانش تاثیر منفی میگذارد. اگر از آنها بپرسید که چه ارزویی دارند به راحتی بیان میکنند ای کاش پدر و مادرم با هم دعوا نمیکردند و همه چیز آرام بود. در این حالت فرزندان با دوستان خود صمیمی تر میشوند و زمان بیشتری را با دوستان می گذرانند تا از مسائل درون خانه دور بمانند و یا اینکه بسته به سنش به فضای مجازی روی می اورد و استفاده بیمارگونه را تجربه میکند.

سارا فلاحی

نظر خود را درباره «طلاق عاطفی والدین و تاثیر آن بر فرزندان» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره طلاق عاطفی والدین و تاثیر آن بر فرزندان فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.