زمان مطالعه: 1 دقیقه
سبک لباس برای لاغری

سبک لباس برای لاغری

بسیاری از خانم‌‌ها تمایل دارند لاغرتر از آنچه هستند، به نظر برسند. می‌توان تا حدودی با انتخاب نوع پوشش و رنگ لباس‌ها به این خواسته رسید.

برای لاغر به نظر رسیدن و تناسب اندام، راه‌هایی وجود دارد و یکی از راه‌ها چگونگی انتخاب لباس است. می‌توان با پوشیدن انواع لباس‌‌ها و انتخاب رنگ، اندام را خوش‌ فرم‌‌تر نشان داد. در ادامه با مد و لباس آسمونی باشید تا به شما آموزش دهیم که چه لباس‌‌هایی شما را لاغرتر نشان می‌دهد.

لباس‌‌های رنگ تیره

نحوه پوشیدن لباس برای لاغر به نظر رسیدن + عکس

تا حد ممکن از پوشیدن لباس‌‌های روشن خودداری کنید به دلیل اینکه ماهیت لباس‌‌های روشن مثل سفید به گونه‌‌ای است که شکل واقعی بدن را بیشتر مشخص می‌‌کنند ولی در رنگ‌های تیره مانند سبز تیره، مشکی، طوسی، شکلاتی و... باعث می‌شود افراد لاغرتر به نظر بیایند.

لباس یقه‌ هفت

سبک-لباس-برای-لاغری

شما با پوشیدن یک لباس یقه‌ هفت به دلیل خطای دید، بسیار کشیده‌‌تر به نظر می‌‌رسید و شما را لاغرتر و قدبلندتر نشان می‌دهد.

لباس‌ های فرم ساعت شنی

نحوه پوشیدن لباس برای لاغر به نظر رسیدن + عکس

لباس‌هایی با فرم ساعت شنی لباس‌هایی هستند که در قسمت کمر تنگ می‌شوند و همین باعث می‌شود که کمر شما بسیار باریک نشان داده شود حالا اگر لباسی با این فرم در کمدتان ندارید می‌توانید با بستن یک کمربند همین حالت را در قسمت کمرتان به وجود آورید.

شلوار راسته بپوشید

سبک-لباس-برای-لاغری

یک شلوار راسته و اتو کشیده باعث می‌‌شود که پاهای شما فرم بهتری داشته باشند و بهتر است به جای شلوارهای فاق کوتاه، شلوارهای فاق بلند را انتخاب کنید و با یک کفش پاشنه بلند آن را ست کنید.

پوشیدن لباس‌ های همرنگ

نحوه پوشیدن لباس برای لاغر به نظر رسیدن + عکس

لباس یکرنگ تاثیر بسیار زیادی در بلندقد شدن شما دارد و باعث می‌‌شود بسیار کشیده‌تر و لاغرتر به نظر بیایید. برعکس آن اگر لباس‌ های رنگارنگ را انتخاب کنید قد شما کوتاه‌ تر و چاق‌ تر به نظر می‌‌رسد.

لباس‌ هایی با سایز مناسب

سبک-لباس-برای-لاغری

امروزه یکی از اشتباهات رایج خانم‌‌ها پوشیدن لباس‌‌های بسیار بزرگ‌‌تر از سایز خودشان است و از این طریق می‌‌خواهند فرم خود را پنهان کنند که باید بگوییم این کار اشتباه است. شما دقیقا باید لباس‌‌های سایز خود را انتخاب کنید و نکاتی که در بالا اشاره کردیم را هم رعایت کنید.

 

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «سبک لباس برای لاغری» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره سبک لباس برای لاغری فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.