زمان مطالعه: 2 دقیقه
صندوق سرمایه‌گذاری ره آورد آباد مسکن

صندوق سرمایه‌گذاری ره آورد آباد مسکن

صندوق سرمایه‌گذاری ره آورد آباد مسکن در تاریخ 1392/01/24 با دریافت مجوز رسمی از سازمان بورس اوراق بهادار (سبا) تاسیس شده است

صندوق سرمایه‌گذاری ره آورد آباد مسکن در تاریخ 1392/01/24 با دریافت مجوز از سازمان بورس و اوراق بهادار (سبا) به عنوان صندوق سرمایه گذاری موضوع بند 20 ماده 1 قانون بازار اوراق بهادار مصوب آذر ماه سال 1384، فعالیت خود را آغاز کرد. این صندوق با شماره 11142 نزد سبا به ثبت رسیده است. عملکرد این صندوق بر اساس مفاد اساسنامه و امیدنامه و در چارچوب قوانین و مقررات مربوطه است. در ادامه مطللب آسمونی با صندوق ره آورد مسکن بیشتر آشنا می شویم.

صندوق سرمایه گذاری ره آورد آباد مسکن

فعالیت این صندوق تحت نظارت سبا انجام شده و متولی صندوق نیز به طور مستمر فعالیت آن را زیر نظر دارد. مدیریت دارایی های صندوق که عمدتاً شامل سهام شرکت های پذیرفته شده در بورس می شود، توسط مدیر سرمایه گذاری صندوق صورت می گیرد.

سرمایه گذاران در ازای سرمایه گذاری در این صندوق گواهی سرمایه گذاری دریافت می کنند. صدور واحد سرمایه گذاری و ابطال آنها بر اساس ارزش خالص دارایی های روز بعد از ارایه درخواست صورت می گیرد. ضامن صندوق پرداخت وجوه سرمایه گذران حداکثر 7 روز پس از ارایه درخواست ابطال را ضمانت کرده است.

نحوه صدور سرمایه گذاری در صندوق سرمایه گذاری ره آورد مسکن

  1. مراجعه به یکی از شعب بانک مسکن در سراسر کشور
  2. همراه داشتن اصل شناسنامه و اصل کارت کارت ملی
  3. تکمیل فرم دو صفحه ای احراز هویت که توسط شعبه ارائه می-گردد
  4. انتظار جهت تکمیل فرآیند احراز هویت از طرف مدیر صندوق (معمولا دو تا سه روز کاری زمان خواهد برد)
  5. ایجاد پروفایل کاربری از طریق سایت maskanfund.ir (توسط مشتری)
  6. واریز وجه از طریق درگاه اینترنتی در روزهایی که امکان ثبت صدور فراهم هست (اطلاع رسانی از طریق پروفایل کاربری و کانل اطلاع رسانی صندوق و شعبات صورت می گیرد)
  7. دریافت گواهی سرمایه گذاری سه روز کاری بعد از واریز وجه از طریق پروفایل کاربری

بازده صندوق ره آورد آباد مسکن

به طور کلی هدف از تشکیل صندوق سرمایه گذاری، تامین بازده مورد انتظار سرمایه گذاران ضمن به حداقل رساندن ریسک سرمایه گذاری می باشد. بر طبق بند 2 ماده 54 اساسنامه صندوق، اطلاعات بازدهی صندوق شامل بازدهی سالانه صندوق از ابتدای تاسیس تاپایان سال شمسی گذشته به تفکیک هر سال شمسی، بازدهی سالانه صندوق از ابتدای سال شمسی جاری تا تاریخ گزارش به طور روزانه ،بازدهی صندوق در یک سال ،سه ماه ،یک ماه و یک هفته گذشته و نمودار بازدهی هفتگی صندوق از ابتدای تاسیس در مقایسه با نمودار کل بورس اوراق بهادار (TEDPIX) و به روز رسانی آن در پایان هر هفته صورت می پذیرد.
در این تارنما دو نوع بازده به صورت ساده و سالانه شده، محاسبه گردیده که بازده ساده از حاصل تفریق خالص ارزش روز هرواحد در ابتدای دوره مورد نظر با خالص ارزش روز هر واحد در پایان دوره مورد نظر ،تقسیم بر خالص ارزش روز هرواحد در ابتدای دوره بدست می آید. در بازده سالانه شده بازدهی دوره های کمتر از یکسال، تبدیل به بازدهی سالانه می شود. به عنوان مثال برای تبدیل بازده ساده یک ماه به بازده سالانه، بازده ساده را پس از جمع با عدد یک به توان 12 رسانده و از یک کسر می نمائیم. سازوکار دقیق سالانه کردن بازدهی در پیوست 4 اساسنامه صندوق توضیح داده شده است. برای دریافت اطلاعات بازده صندوق بصورت کلی برای دوره های زمانی مختلف و نیز بصورت روزانه به لینک زیر مراجعه نمائید:

https://www.maskanfund.ir/Home/FundReturn

قوانین و مقررات صندوق سرمایه گذاری ره آورد آباد مسکن

برای مشاهده قوانین و مقررات صندوق سرمایه گذاری ره آورد آباد مسکن، فایل زیر را دانلود و مطالعه کنید:

https://files.asemooni.com/pdf/seo-rules.pdf

مشخصات صندوق ره آورد آباد مسکن

تاریخ آغاز فعالیت:

1392/01/24

مدیر صندوق:

شركت كارگزاری بانك مسكن

متولی صندوق:

موسسه حسابرسی شاخص انديشان

ضامن نقد شوندگی:

تامين سرمايه بانك مسكن

مدیر ثبت:

شركت كارگزاری بانك مسكن

مدیران سرمایه گذاری:

ندا كريميان خليفه لو، فاطمه صفی، سيدعلي رئيس زاده

حسابرس:

موسسه حسابرسی فاطر

 

نظر خود را درباره «صندوق سرمایه‌گذاری ره آورد آباد مسکن» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره صندوق سرمایه‌گذاری ره آورد آباد مسکن فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.