زمان مطالعه: 1 دقیقه
سفر به فضا برای گردشگری محقق می شود

سفر به فضا برای گردشگری محقق می شود

سفر به فضا محقق می شود، آن هم برای گردشگری که تاکنون چنین هدفی برای سفر به فضا در نظر گرفته نشده است....
سفر به فضا برای گردشگری محقق می شود
سفر به فضا برای گردشگری محقق می شود

سفر به فضا محقق می شود، آن هم برای گردشگری که تاکنون چنین هدفی برای سفر به فضا در نظر گرفته نشده است. گردشگری اصطلاحی برای سیاحت از مکان های مختلف است و حال باید آن را برای فضا نیز به کار گرفت.

به گزارش وب سایت آسمونی، ایستگاه فضایی بین المللی در سال 1988 کلید خورد و فضانوردان در سال 2011، آن را خانه نامگذاری کردند و در همان سال بسیاری از کشورها در همان سال نسبت به ارسال ماهواره ها سکونتگاهی در فضا تلاش و کوشش کردند به طور مثال روسیه ساخت هتل لوکسی را در پشت ایستگاه فضایی را در سال 2017 مدنظر داشت و مسافران علاقمند را به ایستگاه فضایی در ازای پرداخت مبلغ 40 میلیون دلار می فرستاد.

در حال حاضر ناسا، سازمان فضایی آمریکا امسال اعلام کرد که گردشگران می توانند در ایستگاه فضایی بین المللی امسال گردش کنند. البته تا به حال این ایستگاه فضایی برای کاربردهای غیرتجاری مورد استفاده قرار می گرفت ولی از همین امسال، گردشگری ، ساخت فیلم و تبلیغات و آزمایش محصولات و سایر کارها می تواند در ایستگاه فضایی به انجام برسد.

سفر به فضا برای گردشگران

حضور انسان در مدارهای نزدیک به زمین، ایجاد زمینه های رشد و توسعه برای بازارهای تبلیغاتی مهم ترین هدف ناسا است. فضانوردان آمریکایی برای مواردی مانند ساخت و تولید ، حمل و نقل منابع تجاری و کالاها، تبلیغات و تامین منابع برای فعالیت های تجاری و تبلیغاتی آماده می شوند.

علی رغم این همه کار در سطح فضا، ناسا اعلام کرد که فقط می تواند یک یا دو ماموریت خصوصی را در طول یک سال دنبال کند که هزینه این کار هم بالاست. براساس ارزیابی های ناسا، هزینه های روزانه خدمه ایستگاه فضایی مانند تامین هوا،غذا و امکانات حرکتی به 22500 دلار و هزینه استفاده از سرویس بهداشتی ماهواره و سیستم پشتیبانی احیا کننده به 11250 دلار می رسد.

البته افرادی که علاقمند به حضور در فضا هستند باید اطلاعات دقیق تری را بدست بیاورند و منتظر سایر ارزیابی های بعدی ناسا باشند. جزئیات بیشتری دردسترس نیست تا به آن پرداخت و پیش بینی می شود در آینده محقق شود.

   

نظر خود را درباره «سفر به فضا برای گردشگری محقق می شود» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره سفر به فضا برای گردشگری محقق می شود فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.