مطالعه: 1 دقیقه
طرز تهیه سوپ شیر رستورانی

طرز تهیه سوپ شیر رستورانی

سوپ شیر برای ماه رمضان فواید زیادی دارد. از فواید آن می‌توان به مقادیر بالای کلسیم برای استخوان سازی اشاره کرد.

سوپ و آش یکی از غذاهای مفید و مقوی در همه‌ی فصل‌ها است. سوپ شیر هم یکی از سوپ‌های مقوی می‌باشد که می‌توانید آن را برای مهمانی‌های افطاری ماه رمضان تهیه کنید. در ادامه با آسمونی باشید و طرز تهیه سوپ شیر رستورانی را آموزش ببینید.

مواد لازم برای تهیه سوپ شیر رستورانی

جو پرک ۱ لیوان
جو پوست کنده ۱/۲ لیوان
قارچ خرد شده ۲ لیوان
هویج ۲ عدد
شیر ۳ لیوان
سینه مرغ ۱ تکه کامل
خامه ۲ ق غ
کره ۱ ق غ
آرد ۱ ق غ
جعفری برای تزیین
نمک به میزان لازم

 

طرز تهیه سوپ شیر رستورانی

ابتدا داخل قابلمه‌ی مورد نظر ۵ لیوان آب ریخته و سینه مرغ، جو پرک، جو پوست کنده و نمک را اضافه کرده و روی حرارت ملایم گاز قرار دهید. به مدت ۲ ساعت پخته شود تا جو لعاب اندازد. در اواسط پخت، هویج رنده شده را هم اضافه کنید.

پس از این مدت زمان و پخت مواد، سینه مرغ را خارج کنید و بصورت ریش ریش خرد کرده و دوباره درون قابلمه بریزید. آرد را مقداری تفت داده و کره را اضافه کنید. سپس شیر داغ را کم کم به آرد اضافه کنید و سریع هم بزنید که آرد و شیر با هم قاطی شده و حالت گلوله نگیرد.

حالا مخلوط آرد و شیر را با قارچ خرد شده به سوپ اضافه کنید و بگذارید ۲۰ دقیقه دیگر سوپ با حرارت ملایم بپزد. بعد از آماده شدن سوپ، خامه را اضافه کرده و کمی مخلوط کنید و بعد داخل ظرف کشیده و با جعفری تزیٔین کنید.

 

نظر خود را درباره «طرز تهیه سوپ شیر رستورانی» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره طرز تهیه سوپ شیر رستورانی فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.