زمان مطالعه: 9 دقیقه
آموزش گرفتن بهترین سلاح ها در Horizon Forbidden West

آموزش گرفتن بهترین سلاح ها در Horizon Forbidden West

بهترین سلاح های بازی Horizon Forbidden West کدامند و چگونه می توان در سریع ترین زمان ممکن آنها را دریافت کرد؟

بازی Horizon Forbidden West، جدیدترین عنوان ساخته استودیو گوریلا گیمز، موفق شده است نمایشی بسیار خیره کننده داشته باشد و تمامی موفقیت های نسخه اول را دوباره تکرار کند. این بازی ادامه سفر ایلوی را در جهت بقای زمین پیگیری می کند که اکنون ایلوی باید با کمک همراهان خود، با مشکلاتی بسیار دشوارتر از نسخه اول مقابله کند.

در این بازی، گیمر می تواند رفته رفته در بازی پیشرفت کند. از آنجایی که این عنوان یک بازی جهان باز محسوب می شود، می توان با گشت و گذار در سراسر بازی، نسبت به پیدا کردن آیتم ها، سلاح ها و زره های قدرتمند در بازی اقدام کرد تا با تمام قدرت در برابر ماشین های قدرتمند بازی بتوان قد علم کرد. در این مقاله به معرفی بهترین سلاح های بازی Horizon Forbidden West خواهیم پرداخت، پس تا آخر مقاله همراه ما باشید.

توجه داشته باشید که در این مقاله از هرگونه اسپویل داستانی جلوگیری خواهد شد و تنها پیش نیازات مورد نیاز جهت دریافت سلاح ها گفته می شود در نتیجه می توانید بدون خطر اسپویل، مقاله را تا انتها دنبال کنید.

کمان Death-Seeker's Shadow

این کمان، یکی از دو کمان شکاری قدرتمند بازی Horizon Forbidden West به شمار می رود. با استفاده از این کمان می توان انواع تیرهای الکتریکی و سوراخ کننده را شلیک کرد که با قدرت بالایی که دارد، می تواند حتی سخت ترین ماشین های بازی را نیز در اسرع وقت از پا در بیاورد. برای به دست آوردن این کمان، می بایست مرحله اصلی بازی با نام The Kulrut را پشت سر بگذارید و آرنا موجود در بازی را فعال کنید.

کمان Death-Seeker's Shadow
کمان Death-Seeker's Shadow

 

نحوه دریافت: بعد از اتمام مرحله گفته شده، می توان با بازگشت به آرنا و جمع آوری موارد لازم، آرنا را بازگشایی کرد و در آن به مبارزه پرداخت. در صورتی که در زمان اعلام شده، تمامی ماشین های موجود در آرنا را از بین ببرید، به عنوان جایزه، به شما مدال هایی تعلق میگیرد که می توانید به وسیله آنها این سلاح بسیار قدرتمند را خریداری کنید.

کمان Forgefall

این کمان در دسته کمان های قدرتی و دور زن قرار میگیرد و قدرت آن بسیار بالاتر از کمان Death-Seeker's Shadow میباشد. البته باید توجه داشت که از این کمان در فواصل نزدیک نیز می توان استفاده کرد اما به دلیل سرعت کم کشیده شدن زه کمان، می بایست کمی از دشمن و یا ماشین دور باشید تا بتوانید یک شلیک دقیق را داشته باشید. با استفاده از این کمان، می توان تیرهای سوراخ کننده و دو نوع از تیرهای پلاسمایی شلیک کرد.

کمان Forgefall
کمان Forgefall

 

اگرچه در بازی توضیحات خاصی در خصوص تیرهای پلاسمایی داده نمی شود، اما این تیرها به محض اصابت به ماشین، بعد از گذشت مدت زمانی، شارژ می شود و باعث انفجار می شود و به ماشین صدمه میزند. می توان به محض استفاده از اینگونه تیرها، از سایر تیرهای سوراخ کننده نیز استفاده کرد تا در زمان منفجر شدن، سلامتی ماشین پایین تر بوده و ماشین را از پا در بیاورد. 

نحوه دریافت: جهت به دست آوردن این کمان نیز می بایست در آرنا به رقابت بپردازید. با طی کردن مراحل مختلف آرنا و به دست آوردن مدالها، می توان نسبت به خرید این کمان اقدام کرد. در نتیجه می بایست حداقل تا بعد از مرحله The Kulrut بازی را پیش برده باشید تا بتوانید کمان Forgefall را دریافت کنید.

سلاح The Blast Forge

این سلاح را نمی توان در دسته کمان ها دسته بندی کرد. اما با توجه به تکنولوژی درون بازی، می توان آنرا نوعی ماشین گان در نظر گرفت که به جای شلیک گلوله، از تیرهای چوبی استفاده می کند. این سلاح قابلیت شلیک انواع تیرهای سوراخ کننده و منفجر شونده را دارا است. اگرچه این سلاح در دسته سلاح های لجندری بازی قرار میگیرد اما استفاده بسیار کمی دارد و دریافت آن می تواند صرفا جهت تکمیل کردن ست سلاح ها به کار بیاید.

سلاح The Blast Forge
سلاح The Blast Forge

 

نحوه دریافت: جهت دریافت این سلاح، می بایست وارد آرنا شده و مدال جمع آوری کنید. در نتیجه بعد از آنکه مرحله The Kulrut را تمام کردید می توانید به Maw of Arena باز گردید و به مبارزه بپردازید تا بتوانید این سلاح را دریافت کنید.

نکته بسیار مهم: رقابت در Maw of Arena می تواند روی درجات سختی بالاتر بسیار دشوار باشد و با توجه به آنکه سلاح های پیش روی ایلوی در اول بازی بسیار کم قدرت هستند، می توانید جهت دریافت بهترین سلاح ها در اول بازی، درجه سخی را در ماموریت های فرعی پایین بیاورید. در نتیجه تمامی ماشین ها به سرعت از پا در خواهند آمد و می توان به سرعت نسبت به دریافت مدال ها در بازی اقدام کرد.

کمان Carja's Bane

یک نمونه سلاح جدید که در این بازی اضافه شده است، کمان های کوچکی هستند که برای درگیری های نزدیک بسیار کاربرد دارند و به آنها کمان های مبارز گفته می شود. این کمان ها با توجه به آنکه قدرت نسبتا پایینی دارند، فایر ریت بسیار بالاتری داشته و می توان از آنها در درگیری های نزدیک بسیار استفاده کرد. دقت داشته باشید که برای درگیری از فاصله دور، استفاده از این کمان ها اصلا پیشنهاد نمیشود زیرا در فواصل دور، برد تیر شلیک شده به سرعت کاهش می یابد. با استفاده از این کمان می توان تیرهای عادی و آتشین شلیک کرد.

کمان Carja's Bane
کمان Carja's Bane

 

نحوه دریافت: دریافت این کمان، یکی از بهترین و البته چالشی ترین تجربه ها در کل بازی خواهد بود. در حالی که به دنبال دریافت پوسایدن هستید، به محض خارج شدن از مقر اصلی، می توانید افرادی را ببینید که سوار بر ماشین ها در حال مسابقه دادن با یکدیگر هستند. با دنبال کردن آنها می توان محل مسابقه را پیدا کرد و با آنها به رقابت سوار کاری پرداخت. البته توجه داشته باشید که این سوارکاری با سوارکاری عادی زمین تا آسمان متفاوت است و می بایست با استفاده از تیر و کمان و یا ضربه به سایر شرکت کننده ها، آنها را گیج کنید تا بتوانید از آنها جلو بزنید.

در حالت کلی 4 پیست مختلف درون دنیای بازی وجود دارد که البته هیچ دخالتی با لول بازیکن نخواهد داشت. این مسابقات در کنار آنکه بسیار جذاب و بعضی اوقات اعصاب خوردکن ظاهر می شوند، از داستان دلنشینی هم بهره می برند و می توان با اتمام چهارمین پیست، این کمان را از درون صندوقچه برداشت. فقط توجه داشته باشید که در این مسابقات می بایست حتما به عنوان نفر اول انتخاب شوید!

تله گذار Tinker's Pride

این سلاح را می توان به عنوان یکی از بهترین تله گذار های بازی نام برد. که از سه نوع تله مختلف جهت از بین بردن ماشین ها و انسان ها بهره می برد. جهت کار با آنها نیز به مراتب آسان است و با اتصال دو نقطه به یکدیگر و سیم کشی، جهت تله گذاری استفاده می شود. استفاده از این سلاح در موقعی که از چندین طرف در محاصره ماشین ها قرار گرفته اید و یا قصد فرار کردن از مهلکه را دارید می تواند بسیار کارگشا باشد.

سلاح Tinker's Pride
سلاح Tinker's Pride

 

نحوه دریافت: برای به دست آوردن این سلاح، می بایست تمامی محل های آموزشی بازی را طی کنید و از هر مرحله سه ستاره دریافت کنید. توجه داشته باشید که برخی از این Training Ground ها ممکن است قابلیت Override کردن ماشین ها را لازم داشته باشند که قبل از انجام آنها می بایست IOTA Cauldron را پشت سر بگذارید تا بتوانید ماشین های مورد نیاز را به اختیار خود درآورید. 

نکته قابل توجه: برای طی کردن این مراحل نیز می توان در صورت طاقت فرسا بودن، سختی بازی را کاهش داد تا به سرعت بتوانید چالش های پیش رو را پشت سر بگذارید.

دیسک پرتاب کن Ancestor's Return

این سلاح یکی از جدیدترین سلاح های اضافه شده به بازی می باشد و عملکردی بسیار فوق العاده از خود نشان می دهد. این سلاح قابلیت پرتاب دیسک های مختلفی را دارد که به واسطه آنها می توان به ماشین ها صدماتی از قبیل شوک الکتریکی، سمی و یا سوراخ کردن داد. نکته قابل توجه این سلاح آن است که در صورتی که ضربه وارد شده به ماشین برخورد کند، دیسک های شلیک شده کمانه کرده و می تواند چندین بار به ماشین ضربه بزند و در نتیجه به سرعت ماشین را از پا بیاندازد. 

سلاح Ancestor's Return
سلاح Ancestor's Return

 

همچنین نکته جالب دیگر در خصوص این سلاح آن است که در صورتی که بعد از شلیک دیسک ها در موقعیت مناسب قرار بگیرید، دیسک شلیک شده بعد از صدمه وارد کردن به سمت ایلوی باز خواهد گشت و همانند بومرنگ عمل میکند. در نتیجه ایلوی می تواند آنها را دریافت کند و به این واسطه دوباره از آنها استفاده کند.

نحوه دریافت: برای به دست آوردن این سلاح جذاب، می بایست حتما مرحله Seeds of the Past را طی کنید تا بتوانید از شر گل های فلزی که سر راهتان قرار میگیرد بر بیایید و سپس نسبت به پیدا کردن گوی های مختلف در ساختمان های قدیمی بازی که با نام Relic Ruins شناخته می شوند مشغول شوید. 

توجه داشته باشید که یکی از Relic Ruin ها در مکانی قرار دارد که در ابتدا می بایست مرحله Faro's Tomb را آغاز کنید تا به واسطه آن بتوانید به آن مکان دسترسی داشته باشید. بعد از به دست آوردن هر 8 گوی، می بایست به منطقه لاس وگاس برگردید و با Stemmur صحبت کنید تا او شما را به دنبال آخرین گوی فرستاده و پس از بازگشت و تحویل هر 9 گوی، این سلاح جذاب را دریافت کنید.

کمان The Sun Scourge

در بازی Horizon Forbidden West، دو مدل کمان شکاری لجندری وجود دارد که تیرهای مختلفی پرتاب می کند. یکی از آنها Death-Seeker's Shadow می باشد که در ابتدای مقاله در مورد شیوه دریافت آن صحبت کردیم و دیگر کمان The Sun Scourge خواهد بود. برای دریافت این کمان، می بایست تمامی کمپ های شورشیان را تسخیر کنید. البته دقت داشته باشید که کمپ های شورشیان با پایگاه های آنها متفاوت است! Rebel Camp ها به مراتب بزرگتر از Rebel Outpostها هستند.

کمان The Sun Scourge
کمان The Sun Scourge

 

نحوه دریافت: در بازی 6 کمپ شورشی وجود دارد که 5 مورد آنها را می توان بدون ترتیب خاصی تسخیر کرد. بعد از گرفتن این 5 کمپ شورشی، می بایست با Erend صحبت کنید تا محل کمپ ششم درون نقشه مشخص شود. در نهایت نیز با از پا در آوردن آخرین دشمن خود در این کمپ ها می توانید جنازه او را بگردید و این کمان قدرتمند را دریافت کنید. 

توجه داشته باشید که برای تسخیر کمپ ها نیاز به هیچ خط داستانی نیست اما به دلیل سخت بودن این مراحل می تواند کمی چالش برانگیز باشند.

نیزه پرتاب کن The Skykiller 

یکی دیگر از جدیدترین سلاح های اضافه شده با بازی، نیزه پرتاب کن ها هستند. با استفاده از این سلاح می توانید نیزه های مختلفی را پرتاب کنید که به محض برخورد با ماشین ها، صدمات بسیار بزرگی به آنها وارد می کنند و در ادامه با ترکیدن این نیزه ها، میزان صدمات بیشتر نیز خواهد شد.

سلاح Skykiller
سلاح Skykiller

 

از این سلاح می توان در مبارزه با ماشین های بزرگ بسیار استفاده کرد و با بازکردن قابلیت های مختلف در شاخه مهارت ایلوی، ترکیب های مختلفی از پرتاب نیزه را فرا گرفت که میزان صدمات وارده را بیشتر خواهد کرد.

نحوه دریافت: به منظور دریافت این سلاح می بایست در ابتدا مرحله The Wings of The Ten را طی کرده باشید. سپس با مراجه به سن فرانسیسکو، می توانید با حضور بر روی کشتی کوئن ها، این ماموریت را دریافت کنید. سپس می بایست نسبت به پیدا کردن موارد لازم خواسته شده وقت بگذارید و در بازگشت این سلاح بسیار قدرتمند را دریافت کنید.

لانچر Wings of The Ten

این سلاح یک پرتاب کننده نارنجک است که به واسطه آن می توان گوی های مختلفی را در بازی به سمت دشمن پرتاب کرد که به محض برخورد، می ترکند و به آنها صدمه وارد می کنند. به منظور دریافت این سلاح می بایست مرحله The Kulrut را طی کرده باشید تا بتوانید مرحله را آغاز کنید. اما در ادامه برای از بین بردن گل های فلزی، حتما می بایست مرحله Seeds of the Past را طی کرده باشید.

سلاح Wings of The Ten
سلاح Wings of The Ten

 

نحوه دریافت: در همان منطقه که جزو قبیله تناکت به حساب می آید، می توان فردی را دید که در حال سرو کله زدن با یک ماشین است. در نتیجه ایلوی می بایست 12 جعبه سیاه را برای او پیدا کند که در سراسر نقشه پراکنده شده است. بعد از طی کردن این مراحل، می توان آنها را به شخص مورد نظر تحویل داد و این سلاح را دریافت کرد.

در انتها لازم به ذکر است که دریافت این سلاح های قدرمند می تواند در طی کردن مراحل بازی بسیار کمک کننده باشد. با توجه به آنکه در مراحل انتهایی دشمنان بازی بسیار قدرمندتر می شوند، استفاده از سلاح های قوی بسیار کارساز خواهد بود. همچنین تمامی سلاح های نام برده شده، قدرت آپگیرد شدن دارند و می توان آنها را تقویت کرد.

نظر خود را درباره «آموزش گرفتن بهترین سلاح ها در Horizon Forbidden West» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره آموزش گرفتن بهترین سلاح ها در Horizon Forbidden West فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.