زمان مطالعه: 6 دقیقه
طراحی سایت ارز دیجیتال

طراحی سایت ارز دیجیتال

بسیاری از افراد علاقمندند که در حوزه خرید و فروش ارز دیجیتال فعالیت نمایند ولی اطلاعات کافی در این خصوص ندارند.

خرید و فروش ارز دیجیتال یکی از کسب و کارهای پردرآمدی است که نیاز به بستر مناسبی دارد و شما با طراحی سایت ارز دیجیتال که از ویژگی‌ها و قابلیت‌های متنوعی برخوردار باشد می‌توانید این بستر را فراهم کرده و کسب و کار خود را آغاز نمایید. بسیاری از افراد علاقمندند که در حوزه خرید و فروش ارز دیجیتال فعالیت نمایند ولی اطلاعات کافی در این خصوص ندارند. بنابراین لازم است افراد و سایت‌هایی که در این زمینه فعالیت می‌کنند با برگزاری دوره‌های آموزشی به این دسته از افراد کمک کرده و از این طریق کسب و کار خود را نیز گسترش دهند. اما برای اینکه بتوانید این دوره‌های آموزشی را برگزار نمایید لازم است اقدام به طراحی سایت فروش دوره ارز دیجیتال نمایید. یعنی سایتی که علاوه بر قابلیت‌های خرید و فروش بتواند از دوره‌های آموزش آنلاین و یا ویدئویی پشتیبانی نماید. ما در این مطلب سعی داریم به این موضوع پرداخته و ببینیم برای طراحی سایت ارز دیجیتال لازم است به چه المان‌هایی توجه شود؟

ارز دیجیتال یا رمز ارز چیست؟

پیش از آن که به موضوع طراحی سایت ارز دیجیتال بپردازیم لازم است برای افرادی که چندان با این مقوله آشنایی ندارند به کارایی و چیستی رمز ارزها اشاره کنیم. ارزهای دیجیتالdigital currency ارزهایی هستند که به صورت الکترونیکی و مجازی خرید و فروش می‌شوند و به این ارزها که رمزنگاری شده‌اند cryptocurrency نیز گفته می‌شود و این ویژگی به آن‌ها کمک می‌کند تا هیچ نوع تقلب، جعل و یا کلاه برداری در مورد آن‌ها صورت نگیرد. همچنین به دلیل بلاکچین بودن این فناوری، نمی‌توان به هویت افرادی که از این رمز ارزها استفاده می‌کنند دسترسی پیدا کرد. و از آن جا که هیچ نهاد و یا ارگان دولتی نمی‌تواند بر روی آن‌ها نظارت داشته باشد بنابراین امکان کسر مبلغ از تراکنش‌های انجام شده نیز غیرممکن خواهد بود.

اگر بخواهیم آینده رمزارزها را در نظر بگیریم باید گفت در آینده بسیار نزدیک شاهد استفاده از رمز ارزها در انجام معاملات مختلف به جای پول‌های رایج خواهیم بود. بنابراین بهتر است ما هم کم کم با این نوع ارز و نحوه خرید و فروش ارزهای دیجیتال و استفاده از آن‌ها در تراکنش‌ها آشنا شویم.

چرا بهتر است برای فروش ارز دیجیتال اقدام به طراحی سایت کرد؟

در گذشته صرافی‌ها به انجام خدماتی از قبیل خرید و فروش دلار و ارز می‌پرداختند اما با ورود ارزهای دیجیتالی مانند بیت کوین، اتریوم، تتر و وب مانی و غیره (که تعدادشان کم نیست و هر روز هم بیشتر می‌شود) به بازار سرمایه‌های آنلاین و با توجه به استقبال بالایی که از آن شده است، دیگر امکان انجام خرید و فروش آن‌ها در صرافی امکان پذیر نیست و لازم است از طریق سایت‌های آنلاین که برای این امر طراحی شده و از امنیت و قابلیت‌های بالایی برخوردار می‌باشد، انجام شود. بنابراین چگونگی طراحی سایت ارز دیجیتال می‌تواند در کاربری ساده، جلب اعتماد مشتریان، آسان بودن انجام پروسه خرید و فروش، به جذب مشتریان بیشتر و جلب رضایت آن‌ها کمک کرده و در افزایش درآمد شما نیز موثر باشد.

چگونه یک صرافی ارز دیجیتال طراحی کنیم؟

همان طور که پیشتر اشاره کردیم با طراحی سایت ارز دیجیتال و مدیریت درست آن و همچنین با برگزاری فروش دوره ارز دیجیتال که در آن آموزش‌های لازم به علاقمندان داده می‌شود، شما می‌توانید درآمد بسیار خوبی داشته باشید. در حال حاضر برخی از سایت‌های فروش ارزهای دیجیتال یا به خوبی طراحی نشده‌اند و یا از مدیریت حرفه‌ای و خوبی برخوردار نیستند و نمی‌توانند چندان که شایسته است در کار خود موفق باشند. اما چنانچه فاکتورها و نکات مهمی که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم در طراحی سایت ارز دیجیتال رعایت شود می‌توانند سودآوری خوبی به همراه داشته باشند.

 

طراحی فرآیند خرید آسان برای کاربر:

به طور قطع برخی از کاربران شما ممکن است در این حوزه اطلاعات کافی نداشته و برای اولین بار باشد که اقدام به خرید و فروش ارز دیجیتال می‌کنند بنابراین لازم است در طراحی سایت ارز دیجیتال این ویژگی مهم در نظر گرفته شود و کاربر بتواند به راحتی هر واحد پول را به ارز دیجیتال تبدیل کرده و یا عکس آن را انجام دهد. نکته مهم دیگر آن است که چنانچه در طراحی سایت فروش دوره ارز دیجیتال را نیز در نظر گرفته باشید می‌تواند پیش از شروع به خرید و فروش برای کاربر شما بسیار مفید واقع شود.

استفاده از عناصر بصری متناسب:

یکی دیگر از ویژگی‌هایی که لازم است در طراحی سایت ارز دیجیتال به آن توجه شود طراحی ظاهری محیط سایت است. به دلیل آن که ارزهای دیجیتال محصولی مجازی به شمار می‌آیند و قابل لمس نیستند سایت شما باید این حس را به کاربر القا نماید به طوری که استفاده از تصاویر مناسب می‌تواند خرید و فروش این ارزها را برای کاربر ملموس و جذاب نماید.

مشخص بودن فرآیند خرید از ابتدا تا انتها:

کاربری که قصد خرید و فروش ارز دیجیتال دارد علاقمند است مسیر مشخص و شفافی در مقابل او وجود داشته باشد، در این صورت کاربر می‌تواند هر بخش را به راحتی طی کرده و سردرگم نشود بهتر است در طراحی این مسیر از نمادها و ایکون‌های کمک کننده به جای استفاده از جملات طولانی استفاده گردد زیرا نمادها بیشتر می‌توانند در خاطر کاربر حک شوند و برای او به راحتی شناسایی شوند.

نمایش ارزهای قابل قبول:

بهتر است پیش از طراحی سایت ارز دیجیتال بدانید که قرار است کدامیک از ارزها را معرفی کرده و به خرید و فروش آن‌ها بپردازید. عموما با توجه به تعداد بالای ارزهای دیجیتال که در بازار رمز ارزها وجود دارد بهتر است شما با معروفترین‌ها و آن‌هایی که قابلیت رشد بیشتری دارند، کار خود را آغاز نمایید.

نظرات کاربران:

طراحی بخش نظرات در طراحی سایت ارز دیجیتال می‌تواند به شما کمک نماید تا بتوانید نظرات و انتقادات کاربران را دریافت کرده و از آن‌ها در پیشرفت سایت و فعالیت خود استفاده نمایید. همچنین از آن جا که می‌توان تعدادی از نظرات را در بخشی از منوی سایت نشان داد، بنابراین درج نظرات افراد معروفی که از سایت شما اقدام به خرید و فروش ارز دیجیتال کرده‌اند، می‌تواند به اعتبار سایت‌تان کمک نماید.

راه ارتباطی مطمئنی را طراحی کنید:

برای اینکه مشتری بتواند به سایت شما اعتماد نماید و خرید و فروش ارز دیجیتال را از سایت شما انجام دهد لازم است راه‌های ارتباطی قابل دسترسی مانند شماره تماس، ایمیل و یا حتی آدرس دفتر فیزیکی را در نظر بگیرید. در این صورت کاربرها مطمئن خواهند شد که در صورت بروز مشکل می‌توانند به راحتی با بخش پشتیبانی سایت ارتباط برقرار نمایند.

از دیگر امکاناتی که بهتر است در طراحی سایت ارز دیجیتال در نظر گرفته شود می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • سامانه احراز هویت و ثبت کارت بانکی کاربران
  • سیستم کیف پول آنلاین
  • نمایش آنلاین قیمت ارزها به صورت عدد و نمودار
  • نمایش مشخصات خریدارن و فروشندگان
  • قابلیت اتصال به درگاه‌های پرداخت مختلف
  • نمایش تراکنش‌ها و خرید‌های موفق کاربران
  • تامین امنیت بالای سایت
  • طراحی سیستم ثبت تیکت و پشتیبانی
  • قابلیت ارائه تاریخچه سفارشات

طراحی سایت فروش دوره ارز دیجیتال

همان طور که پیشتر گفتیم افرادی که می‌خواهند در زمینه خرید و فروش ارز دیجیتال فعالیت نمایند و هیچ اطلاعی در این زمینه ندارند و یا تا حدودی اطلاعات دارند اما اطلاعات‌شان چندان کافی نیست و همچنین افرادی که قبلا در خصوص خرید و فروش ارز دیجیتال فعالیت داشته‌اند اما فعالیت‌شان منجر به شکست شده است، باید با ساختار، ویژگی‌ها، طریقه خرید و فروش و همچنین آنالیزها و تحلیل‌ها در زمان‌هایی که خرید و فروش می‌تواند سودآوری داشته باشد، آشنا باشند.

بنابراین شما می‌توانید با طراحی سایت فروش دوره ارز دیجیتال به این دسته از کاربران کمک کنید تا بتوانند پس از آموزش در این حوزه با اطلاعات کافی به خرید و فروش بپردازند. طراحان سایت می‌توانند با طراحی سایت فروش دوره ارز دیجیتال، آموزش‌های زیر را برای کاربران فراهم کرده تا با فروش آن‎ها ضمن آگاهی بخشی به علاقمندان بتوانند کسب درآمد نمایند. از جمله دوره‌های ارز دیجیتال می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • معرفی ارزهای دیجیتال و ارائه اطلاعات کلی در مورد آن‌ها
  • چگونگی ساخت کیف پول الکترونیکی و انجام معاملات
  • راهنمایی در خصوص سرمایه گذاری‌ها و شناسایی ارزهای پرسود و ...
  • آشنایی با انواع تحلیل‌ها و استراتژی‌های خرید و فروش

بنابراین دوره کامل آموزش ارز دیجیتال می‌تواند شرایط و بستر لازم برای فعالیت در این عرصه را فراهم نماید.

شرکت کارباما

پیشتر اشاره کردیم که در حال حاضر طراحی سایت ارز دیجیتال اگر به درستی صورت گیرد می‌تواند برای دارندگان سایت سود مالی به همراه داشته باشد اما تنها این مورد کافی نیست بلکه پرداختن به سئو، برند سازی، تبلیغات گوگل و .. نیز می‌تواند در معرفی سایت شما به جامعه هدف و کاربرانی که مایلند در این حوزه فعالیت کنند، نقش اساس خواهد داشت. بنابراین بهتر است کار طراحی سایت ارز دیجیتال و یا طراحی سایت فروش دوره ارز دیجیتال که امری تخصصی است را به متخصصان این حوزه بسپارید تا سایت کامل و بی نقصی برای شما طراحی شود. شرکت کارباما یکی از مجموعه‌هایی است که در حوزه طراحی سایت شرکتی، فروشگاهی و همچنین طراحی وب سایت ارز دیجیتال فعالیت دارد. برای اطلاع از خدمات و قیمت‌ها می‌توانید به سایت کارباما به آدرس الکترونیکی https://karbama.net/ مراجعه کنید و یا با کارشناسان کارباما جهت دریافت مشاوره و راهنمایی ارتباط برقرار نمایید.

نظر خود را درباره «طراحی سایت ارز دیجیتال» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره طراحی سایت ارز دیجیتال فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.