زمان مطالعه: 4 دقیقه
از ضروریات خرید سیسمونی

از ضروریات خرید سیسمونی

در گذشته خرید سیسمونی به صورت حضوری و از این مغازه به آن مغازه صورت می گرفت، در حال حاضر نیز برخی افراد هنوز هم به صورت حضوری به خرید لباس نوزاد میپردازند

در گذشته خرید سیسمونی به صورت حضوری و از این مغازه به آن مغازه صورت می گرفت، البته در حال حاضر نیز برخی افراد هنوز هم به صورت حضوری به خرید لوازم و لباس نوزاد می پردازند. این امر باعث می شود که مادر باردار در زمان خرید به خاطر شرایط خاصی که دارد، متحمل فشار و سختی باشد. علاوه بر این در خرید های حضوری امکان برنامه ریزی دقیق و بررسی قیمت ها به طور کامل وجود ندارد و در نهایت باعث این می شود که لوازم غیرضروری و گاها گران قیمت خریداری گردد. اما امروزه با گسترش تکنولوژی و فضای مجازی، شاهد افزایش فروشگاه های اینترنتی فروش سیسمونی و ... می باشیم. البته برای خرید اینترنتی امن و رضایت بخش، شناخت فروشگاه های اینترنتی مجاز و معتبر، بسیار مهم است. مادر باردار و همچنین سایر اعضای خانواده در کنار هم می توانند به روز ترین وسایل و لوازم کودک را از طریق فروشگاه اینترنتی مشاهده و در نهایت با توجه به بودجه خود، مناسب ترین سیسمونی را با قیمت ارزان تری خریداری نمایند. فروشگاه اینترنتی مانیلو از فروشگاه های معتبر اینترنتی می باشد که کلیه لوازم نوزاد را از جمله لباس و اکسسوری را با کیفیت بالا و قیمت مناسب در اختیار خریداران گرامی قرار می دهد.

از ضروریات خرید سیسمونی
از ضروریات خرید سیسمونی

شیشه شیر در سیسمونی

شیشه شیر در سیسمونی

شیشه شیر از ضروریات مهم در خرید سیسمونی می باشد و چون در ارتباط مستقیم با تغذیه نوزاد است باید نهایت وسواس و دقت را در خرید شیشه شیر با کیفیت و مرغوب نمایید. در صورتی که قرار است نوزاد از شیر مادر تغذیه نماید، باز هم شیشه شیر به کار می آید. در برخی مواقع ضروری مانند زمانی که مادر غایب است، می تواند شیر خود را بدوشد و نوزاد با استفاده از شیشه، تغذیه گردد. اما در هنگام خرید شیشه شیر با کیفیت و مناسب باید یک سری نکات را در نظر داشته باشید. این نکات عبارتند از:

 

جنس شیشه شیر

جنس شیشه شیر نوزاد باید از کیفیت مناسبی برخوردار باشد. در بازار شیشه شیر در جنس های متفاوتی از شیشه  و یا پلاستیک تولید و عرضه می شود. شیشه شیر از جنس پلاستیک نشکن از متداول ترین نوع شیشه شیر می باشد. این شیشه ها به خاطر وزن سبکی که دارند بسیار مورد استقبال و انتخاب مادران برای تغذیه نوزاد می باشند. این گونه شیشه ها علاوه بر سبکی، در برابر ضربه بسیار مقاوم و نشکن نیز هستند. البته نوع دیگری از شیشه های نشکن از جنس طلقی می باشند که مانند شیشه های پلاستیکی بسیار سبک و ارزان هستند. البته برای خرید این جنس از شیشه شیر دقت نمایید که نوع با کیفیت و مرغوب آن را خریداری نمایید و در هنگام استفاده حتما شیر خشک را ولرم نموده و سپس داخل آن بریزید. برخی دیگر از شیشه های شیر از جنس شیشه می باشند که در مقایسه با شیشه های پلاستیکی از وزن بیشتر و قیمت بالاتری برخوردارند. شما می توانید با استفاده از این گونه شیشه ها، به راحتی آب جوش و یا شیر داغ را ریخته و دیگر نگران فعل و انفعالات شیمیایی در آن نباشید.

 

سری شیشه شیر

سری شیشه شیر نیز در مدل ها و جنس های مختلفی مانند سیلیکون و لاتکس تولید می شود. یک سری شیشه باید از جنس نرم و انعطاف پذیری برخوردار باشد تا نوزاد به راحتی از آن شیر تغذیه نماید. در حال حاضر برخی سری های شیشه شیر مانند سینه مادر شبیه سازی شده و تغذیه نوزاد بسیار راحت صورت می گیرد. البته سری شیشه شیر باید متناسب با سن نوزاد باشد. در ماه های اول تولد بهتر است از سری هایی که جریان شیر آهسته دارند استفاده نمایید تا موجب پریدن شیر در گلوی نوزاد و یا نفخ او نشود.

 

قیمت شیشه شیر

قیمت شیشه شیر علاوه بر کیفیت آن یکی از فاکتورهای بسیار مهم در خرید این محصول می باشد. خرید از فروشگاه های معتبر و نام آشنا باعث می شود که از کیفیت و قیمت مناسب شیشه شیر خیالتان راحت باشد.

ضروریات-خرید-سیسمونی
ضروریات-خرید-سیسمونی

شیردوش 

شیردوش

شیردوش یکی دیگر از وسایل مورد نیاز مادر و کودک می باشد که نباید آن را از لیست خرید سیسمونی جا بیاندازید. برخی اوقات شرایطی برای مادر پیش می آید که لازم به استفاده از یک شیردوش مناسب می باشد. گاهی سینه مادر زخم است و امکان تغذیه مستقیم نوزاد از سینه مادر ممکن نمی باشد، گاهی مادر شاغل است و نیاز به دوشیدن شیر می باشد تا تغذیه نوزاد از شیر مادر دچار مشکل نگردد. شیردوش در صورتی که  مرغوب بوده و عملکرد مناسبی داشته باشد موجب تحریک هورمون های مادر شده و به ازدیاد شیر او کمک می نماید. شیر دوش در مدل های دستی، شارژی و برقی در بازار موجود می باشد که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند که در ادامه به شرح آن می پردازیم.

 

شیردوش دستی

شیردوش دستی در مقایسه با سایر شیردوش ها در بازار از قیمت ارزان تری برخوردار است. این شیشه به صورت دستی استفاده می شود و هیچ گونه سر و صدایی ایجاد نمی نماید. شما می توانید با مراجعه به فروشگاه های اینترنتی از جدید ترین مدل های شیردوش دستی مطلع شوید و با توجه به عملکرد آن، بهترین شیردوش دستی را خریداری نمایید.

 

شیردوش شارژی و یا برقی

شیردوش شارژی و برقی با استفاده از نیروی برق و یا منبع تغذیه روشن شده  و سرعت دوشیدن شیر با این گونه شیردوش ها در مقایسه با نوع دستی آن بسیار سریع تر می باشد. برخی از شیردوش های برقی در حین دوشیدن، سینه را ماساژ نیز می دهند که در زیاد شدن شیر مادر نقش مهمی دارد.

 

سخن پایانی

با توجه به موارد ذکر شده، خرید سیسمونی باید به صورت برنامه ریزی شده و دقیقی صورت گیرد تا در انتها از خرید وسایل غیر ضروری و اضافی خودداری شود. این امر علاوه بر کمک به اقتصاد خانواده، باعث می شود وسایل و لوازم خریداری شده برای کودک نیز از کیفیت بالا و مرغوبی برخوردار باشد. فروشگاه اینترنتی مانیلو با تامین مستقیم انواع البسه و لوازم نوزاد از تولید کننده های اصلی، سعی در ارائه محصولات خود با کیفیت بالا و قیمت مناسب نموده است. 

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «از ضروریات خرید سیسمونی» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره از ضروریات خرید سیسمونی فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.