زمان مطالعه: 1 دقیقه
سالاد ماکارونی تنوری

سالاد ماکارونی تنوری

سالاد ماکارونی تنوری از جمله غذاهایی است که می‌توان با انواع مدل‌های ماکارونی تهیه کرد و در مهمانی‌ها و دورهمی‌ها سرو کرد.

سالاد ماکارونی تنوری یکی از سالادهای پرطرفدار در ایران و جهان است. طعم این سالاد به ژامبون تنوری آن بستگی دارد. ما در آشپزی آسمونی قبلا هم طرز تهیه یک نوع دیگر از سالاد ماکارونی را آموزش داده ایم که لینک آموزش را در همین صفحه می توانید ببینید. در ادامه با ما باشید و طرز تهیه «سالاد ماکارونی تنوری» را ببینید.

سالاد ماکارونی تنوری

مواد لازم برای تهیه سالاد ماکارونی تنوری

ژامبون تنوری 300 گرم
ماکارونی فرمی 300 گرم
نخود فرنگی 100 گرم
ذرت 100 گرم
خیار شور به دلخواه
سس مایونز 2 ق غ
نمک و فلفل سیاه به دلخواه
آب لیموترش 1 عدد
شوید خشک 1 ق غ

 

طرز تهیه سالاد ماکارونی تنوری

مثل همیشه ابتدا ماکارونی مورد نظر فرمی خود را در ظرفی مناسب حاوی آب جوش، روغن و کمی نمک آماده و با آب سرد آبکش کنید. سپس در کاسه‌ای عمیق ریخته تا دیگر مواد را بتوانید اضافه کنید.

حالا ژامبون تنوری را خرد کرده و به ماکارونی اضافه کرده و به همین ترتیب ذرت، نخود فرنگی و خیار شوری که خرد شده را هم اضافه و به سراغ آماده سازی سس بروید.

در کاسه‌ای کوچک سس مایونز، نمک، فلفل سیاه، شوید خشک و آب لیمو ترش را اضافه کرده و به آرامی هم بزنید تا مواد سس کاملا مخلوط شوند. سپس سس آماده شده را به مواد ماکارونی اضافه و باز هم به آرامی مخلوط کرده و در یخچال قرار دهید و هنگام نهار یا شام سرو نمایید.

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «سالاد ماکارونی تنوری» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره سالاد ماکارونی تنوری فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.