زمان مطالعه: 1 دقیقه
سامانه مدیریت بازرسی (سیمبا)

سامانه مدیریت بازرسی (سیمبا)

سامانه الکترونیک می تواند بازرسی ها را نظام مند کند و این اقدامات را به صورت حمایت و تعامل با تعزیرات انجام می دهد.

راه اندازی سامانه یکپارچه مدیریت بازرسی با مخفف سیمبا، بازرسی های کنترل بازار را می تواند نظام مند کند. سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، حاصل ترکیب دو سازمان بزرگ "حمایت" و "بازرسی و نظارت" است که سیمبا محصول این ادغامی می باشد.

سامانه سیمبا چیست؟

با وجود سامانه سیمبا، مردم می توانند کنترل و نظارت مناسب بر بازار را انتظار داشته باشند و می توانند با اتاق های اصناف، اتحادیه ها و صنف های مختلف بازار در کنار فعالسازی سامانه های الکترونیکی در ارتباط باشند.

همچنین با استفاده از چنین سامانه ای، گشت های مشترک بازرسی نیز با دعوت از بازرسان اتاق اصناف، سازمان تعزیرات و سازمان حمایت به نتایج خوبی رسیده اند.

سامانه سیمبا راه حلی برای مبارزه با گران فروشی

مردم می توانند با استفاده از سامانه یکپارچه مدیریت بازرسی با کسانی که به بهانه های مختلف، ازجمله نوسانات بازار، دست به گران فروشی می زنند مبارزه کنند. مردم باید از این طریق در کنار دولت در مدیریت و کنترل بازار فعالیت داشته باشند.

نظر خود را درباره «سامانه مدیریت بازرسی (سیمبا)» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره سامانه مدیریت بازرسی (سیمبا) فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.