زمان مطالعه: 2 دقیقه
نقد روانشناختی و معرفی سریال مرد اینده

نقد روانشناختی و معرفی سریال مرد اینده

جاش فاترمن که در طول روز به شغل سرایداری مشغول است و هنگام شب به عنوان گیمر فعالیت می‌کند، ماموریت می‌یابد که در زمان سفر کند و از انقراض نژاد بشر جلوگیری کند.

سریال مرد آینده

در بسیاری از کشورها  فرزندان در دهه دوم زندگی خود ، به عبارتی از سن هجده سالگی به بعد به دلایل متفاوتی از قبیل هم خانه پیدا کردن ، شغل یا استقلال  و... اقدام به جدایی از والدین خود می کنند. اما هنوز هم  فرزندانی هستند که با وجود اینکه در دهه سوم زندگی خود هستند، با والدین خود زندگی می کنند.شاید یکی از دلایل آن را بتوان وابستگی بیش از حد فرزندان به والدین یا بالعکس آن نیز دانست.

سریال "مرد آینده" به همین موضوع می پردازد . این مجموعه با ژانراکشن، ماجراجویی و کمدی محصول کشور آمریکا ست و سازندگان آن "هوارد اورمن ، کایل هانتر ‌و “آریل شفیر" هستند.این سریال به موضوعی که در بالا اشاره شد، مربوط است . مدت زمان هر قسمت از این سریال  در حدود  بیست و هفت تا سی و پنج دقیقه پخش می شود. شخصیت کلیدی این سریال را می توان "جاش فاترمن" با بازی"جاش هاچرسون"دانست. شخصیتی که با وجود گذشت سه دهه از زندگیش همچنان مجرد است و با پدربزرگ و مادربزرگ  خود که طرز فکری سنتی نیز دارند، زندگی می کند و به سان یک نوجوان هم چنان با او رفتار می شود. شاهد این مدعا نیز پنکیک های همیشگی هست که پدربزرگ صبح ها برایش آماده می کند.

سریال مرد آینده
سریال مرد آینده

شخصیتی که روزها در یک مرکز تحقیقات بیماری‌های مقاربتی به عنوان یک سرایدار کار می کند. اعتیادو علاقه او به بازی های کامپیوتری تا حدی است که حتی روی کار او نیز تاثیر گذاشته است. اما شب ها او یک گیمر حرفه ای است که در جدال با گذراندن سخت ترین مرحله یک بازی است. نقطه عطف این سریال را می توان زمانی دانست که او مرحله هشتادو سوم بازی را برده و با شخصیت های واقعی «آن تایگر» با بازی"الیزاکوپر" و «ولف »با بازی"درک ویلسون"در دنیای واقعیت روبرو می شود. دیداری که به سان یک رویای واقع گرایانه است که هدف شان سپردن ماموریتی است که به وی لقب "مرد آینده" و قابلیت سفر به زمان را می دهد.

آغاز این ماموریت درست از سال 1969 در همان خانه اجدادی «جاش» می باشد که او را با پدر و پدربزرگ و مادربزرگش در جوانی مواجه می کند.

اما این دیدار آغاز خوشی را برای آنها رقم نمی زند. از دیگر حوادث این سفر به زمان گذشته می توان به رویارویی و نزاعشان با یک گروه از  موتورسواران حرفه ای ونهایتا همراهی آنها با (تایگر و ولف و جاش) که پیمان همکاری و برادری با یکدیگر بسته اند، نیز اشاره کرد در سالی که قرار است امکانات فراهم نمودن یک جنگ ستاره ای و فرازمینی رخ بدهد ونسل بشریت را نیز با خطرات فراوانی روبرو کند. وجود بازیگران دوره ای در این سریال با نقش های متفاوتشان نیز نظر مخاطب را به خود جلب می کند.

از جمله این بازیگران که نقش مهمی می تواند در این جنگ بین انسانها و فرازمینی ها داشته باشد، می توان به "هالی جوئل از" در نقش “دکتر استیو کامیلو “نیز اشاره نمود. دکتری که قرار است در دنیای آینده با ادامه تحصیل در رشته پزشکی و گرفتن درجه پروفسور سعی بر آن دارد تا در مورد تبخال و درمان آن به تحقیقات خود ادامه بدهد. مشکلی که درگذشته و درسال 1969بعد از شرکت در یک میهمانی با آن دچار می شود. این سریال جذاب و کمدی را می توانید در شبکه نمایش خانگی فیلیمو ببینید.

مرجان دلپسند

نظر خود را درباره «نقد روانشناختی و معرفی سریال مرد اینده» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره نقد روانشناختی و معرفی سریال مرد اینده فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.