زمان مطالعه: 1 دقیقه
طرز تهیه آیس پک بستنی

طرز تهیه آیس پک بستنی

آیس پک دسر لذیذ و پرطرفدار در روزهای گرم سال است و یکی از گزینه‌های بسیاری از جوانان در کافه‌ها می‌باشد.
در این مطلب می خوانید : [بستن]

آیس پک یک دسر فوق‌العاده خوشمزه و لذیذ است. اگر فرصت نداشتید که همیشه بیرون از خانه آنرا تهیه کنید می‌توانید گاهی هم خودتان آنرا درست کنید. در ادامه با آسمونی باشید و طرز تهیه آیس‌پک را آموزش ببینید.

آیس پک ، بستنی-ice pack ice cream
آیس پک

 

مواد لازم برای تهیه آیس پک

مواد لازم برای تهیه آیس پک را می‌توانید بر اساس ذائقه خود کم یا زیاد کنید. موز، بستنی وانیلی، گردوی خرد شده، پودر قهوه و یا نسکافه، شیر، شکلات خرد شده و رنگی یا اسمارتیز و یا دراژه شکلاتی و خامه برای تزئین که نوع اسپری آن هم وجود دارد.

موز -
بستنی وانیلی -
گردوی خرد شده -
پودر قهوه -
شیر -
شکلات خرد شده -
خامه -

طرز تهیه آیس پک

مخلوط کن را آماده کنید. ابتدا کمی موز در مخلوط کن بریزید تا له شود. حالا گردو را اضافه کنید تا خرد شود. پودر قهوه یا نسکافه، بستنی و شیر را هم اضافه کنید و با هم مخلوط کنید.

نگذارید مخلوط شما زیاد له شود و شل هم نشود اگر سفت بود با کمی شیر می‌توانید آیس پک را نرم کنید. مخلوط در لیوان مورد نظر بریزید. روی آیس پک را کمی شکلات رنگی بریزید و با خامه هم آنرا تزئین کنید.

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «طرز تهیه آیس پک بستنی» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره طرز تهیه آیس پک بستنی فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.