2 نظر
مطالعه: 1 دقیقه
صداپیشگان برنامه مهمونی؛ مهمانی

صداپیشگان برنامه مهمونی؛ مهمانی

برنامه مهمونی جدیدترین تولید ایرج طهماسب است که از فروردین 1401 پخش آن آغاز شد. در این برنامه از عروسکهای جدید استفاده شده که هرکدام صداپیشه مختص خود را دارند.

صداپیشگان برنامه مهمونی ایرج طهماسب را ممکن است تابحال در فیلم ها و سریال ها دیده باشید. اما همه افراد نام آنها را نمی شناسند و فقط از روی چهره می توانند آنها را به جا بیاورند. در این بخش از آسمونی به معرفی صداپیشگان عروسک های برنامه مهمونی می پردازیم و تصویر آنها را در اختیار شما قرار می دهیم.

صداپیشه عروسک بچه (بادوم) و عروسک شاباش

صداپیشه بادوم و شاباش
صداپیشه بادوم و شاباش

هوتن شکیبا متولد 24 خرداد 1363 است. او با بازی در نقش حبیب در سریال «لیسانسه ها» به شهرت رسید و در فیلم سینمایی «شبی که ماه کامل شد» موفق به دریافت جایزه سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد شد. هوتن شکیبا در مجموعه کلاه قرمزی صداپیشه عروسک دیبی و خونه بغلی بوده است و در کار جدید ایرج طهماسب، صداپیشگی عروسک شاباش و بادوم را بر عهده دارد.

صداپیشه عروسک دی جی

صداپیشه دی جی
صداپیشه دی جی

سهیل مستجابیان متولد 29 اردیبهشت 1361 است. او را در ابتدا به عنوان واینر و از چهره های معروف اینستاگرام می شناسند که با ساخت انواعی از دابسمش ها در فضای مجازی به شهرت رسید. سهیل یکی از مهمان های فصل اول جوکر بوده است. او در برخی از فیلم ها نقش های کوتاهی را ایفا کرده است اما شغل اصلی او دکوراسیون داخلی می باشد.

صداپیشه عروسک کته

صداپیشه کته
صداپیشه کته

نازنین شعبانی، بازیگر سینما و تلویزیون، در آثاری همچون فیلم سینمایی «شهر در دست بچه‌ها» فعالیت داشته و اکنون صداپیشه عروسک کته در برنامه مهمونی است.

صداپیشه عروسک قیمه

صداپیشه قیمه
صداپیشه قیمه

الی امامی بازیگر و صداپیشه ایرانی سینما، تئاتر و تلویزیون، به عنوان صداپیشه عروسک قیمه در برنامه مهمونی حضور دارد.

صداپیشه عروسک پشه

صداپیشه پشه
صداپیشه پشه

کاظم سیاحی متولد 13 شهریور 1357 است. او بازیگر، کارگردان تئاتر، عروسک گردان و همچنین صداپیشه می باشد. یکی از کارهای ماندگار او در زمینه صداپیشگی، صدای عروسک جیگر در مجموعه کلاه قرمزی بوده است که در کار جدید آقای ایرج طهماسب صدای عروسک پشه را به عهده دارد.

صداپیشه عروسک خوشگل بابا (مگس)

صداپیشه مگس (خوشگل بابا)
صداپیشه مگس (خوشگل بابا)

امیر ادیب بازیگر و صداپیشه سینما، تئاتر و تلویزیون در برنامه مهمونی، صداپیشگی عروسک مگس را به عهده دارد.

صداپیشه روح برنامه مهمونی

بهادر مالکی صداپیشه روح برنامه مهمونی
بهادر مالکی صداپیشه روح برنامه مهمونی

بهادر مالکی صداپیشه و عروسک گردان متولد 8 اسفند 1361 در تهران است. او فارغ‌التحصیل رشته نمایش عروسکی از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران است. بهادر مالکی فعالیت در تلویزیون را به عنوان صداپیشه، در برنامه «خانم حنا» آغاز نمود و صداپیشه فامیل دور است و به تازگی نیز به برنامه مهمونی ایرج طهماسب اضافه شده و صداپیشه شخصیت عروسکی جدید روح در برنامه‌ مهمونی است.

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «صداپیشگان برنامه مهمونی؛ مهمانی» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره صداپیشگان برنامه مهمونی؛ مهمانی فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.