زمان مطالعه: 13 دقیقه
شیک ترین مدل های مانتو زنانه ماهپار

شیک ترین مدل های مانتو زنانه ماهپار

برای خرید مانتو باید به عوامل مختلفی توجه داشته باشید. در این صورت می‌توانید یک مانتو دقیقاً مطابق با استایل و موقعیت موردنظرتان خریداری کنید.

شیک ترین مدل های مانتو زنانه ماهپار

برای خرید مانتو باید به عوامل مختلفی توجه داشته باشید و معیار‌های خاصی را در نظر بگیرید. در این صورت می‌توانید یک مانتو دقیقاً مطابق با استایل و موقعیت موردنظرتان خریداری کنید. ما در این مطلب تصمیم داریم اطلاعاتی کامل در مورد انواع مانتو به شما ارائه داده و نکات خرید یک مانتو شیک را عنوان کنیم. در انتهای مقاله نیز شیک‌ترین مدل‌های مانتوی یکی از بهترین برندهای لباس زنانه را به شما معرفی خواهیم کرد. همراه ما باشید!

 

مانتو زنانه یکی از اصلی‌ترین آیتم‌های استایل هر خانمی به شمار می‌رود و تمام خانم‌ها در هر سنی که باشند، چندین مانتوی مختلف در کمدشان دارند. مانتو‌ها انواع مختلفی دارند و با توجه به سلیقه‌ها و سنین مختلف، طراحی و تولید می‌شوند. از همین رو تمام خانم‌ها می‌توانند یک مانتوی مناسب موقعیت، سن و شخصیت خود خریداری کنند.

با توجه به تنوع برند‌های تولید‌کننده مانتو، هرروز مدل‌های جدیدی از این لباس وارد بازار می‌شود. این مدل‌های جدید دارای سبک‌های مختلف هستند تا تمام افراد بتوانند از یک مانتوی شیک و جذاب استفاده کنند. مانتو شلوارها را می‌توان با توجه به سبک‌های مختلف طراحی آن‌ها به انواع اداری، مجلسی، روزانه و... تقسیم‌بندی کرد.

برای خرید مانتو باید به عوامل مختلفی توجه داشته باشید و معیار‌های خاصی را در نظر بگیرید. در این صورت می‌توانید یک مانتو دقیقاً مطابق با استایل و موقعیت موردنظرتان خریداری کنید. ما در این مطلب تصمیم داریم اطلاعاتی کامل در مورد انواع مانتو به شما ارائه داده و نکات خرید یک مانتو شیک را عنوان کنیم. در انتهای مقاله نیز شیک‌ترین مدل‌های مانتوی یکی از بهترین برندهای لباس زنانه را به شما معرفی خواهیم کرد. همراه ما باشید.

انواع مدلهای مختلف مانتو زنانه

همان‌طور که در ابتدای مطلب هم گفتیم، مانتو‌های زنانه در مدل‌ها و سبک‌های مختلفی طراحی می‌شوند تا تمام خانم‌ها بتوانند یک مانتوی مناسب برای خود خریداری کنند. درواقع هر مانتو مناسب موقعیت خاصی است و خانم‌ها باید برای موقعیت‌های مختلف از مدل مانتوی مناسب استفاده کنند. برای مثال، در موقعیت‌های رسمی و اداری معمولا نمی‌توان از مانتو‌های مجلسی استفاده کرد.

برخی از رایج‌ترین مدل‌ها و سبک‌های مانتو زنانه عبارت‌اند از:

  • مانتو زنانه جلو بسته

مانتو‌های جلوبسته همان‌طور که از نامشان پیداست، در قسمت جلویی دارای دکمه یا قزن هستند. مانتو‌های جلو بسته در انواع بلند و کوتاه در بازار وجود دارند؛ اما اگر به این نوع مانتو‌ها علاقه دارید، بهتر است به سراغ مدل‌های کوتاه‌تر بروید، چراکه مانتو زنانه جلو بسته و بلند، چندان هم جذاب به نظر نمی‌رسد.

  • مانتو زنانه جلو باز

برعکس مانتو‌های جلوبسته، مانتو‌های جلوباز بدون هیچ دکمه یا قزنی طراحی شده‌اند. این مانتو‌ها هم در انواع بلند و کوتاه موجودند و هر دو مدل دارای جذابیت خاص خود هستند.

  • مانتو مینیمال

مانتو‌های مینیمال همان‌طور که از نامشان پیداست، دارای یک طراحی کاملاً ساده هستند. مدل‌های مینیمال فاقد هرگونه تزئینات خاص مثل خامه دوزی، سنگ دوزی و... بوده و معمولاً ترکیب رنگ آن‌ها از دو یا سه رنگ تشکیل شده ‌است. اکثر مانتو‌های مینیمال دارای رنگ‌های سفید، خاکی، طوسی و دیگر طیف رنگ‌های روشن هستند.

  • مانتو کژوال

اگر به دنبال یک مانتو برای استایل‌ خیابانی با تن خور راحت می‌گردید، مانتو‌های کژوال بهترین انتخاب برای شما هستند. این مانتو‌ها مدلی کاملاً ساده و درعین‌حال جذاب داشته و به‌راحتی با یک کفش کتانی و شلوار جین ساده ست می‌شوند.

  • مانتو اسپرت

مانتو اسپرت یکی از پرطرفدارترین انواع مانتو‌های زنانه است که در مکان‌های مختلفی می‌توان از آن استفاده کرد. معمولاً دانشجویانی که قصد استفاده از مانتو‌های رسمی را نداشته باشند، از این مانتو‌ها استفاده می‌کنند. در کل برای هر موقعیتی به‌غیراز موقعیت‌های مجلسی و مهمانی‌ها، می‌توان از این سبک استفاده کرد.

  • مانتو مجلسی

برای مجالس مهمانی و مراسمات مهم، مانتو‌های مجلسی برای شما بهترین انتخاب خواهند بود. این مانتو‌ها بسیار خوش‌دوخت و جذاب هستند و معمولاً از تزئینات مختلفی برخوردارند. همچنین برای دوخت مانتو‌های مجلسی از پارچه‌های پرزرق‌وبرق و طرح‌دار استفاده می‌شود.

  • مانتو اداری و رسمی

این مانتو‌ها ظاهری کاملاً رسمی و دارند و برای موقعیت‌های کاری و اداری بهترین انتخاب هستند. خانم‌های شاغل می‌توانند با خرید یک یا دو مانتو شلوار اصل و اداری، یک استایل مناسب برای محیط کار خود داشته باشند.

  • مانتو فلورال

این مدل مانتو‌ها بسیار خاص و جذاب هستند و با الهام گرفتن از طبیعت طراحی می‌شوند. بیشتر افراد این مانتو‌ها را به نام مانتو‌های گل‌گلی می‌شناسند! در استفاده از این نوع مانتو زنانه، باید بسیار جسور باشید و آن را با کیف و کفش و اکسسوری‌هایی با رنگ‌های گرم ست کنید. مانتو فلورال زیباترین انتخاب برای استایل تابستانه و بهاره به‌حساب می‌آید.

راهنمای خرید مانتو زنانه

برای خرید مانتو زنانه باید به نکات خاصی توجه داشته باشید تا درنهایت بتوانید بهترین مانتو را برای خود انتخاب کرده و استایلی جذاب بسازید. در ادامه ما برخی از نکات مهم برای خرید شیک‌ترین مدل‌های مانتو‌ زنانه را به شما خواهیم گفت.

  • توجه به رنگ مانتو

اولین چیزی که در مانتو جلب توجه می‌کند، رنگ آن است. خوشبختانه تنوع رنگ در مانتو‌های زنانه به‌قدری زیاد است که برای تمام سلیقه‌های مختلف گزینه‌های مناسبی پیدا می‌شود. رایج‌ترین رنگ مانتویی که اکثر خانم‌ها استفاده می‌کنند، رنگ مشکی است. درواقع به‌جرئت می‌توان گفت هر خانمی حداقل یک مانتوی مشکی در کمد خود دارد.

در کل انتخاب رنگ مانتو کاملاً شخصی بوده و به سلیقه خود شما بستگی خواهد داشت. بااین‌حال به شما توصیه می‌کنیم بیشتر به سراغ رنگ‌های خنثی بروید، زیرا به‌راحتی با سایر آیتم‌های استایل شما ست می‌شوند. اگر به رنگ‌های جیغ یا خاص علاقه دارید، حداقل باید سعی کنید رنگ آیتم‌های دیگرتان خنثی باشد و همواره تعادل را در استایلتان رعایت کنید.

  • توجه به مدل مانتو و تناسب آن با موقعیت شما

همان‌طور که در بخش‌های قبلی اشاره کردیم، انواع مختلفی از مدل‌های مانتو زنانه وجود دارد که هرکدام برای موقعیت‌های خاصی مناسب‌اند. شما اول باید ببینید که قرار است مانتوی خود را در چه موقعیتی بپوشید، سپس با توجه به آن موقعیت، مانتوی مناسبی را انتخاب کنید.

  • توجه به جنس مانتو

مورد مهم دیگری که باید در زمان خرید مانتو به آن توجه کنید، جنس و کیفیت مانتو است. امروزه با توجه به تنوع پارچه‌ها، مانتو‌هایی با جنس‌های مختلف وجود دارد. برای مثال، پارچه‌های کرپ، حریر، لینن، ژاکارد و... از محبوب‌ترین پارچه‌ها برای دوخت مانتو به شمار ‌می‌روند.

جنس مانتوی شما باید به‌گونه‌ای باشد که خیلی زود چروک نشده و نیاز به اتو پیدا نکند. همچنین مانتویی انتخاب کنید که نه پرز بدهد و نه پرز و کرک را به خود بگیرد. برای انتخاب جنس مانتوی مناسب می‌توانید به نکات زیر توجه کنید:

  • کشی یا غیرکشی بودن پارچه:

پارچه‌های کشی به‌ندرت چروک می‌شوند و نیازی به اتو کشیدن ندارند. از طرفی این پارچه‌ها اگر جنس مرغوبی نداشته باشند، ممکن است به دلیل نوع بافتشان دچار آبرفت بشوند. بنابراین بهتر است اگر مانتو‌یی با پارچه کشی می‌خرید، به کیفیت و مرغوبیت جنس آن توجه بیشتری داشته باشید.

  • زیردست پارچه:

زیردست پارچه به این معناست که شما در زمان لمس کردن آن، چه حسی دارید و میزان لطافت پارچه چقدر است. مانتو‌هایی که پارچه آن‌ها زیردست خوبی ندارد معمولاً طرفداران زیادی هم ندارند.

  • ضخامت پارچه:

شما باید با توجه به این‌که در چه فصلی قصد استفاده از مانتو را دارید و آب‌و‌هوای محیط زندگی‌تان چطور است، مانتویی با ضخامت مناسب انتخاب کنید. پارچه‌های حریر و نازک نخی بهترین انتخاب برای خرید یک مانتو تابستانه خنک به شمار ‌می‌روند؛ اما برای مانتو‌های پاییزه بهتر است سراغ جنس مخمل یا دیگر پارچه‌های ضخیم بروید.

  • ثبات رنگ پارچه:

در صورتی که پارچه مانتو زنانه جنس خوبی داشته باشد، بعد از شست‌وشو رنگ خود را از دست نمی‌دهد، بنابراین حتماً به این نکته در هنگام خرید توجه داشته باشید.

  • توجه به برند مانتو

از مهم‌ترین نکاتی که باید در زمان خرید مانتو زنانه به آن توجه کنید، برند مانتو است. در صورتی که شما مانتو یا ست مانتو شلوار اصل را از یک برند خوب بگیرید، تا سال‌های طولانی با همان کیفیت اولیه برایتان باقی می‌ماند. همچنین ظرافت در دوخت و مدل مانتو‌های برند به‌هیچ‌عنوان در مانتو‌های فیک وجود ندارد. 

در هنگام خرید مانتو به خاطر داشته باشید که اگر برند مانتو معتبر نباشد، زیبایی محصولی که قصد خریدش را دارید احتمالا تا اولین شست‌وشو دوام خواهد داشت و کیفیت پایین جنس، دوخت و طراحی مانتوی فیک یا برند غیر معتبر می‌تواند استایل شما را خراب کند.

انتخاب مانتو بر اساس اندام خانمها

اگر می‌خواهید یک مانتوی شیک و جذاب داشته باشید و با آن یک استایل زیبا بسازید، لازم است که به فرم اندامتان هم دقت کنید. خرید یک مانتو که مدل آن به‌هیچ‌عنوان با استایل شما تناسب و هماهنگی ندارد، باعث می‌شود که ظاهرتان بد به نظر برسد. درواقع شما باید با استفاده از مانتوی خود، نواقص اندام خود را پوشانده و نقاط قوت آن را پررنگ‌تر کنید. مثلاً اگر اضافه وزن دارید، باید مانتویی بخرید که شما را لاغرتر نشان دهد و برعکس.

در ادامه به برخی از مانتو‌های مناسب برای هر فرم اندامی اشاره خواهیم کرد:

  • مانتوهای مناسب برای افراد درشت اندام

اگر اندام درشتی داشته یا کمی اضافه وزن دارید، دور مانتو‌های تنگ و چسبان را خط بکشید. مانتو‌هایی که کمر آن‌ها کشی است یا از ناحیه کمر یک کمربند می‌خورند هم انتخاب خوبی برای شما نیستند. از طرفی دیگر، مانتو‌های خیلی گشاد هم نمی‌توانند برای شما مناسب باشند. بهتر است سایز مانتو کمی آزاد باشد، ولی به قول معروف روی تنتان‌ زار نزند.

ازنظر طرح مانتو هم باید به سراغ مانتو‌هایی بروید که طرح‌های عمودی دارند. طرح‌های افقی یا شطرنجی شما را پر‌تر نشان می‌دهد. مدل مانتوی شما باید کمی شکاف داشته باشد تا به‌خوبی روی تنتان بنشیند. علاوه بر این، مانتو‌های بلند برای افرادی که درشت‌اندام هستند مناسب‌تر بوده و چنین هیکل‌هایی را کشیده‌تر نشان می‌دهد.

  • بهترین مانتو برای خانمهایی که شکم دارند

اگر شکم بزرگی دارید، باید مانتویی را خریداری کنید که شکمتان زیر آن پنهان شده و بزرگی شکم به چشم نیاید. مانتو‌هایی که در قسمت کمر تنگ می‌شوند یا کمر آن‌ها چین و پلیسه دارند، باعث می‌شوند که شکم بزرگ‌تر به نظر برسد. علاوه بر این، مانتو‌های جلوباز یا پانچ‌ها برای افرادی که شکم بزرگ دارند به‌هیچ‌عنوان مناسب نیستند.

مانتو‌های کتی خیلی گشاد می‌توانند بهترین انتخاب برای خانم‌هایی باشند که شکم بزرگی دارند.

  • مانتو برای خانمهایی با سینه کوچک

خانم‌هایی که سینه‌های کوچک و اندام گلابی شکل دارند، باید به دنبال مانتویی باشند که تعادل را در اندام آن‌ها برقرار کند. یکی از راه‌هایی که به این دسته از خانم‌ها کمک می‌کند تا اندامشان را متناسب‌تر جلوه دهند، پوشیدن مانتو‌های رنگ روشن و ترجیحاً طرح‌دار است. این خانم‌ها باید این مانتو‌ها را با شلوار‌های ساده و تک‌رنگ ست کنند که بیشتر توجهات به سمت بالاتنه آن‌ها باشد. البته به این نکته هم توجه داشته باشید که طرح‌های مانتو نباید خیلی بزرگ باشند، چراکه در این صورت استایل شما را شلخته و نامنظم جلوه می‌دهند.

مانتوی انتخابی برای خانم‌هایی که سینه کوچک دارند باید به‌گونه‌ای باشد که در قسمت سینه تزیینات زیادی روی آن وجود داشته باشد. وجود این تزیینات باعث می‌شود که قسمت سینه مانتو پرتر به نظر برسد.

مانتو‌هایی که در قسمت بالاتنه کش دارند و درست زیر سینه جمع می‌شوند، برای افرادی که سینه‌های کوچکی دارند کاملاً مناسب‌اند.

  • مانتو برای خانمهایی با سینه بزرگ

داشتن سینه‌های بزرگ برای خیلی از خانم‌ها به یک معضل تبدیل شده و آن‌ها را برای انتخاب مانتو و لباس‌های دیگر دچار مشکل کرده است. این خانم‌ها اگر می‌خواهند بالاتنه‌شان لاغرتر و کوچک‌تر نشان داده شود، باید مانتو‌هایی که بالاتنه گشاد دارند را انتخاب کنند.

  • مانتو برای افرادی که قد بلند دارند

با این‌که قد بلند برای بسیاری افراد یکی از معیار‌های زیبایی به شمار می‌رود، اما برخی از خانم‌ها تمایل دارند مانتو‌هایی بپوشند که قدشان را از چیزی که هست کوتاه‌تر نشان دهد. درواقع پوشیدن برخی مانتو‌ها در افراد قد بلند، باعث نامتناسب نشان دادن قد و هیکل آن‌ها می‌شود.

به‌طورکلی مانتو‌های تک‌رنگ (به‌خصوص با رنگ‌های تیره)، قد افراد را بلندتر از چیزی که واقعاً هست نشان می‌دهند. به همین دلیل اگر می‌خواهید قدتان کمی کوتاه‌تر به نظر برسد، نباید از مانتو‌های تک‌رنگ استفاده کنید. اگر هم به مانتوی تک‌رنگ علاقه دارید، آیتم‌های دیگر استایلتان مثل شلوار را از رنگ‌های مخالف با آن انتخاب کنید، به‌طوری که ترکیب رنگ استایل شما همخوانی و هارمونی جذابی کنار هم داشته باشند.

مانتو‌های خیلی بلند یا مانتو‌های خیلی کوتاه، هیچ‌کدام برای افرادی که قد خیلی بلندی دارند مناسب نیستند، پس سعی کنید مانتو‌هایی با قد متوسط را انتخاب کنید که باعث ایجاد تعادل در فرم اندامتان شود. مانتو‌های کمردار هم انتخابی بی‌نظیر برای افراد قد بلند به شمار رفته و انحنای بدن آن‌ها را نمایان‌تر خواهد کرد.

  • مانتو برای افرادی که قد کوتاه دارند

بعضی از خانم‌های قد کوتاه معمولاً تمایل دارند برای جبران کوتاهی قد خود سراغ کفش‌های پاشنه بلند ‌بروند؛ اما این کفش‌ها چندان هم راحت نیستند و شما نباید خود را مجبور به استفاده مکرر از این کفش‌ها کنید. در عوض شما می‌توانید با پیاده‌سازی ترفند‌های خطای دید، کاری کنید قدتان از چیزی که هست بلندتر به نظر برسد.

انتخاب مانتو برای خانم‌های قد کوتاه با چالش‌های زیادی همراه است و این دسته از خانم‌ها باید مانتوی خود را با احتیاط انتخاب کنند. مانتو‌هایی که طرح‌های راه‌راه عمودی و باریک دارند، باعث می‌شوند که قد این دسته از خانم‌ها بلندتر به نظر برسد، برخلاف طرح‌های افقی که قد را کوتاه‌تر نشان می‌دهند.

نکته دیگر در مورد انتخاب مانتو برای افراد قد کوتاه این است که این دسته از افراد بهتر است مانتو‌های بلند بپوشند. البته مانتو‌های خیلی بلند تا نزدیک مچ پا هم برای این خانم‌ها مناسب نیست و باید نهایت قد مانتو تا روی زانو باشد. ازنظر سایز هم مانتو‌های کلوش یا مانتو‌های گشاد برای افراد قد کوتاه توصیه نمی‌شود. هرچقدر که مانتو تنگ‌تر بوده و قالب تن این دسته از افراد باشد، قد آن‌ها را کشیده‌تر نشان می‌دهد. در کل بهتر است خانم‌های قد کوتاه به سراغ یک مانتوی ساده با سایزی دقیقاً متناسب با سایز تن خودشان بروند.

انتخاب رنگ مانتو مطابق با رنگ پوست

همان‌طور که در بخش‌های قبلی هم اشاره کردیم، انتخاب رنگ مانتو زنانه سلیقه‌ای بوده و به خواسته خود شما بستگی خواهد داشت. باوجوداین، اگر شما اصول انتخاب رنگ مانتوی مناسب را بدانید، می‌توانید یک استایل شیک و جذاب برای خودتان بسازید. درواقع شما باید رنگ مانتوی خود را مطابق با رنگ پوستتان انتخاب کنید تا مانتو روی تنتان جلوه‌ای زیبا پیدا کرده و بسیار خوش‌هیکل و جذاب دیده شوید.

در اینجا ما نکاتی برای انتخاب رنگ مانتوی مناسب هر تایپ پوستی را به شما خواهیم گفت.

  • انتخاب مانتو برای افرادی که پوست روشن دارند

تقریبا همه رنگ‌های مانتو به خانم‌هایی که پوست روشن دارند، می‌آید. مانتو‌هایی در طیف رنگ‌های آبی ملایم، آبی تیره، بژ، قهوه‌ای و... هم از انتخاب‌های جذاب برای افراد با پوست روشن به‌حساب می‌آید. استفاده از مانتو‌هایی همرنگ با رنگ چشم‌ هم یکی از ترفندهای داشتن استایل شیک و زیبا برای زنان دارای پوست روشن است.

  • انتخاب مانتو برای افرادی که پوست تیره دارند

خانم‌هایی که پوست تیره دارند باید برای انتخاب مانتو به سراغ رنگ‌هایی بروند که با پوست آن‌ها در تضاد بوده و هارمونی خاصی با رنگ پوستشان داشته باشند. برای مثال، رنگ‌های روشنی مثل سفید، طوسی روشن، آبی روشن، خاکی و صورتی از بهترین انتخاب‌ها برای این افراد هستند. در مقابل، پوشیدن مانتو‌هایی با رنگ‌های قهوه‌ای تیره، سبز ‌یشمی، جگری، مشکی، سرمه‌ای و... به این خانم‌ها توصیه نمی‌شود.

خرید شیکترین مدلهای مانتو زنانه از ماهپار

در بخش‌های قبل سعی کردیم شما را با انواع مدل‌های مانتو زنانه و راهنمای خرید مانتوی مناسب آشنا کنیم. حال که متوجه شدید دقیقاً چه مانتویی مناسب شماست و باید به دنبال چه چیزی باشید، قصد داریم تا شما را با یکی از بهترین برندهای مانتو آشنا کنیم. در بین برندهای ایرانی لباس زنانه، ماهپار با ارائه محصولاتی باکیفیت و مد روز توانسته رضایت بالای مشتریانش را کسب کند و نام خود را به یکی از برندهای معتبر و باسابقه در حوزه مد و پوشاک تبدیل کند.

شما می‌توانید به وب‌سایت بزرگ ماهپار مراجعه کرده و مانتوی موردنظرتان را خریداری کنید. در این وب‌سایت، انواع مختلفی از مانتو‌های زنانه شیک و جذاب برای هر سن و سلیقه‌ای به چشم می‌خورد. چیزی که بیشتر از تنوع بی‌نظیر مانتو‌ها در این سایت جلب توجه می‌کند، کیفیت کار‌ها و جنس آن‌هاست. این سایت مدت زیادی است که درزمینه فروش مانتو شلوار اصل فعالیت دارد و به‌خوبی می‌تواند نیاز‌های مصرف‌کنندگان از نظر کیفیت و زیبایی را برطرف نماید. در فروشگاه اینترنتی ماهپار علاوه بر مانتو می‌توانید انواع لباس زنانه مانند پالتو، بارانی و لباس مجلسی را خریداری کنید.

معرفی شیک‌ترین مدل‌های مانتو برند ماهپار

استفاده از پارچه‌های درجه یک در تولید لباس‌های ماهپار، یکی از اصلی‌ترین دلایل محبوبیت این برند ایرانی نزد زنان و مخصوصا زنان شاغل است. مدل‌های مانتو شلوار اداری ماهپار از طراحی شیک و بروز برخوردار هستند و تنوع زیادی در مدل، طرح، سایز و رنگ دارند. این تولیدکننده برتر ایرانی با حذف واسطه‌ها توانسته محصولاتی باکیفیت را با قیمت بسیار مناسب در فروشگاه اینترنتی خود به مشتریان عرضه کند. در ادامه شیک‌ترین مدل‌های مانتو شلوار برند ماهپار را به شما معرفی خواهیم کرد.

مانتو و شلوار مدل دیپلمات یقه هفت ماهپار

مانتو و شلوار مدل دیپلمات یقه هفت ماهپار با مرغوب‌ترین نوع پارچه دیپلمات یعنی دیپلمات ترک، دوخته شده است. این لباس فرم با مدل شیک و زیبایش، برای استایل رسمی، کاری و مجلسی مناسب هست.

ویژگی‌های مانتو شلوار اداری ماهپار مدل دیپلمات یقه هفت

  • رنگ: زغالی، طوسی
  • جنس: ديپلمات ترک
  • جنس شلوار: نخ
  • قد: زیر زانو
  • طرح: دیپلمات
  • نحوه بسته شدن: پنج دکمه
  • مورد استفاده: اداری و رسمی

مانتو و شلوار اداری یقه بند دار ماهپار

مانتو و شلوار اداری یقه بند دار ماهپار جزو مدل‌های پرطرفدار ست اداری بین زنان شاغل است. مدل خاص یقه و جنس چهار فصل پارچه این مانتو، این مدل را تبدیل به یک گزینه جذاب و درعین‌حال مقرون‌به‌صرفه کرده است.

ویژگی‌های مانتو شلوار اداری ماهپار مدل یقه بند دار

  • رنگ: سرمه‌ای، مشکی
  • جنس: پارچه چهار فصل
  • جنس شلوار: نخ
  • قد لباس: زیر مچ پا
  • طرح: ساده

مانتو و شلوار اداری مدل یقه انگلیسی چهار دکمه ماهپار

مانتو شلوار اداری مدل یقه انگلیسی چهار دکمه ماهپار دارای دو طرح ساده و راه‌راه هست. این ست اداری با یقه انگلیسی و دکمه‌های فلزی شیک، سبکی کلاسیک و شیک دارد. مانتوی این ست شیک با بهترین پارچه برای دوخت مانتو اداری یعنی پارچه فیونا دوخته شده است.

ویژگی‌های مانتو شلوار اداری ماهپار مدل یقه انگلیسی چهار دکمه

  • رنگ: سرمه‌ای، مشکی
  • جنس: فیونا
  • جنس شلوار: نخ
  • قد: بالای زانو
  • طرح: ساده
  • نحوه بسته شدن: دکمه
  • مورد استفاده: اداری و رسمی

جمعبندی

مانتو زنانه یکی از آیتم‌های اصلی در استایل خانم‌ها است و باید به آن توجه ویژه شود. مانتو‌های زنانه انواع مختلفی دارند و در طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی تولید می‌شوند. هر خانم شیک‌پوش می‌تواند با در نظر گرفتن سبک کلی استایل خود، موقعیتی که قرار است از مانتو استفاده کند، فرم اندام خود، رنگ پوست و... بهترین مانتو را برای خود خریداری کند. خرید مانتو از یک برند باسابقه و معتبر مانند ماهپار می‌تواند در داشتن بهترین استایل و شیک‌ترین ظاهر به شما کمک کند. امیدواریم که این مطلب برایتان مفید و کاربردی واقع شده باشد!

نظر خود را درباره «شیک ترین مدل های مانتو زنانه ماهپار» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره شیک ترین مدل های مانتو زنانه ماهپار فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.