زمان مطالعه: 1 دقیقه
طرز برخورد با لجبازی کودک

طرز برخورد با لجبازی کودک

با کودکی که بابت همه چیز لجبازی میکند چکار کنیم؟

لجبازی
بنام یگانه عالم

امان از دست بچه لجباز، جونم به لبم رسیده، منوخسته کرده، گاهی اوقات دلم میخواد از دستش گریه کنم (هیچ گاه نباید در برابر لجبازی کودک فریاد زد ویا لجبازی کنید چون موضوع حادتر میشود.) اینها جملاتیست که بیشتر والدین کودکان لجباز به زبان میاورند.

با کودکی که بابت همه چیز لجبازی میکند چکار کنیم؟

بچه ها از 3 سالگی نه گفتن را یاد می گیرند و لجبازی ها شروع می شوند. این خیلی مهم است که با لجبازی ها چطور مقابله کنیم. با كمی خلاقيت و ابتكار مي توانید بدون عصبانیت میتوانید موضوع را حل کنید. میتوانید در هنگام لجبازی حواس اورا پرت کنید بطور مثال او را بخندانید. مثلا با صدای کودکانه برایش داستانهای خنده دار بگویید و یا خاطرات دوران بچگی خود را تعریف کنید. با آواز خواندن کارها را پیش ببرید. خیلی از مسائل و کارهایی که کودک در برابرش مقاومت و لجبازی میکند به شکل بازی دربیاورید بطور مثال هرکسی زودتر دستشو بشوره برنده میشه.

یا حتی برای تمیزی اتاق خواب و جمع کردن وسایل بصورت بازی و مسابقه انجام دهید.

تغییر صدا برای کودکان لذتبخش است برایشان با تغییر صدا به نکات مثبت اشاره کنید.

سارافلاحی

نظر خود را درباره «طرز برخورد با لجبازی کودک» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره طرز برخورد با لجبازی کودک فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.