زمان مطالعه: 1 دقیقه
سریال خاندان اژدها

سریال خاندان اژدها

سریال خاندان اژدها سریالی آمریکایی است که 21 آگوست 2022 توسط HBO منتشر شد. آهنگساز این سریال همانند بازی تاج‌و‌تخت، رامین جوادی است.

سریال خاندان اژدها (House of the Dragon) محصول آمریکا و اسپین‌آف سریال بازی تاج‌و‌تخت است که با شروع طوفانی خود توانست بیننده‌ها را راضی کند. سریال خاندان اژدها از کتابی به نام آتش و خون نوشته جرج مارتین ساخته شده. آهنگساز خاندان اژدها، رامین جوادی می‌باشد.

فیلمبرداری فصل دوم سریال خاندان اژدها در اواسط ماه آوریل 2023 شروع شد و بسیاری منتظر تاریخ پخش این سریال با میلیون‌ها بیننده هستند. رقابت در خاندان تارگرین برای به‌دست آوردن تخت آهنین و نبرد داخلی بین تارگرین‌ها را در فصل دوم شاهد خواهیم بود. در ادامه با آسمونی باشید تا به معرفی سریال خاندان اژدها بپردازیم.

ژانر

اکشن/درام/ماجراجویی/فانتری

زبان اصلی

انگلیسی

سال تولید

2021

سال انتشار

21 آگوست 2022

تعداد قسمت‌ها

فصل اول (10 قسمت)

عنوان اصلی

House of the Dragon

 

پوستر سریال خاندان اژدها

داستان سریال خاندان اژدها

داستان سریال خاندان اژدها به 200 سال قبل از بازی تاج‌وتخت برمی‌گردد که روایتگر جنگ داخلی تارگرین‌ها می‌باشد. در زمان سلطنت جهاریس تارگرین پس از جنگی خونین، خط جانشینی بلاتکلیف ماند و شورایی برای انتخاب حاکم آینده وستروس تشکیل می‌شود و نوه‌های پادشاه جهاریس، پرنسس رینیس تارگرین و پسرعموی کوچکترش شاهزاده ویسریس تارگرین نامزدهای انتخابات هستند.

بازیگران سریال خاندان اژدها

عوامل و بازیگران سریال خاندان اژدها

بازیگران

پدی کانسیداین، مت اسمیت، اما دارسی، اولیویا کوک، ریس ایفانز، استیو توسان، ایو بست، سونویا میزونو، فابین فرانکل و لیو سوتر

کارگردان

رایان کندال و جرج مارتین

تهیه کننده

میگل سپاچنیک و رایان کوندال

نویسنده

جرج آر. آر. مارتین

موسیقی

رامین جوادی

توزیع کننده HBO

 

سریال خاندان اژدها چند قسمت است؟

سریال خاندان اژدها در فصل اول، ده قسمت بود.

تصاویر سریال خاندان اژدها

House of the Dragon
سریال خاندان اژدها
قسمت اول سریال خاندان اژدها
فصل اول سریال خاندان اژدها

 

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «سریال خاندان اژدها» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره سریال خاندان اژدها فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.