زمان مطالعه: 1 دقیقه
بیوگرافی صالح حردانی

بیوگرافی صالح حردانی

صالح با نام اصلی «سعادت» در شهرستان رامهرمز استان خوزستان به دنیا آمد و یک برادر بزرگتر بنام «صابر» دارد که متولد 1375 بوده و او هم فوتبالیست است.
در این مطلب می خوانید : [بستن]
نام صالح
نام خانوادگی حردانی
محل تولد ایران- اهواز
تاریخ تولد 5 دی 1377 ‏(23 سال)
حرفه کاری فوتبالیست
تیم فعلی استقلال تهران
قد
176 سانتی متر

 

درباره صالح حردانی

صالح با نام اصلی «سعادت» در شهرستان رامهرمز استان خوزستان به دنیا آمد و یک برادر بزرگتر بنام «صابر» دارد که متولد 1375 بوده و او هم فوتبالیست است. فوتبال رو از کودکی شروع کرد تا اینکه از 19 سالگی وارد آکادمی باشگاه فولاد خوزستان شد و حالا در تیم استقلال بازی می کند اما آرزویش بازی در لیورپول است او با 176 سانتی متر قد بعنوان یک دفاع راست با شهامت شناخته می شود.

فعالیت ها

او فوتبال خود را از تیم‌های شاهین و نیروی رامهرمز شروع کرد تا اینکه سال 1396 به آکادمی فولاد خوزستان پیوست و پس از درخشش وارد تیم بزرگسالان شد. حردانی بعد از تست با قرارداد سه ساله به مبلغ 40 میلیون تومان به فولاد پیوست. خودش می گوید بخاطر عشقی که به فولاد داشتم ، توانستم همه سختی را تحمل کنم تا اینکه بعد از بازی های آسیایی با صحبت آقا جواد نکونام قراردادم را بیشتر کردند. صالح حردانی در سال 1400 با قراردادی دو و نیم ساله به استقلال پیوست.

افتخارات

تصاویر صالح حردانی

صالح حردانی در فولاد
صالح حردانی در فولاد
صالح حردانی در تیم ملی
صالح حردانی در تیم ملی
جواد نکونام و صالح حردانی
جواد نکونام و صالح حردانی
صالح حردانی در استقلال
صالح حردانی در استقلال

 

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «بیوگرافی صالح حردانی» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره بیوگرافی صالح حردانی فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.