زمان مطالعه: 4 دقیقه
شرکت نصب دوربین مداربسته مطمئن همراه با پشتیبانی

شرکت نصب دوربین مداربسته مطمئن همراه با پشتیبانی

نصب دوربین‌ مداربسته راهکار مناسبی برای افزایش امنیت در ساختمان با کاربری مختل: مسکونی، اداری، درمانی و اماکن تجاری است.

نصب دوربین‌ مداربسته راهکار مناسبی برای افزایش امنیت در ساختمان با کاربری مختل: مسکونی، اداری، درمانی و اماکن تجاری است. البته انتخاب و خرید این دوربین‌ها باید با در نظر گرفتن شرایط محیط، فضای مدنظر برای استقرار دوربین، بودجه مالی و شرکت نصب کننده انجام گیرد. توجه به نکات گفته شده نیازمند کسب اطلاعات دقیق از مشاورین متخصص خواهد بود. بنابراین اشخاص حقیقی و حقوقی می‌توانند برای نصب دوربین مداربسته به نمایندگی دوربین‌ هایک ویژن مراجعه کرده و از مشاوران خبره و تیم فنی نصب دوربین مداربسته شرکت هایک تجارت بهره‌مند گردند.

در صورت انتخاب و نصب دوربین مداربسته هایک ویژن توسط مشاوران و متخصصان هایک تجارت صورت نگیرد؛ احتمال مواجه با مشکلات احتمالی بسیاری مانند: نداشتن تضمین، عملکرد نامناسب و بی‌کیفیتی افزایش خواهد یافت. طی این مقاله به دنبال بیان نکات و موارد مهم نصب دوربین مداربسته خواهیم بود. در صورت علاقه‌مندی به کسب آگاهی‌ لازم جهت انتخاب بهترین محصولات هایک ویژن، خرید و نصب دوربین مداربسته توسط شرکت هایک تجارت، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

نمایندگی نصب دوربین مداربسته هایک ویژن

برند هایک ویژن در حدود نیم ‌قرن گذشته توانسته محصولات معتبر و با کیفیتی را در زمینه تجهیزات امنیتی تولید و عرضه نماید. هسته فعالیت مرکزی این شرکت در کشور چین بوده و در سراسر جهان نمایندگی‌های معتبری برای ارائه خدمات خود دارد. در کشور ایران شرکت‌های متعددی به ارائه محصولات این برند اقدام کرده‌اند، اما برخی محصولات خریداری شده بی‌کیفیت و بدون ضمانت هستند. شرکت مهر تجارت یا هایک تجارت محصولات این برند حرفه‌ای را به اشخاص مختلف عرضه خواهد نمود. شرکت هایک تجارت در سال‌های 2016 الی 2019 عنوان بزرگ‌ترین نمایندگی فروش محصولات هایک ویژن را از آن خود کرده است.

انتخاب، خرید و نصب دوربین مداربسته علاوه بر مرکز معتبر جهت خریداری به پشتیبانی نیاز دارد. این محصولات از فناوری بالایی برخوردار هستند، بنابراین بعد از خرید باید با تیم پشتیبانی ماهر در ارتباط بود. شرکت هایک تجارت امکان مشاوره رایگان در مورد محصولات مختلف، نصب، راه‌اندازی و پشتیبانی را برای خریداران این محصولات حفاظتی ایجاد کرده است. این شرکت با کسب موفقیت در پروژه‌های متعدد توانسته نامی آشنا در این زمینه باشد. هایک تجارت خدماتی مانند: شناسایی نیازمندی‌ها، طراحی سیستم نظارت تصویری، تأمین کالا، راه‌اندازی و پشتیبانی در نصب دوربین‌ مداربسته را ارائه خواهد کرد.

نصب دوربین مدار بسته هایک ویژن
نصب دوربین مدار بسته هایک ویژن

می توان به هایک تجارت اعتماد کرد؟

شرکت مهر تجارت بزرگ‌ترین مرکز عرضه محصولات برند هایک ویژن و ارائه خدمات آن در ایران است. خدمات این شرکت از شروع تا انتهای کار شامل مشاوره و طراحی، تأمین کالا و رسیدگی به خدمات، ضمانت کالا و پشتیبانی‌های پس از فروش خواهد بود. همچنین این شرکت از گروه تحقیق و توسعه بسیار قوی برخوردار بوده و اقدام به ارائه مقالات مختلف در زمینه سیستم‌های نظارت تصویری نموده است. اشخاص می‌توانند از این مقالات برای کسب اطلاعات در مورد سیستم‌های حفاظتی به‌خصوص دوربین مداربسته، نصب و راه‌اندازی آن یاری بگیرند.

آشنایی با خدمات شرکت هایک تجارت

در این قسمت از مقاله به تشریح هرکدام از این خدمات خواهیم پرداخت:

  •  مشاوره و طراحی سیستم

برای طراحی پروژه‌های کوچک مانند: ساختمان‌ مسکونی، فروشگاه‌ کوچک و کارگاه‌ تولیدی مشاور شرکت تنها به مصاحبه و بازدید از محل اقدام کرده و سپس شروع به طراحی خواهد نمود. اما در پروژه‌ای عظیم مانند: شهرک‌ مسکونی، فروشگاه‌ زنجیره‌ای، دانشگاه‌ و ادارات مشاوران به مصاحبه‌های متعدد، تکمیل پرسشنامه‌های فنی، بازدید دقیق توسط تیم‌های طراحی، فنی و اجرایی اقدام خواهند کرد. به‌طورکلی تمامی مراکز خرد و کلانی که نیازمند اقدامات حفاظتی هستند، تحت مشورت و برنامه‌ریزی درست برای طراحی قرار خواهند گرفت.

  •  طراحی

گام دوم در روند نصب و راه‌اندازی دوربین هایک ویژن که توسط شرکت مهر تجارت صورت خواهد گرفت، طراحی درست با استناد به مدارک فنی مرحله مشاوره خواهد بود. در این مرحله طراحان نوع دوربین‌های مداربسته، تجهیزات زیرساختی، نوع کابل‌ها و محل قرارگیری دوربین‌ها را معین خواهند نمود. دوربین مداربسته باید برحسب مکان قرارگیری، زاویه دید مورد نیاز، عملکردها، عمق تصویر و همچنین کارایی هوشمند انتخاب شود. مشاوران و طراحان علاوه بر انتخاب دوربین مناسب به انتخاب تجهیزات زیرساختی مثل: نوع طراحی شبکه کابلی، پهنای باند، فضا و محیط خواهند پرداخت.

  • تأمین کالا و خدمات

تأمین کالا در این شرکت توسط شبکه فروش صورت خواهد گرفت. مشتریان نهایی، عاملان فروش و همکاران از مراجعه‌کنندگان به این قسمت از شرکت هستند. شبکه فروش محصول مورد نیاز هرکدام از گروه‌ها را با بهترین و باکیفیت‌ترین محصول ارائه کرده و تعدادی از آن­ها شامل لیست زیر است:

  1. دوربین‌های مداربسته هایک ویژن
  2. تجهیزات حفاظتی هایک ویژن
  3. دوربین‌های مداربسته نکست
  4. سیستم آلارم نکست
  5. تجهیزات شبکه سیسکو
  6. تجهیزات شبکه پسیو از برندهای مختلف
  7. تجهیزات شبکه تی پی لینک
  8. سیستم‌های ذخیره‌سازی کیونپ
  9. تجهیزات پسیو مانند: رک، متعلقات و منبع تغذیه‌های مینول
  •  پیاده‌سازی تجهیزات و نصب دوربین مداربسته

به دلیل بهره‌گیری از بالاترین فناوری در ساخت و تجهیز محصولات مختلف هایک ویژن این قسمت از کار نیز باید توسط نصابان حرفه‌ای و مجرب صورت گیرد. در پروژه‌های کوچک برای نصب دوربین مداربسته از سیستم نظارتی با پیچیدگی کم‌تر استفاده شده و مبتنی بر کابل‌های کواکسیال صورت خواهد گرفت. در پروژه‌های بزرگ نیز باوجود هوشمندی دوربین‌ها از پیچیدگی بالایی برخوردار هستند. درصورت انتخاب نصاب غیرحرفه‌ای جهت نصب دوربین مداربسته بی‌شک با مشکلات متعددی در زمینه: ضمانت فروش، خدمات پس از فروش و آسیب به تجهیزات اصلی روبرو خواهید شد.

تجهیزات و نصب دوربین مدار بسته
تجهیزات و نصب دوربین مدار بسته
  • آموزش و بهینه‌سازی سیستم‌های موجود

این شرکت خود را موظف به دادن آموزش‌های لازم به کاربران دوربین‌های مداربسته کرده است. شاید در دید نخست مراقبت از این سیستم‌ها کار دشواری نباشد، اما مراقبت و نگهداری درست، بررسی سلامت سیستم، مدیریت سیستم‌های هوشمند، برطرف نمودن نیازمندی‌های اولیه، بازبینی دوره‌ای، بهره‌برداری از سیستم‌های نرم‌افزاری و یکپارچه‌سازی سیستم نیازمند یک آموزش جامع توسط گروه کاربلد است. البته این آموزش‌ها به‌صورت رایگان در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت.

  • تضمین کالا، تعمیر و پشتیبانی سیستم

شرکت مهر تجارت تمامی محصولات خود را با تضمین کالا و خدمات طلایی به مشتریان ارائه خواهد کرد. گروه پشتیبانی قوی و خبره به‌صورت 24 ساعته برای پاسخگویی به سؤالات مشتریان آماده هستند. هایک تجارت علاوه بر پشتیبانی و ضمانت پروژه‌های کوچک، نسبت به پروژه‌های بزرگ با عقد قرارداد طولانی‌مدت به‌منظور پشتیبانی محصولات اقدام خواهد کرد. به‌طورکلی پشتیبانی شرکت نصب دوربین مداربسته از محصولات شامل: پاسخ به سؤالات مشتریان، خدمات پس از فروش، تضمین کالا، تعمیرات و تأمین قطعات است. اشخاص با خریداری هر کدام از محصولات برند هایک ویژن از شرکت هایک تجارت می‌توانند از تمامی این خدمات بهره‌مند گردند.

نظر خود را درباره «شرکت نصب دوربین مداربسته مطمئن همراه با پشتیبانی» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره شرکت نصب دوربین مداربسته مطمئن همراه با پشتیبانی فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.