زمان مطالعه: 10 دقیقه
شماره مجازی آمریکا — راهنمای ساخت شماره مجازی امریکا رایگان و استفاده از آن

شماره مجازی آمریکا — راهنمای ساخت شماره مجازی امریکا رایگان و استفاده از آن

با افزایش دورکاری و ارتباطات در سراسر جهان، تفن ثابت به روش سنتی دیگر نمی تواند نیازهای کسب و کار شما را برآورده کند.

این روزها سیستم تلفن قدیمی دیگر نمی تواند پاسخگوی ارتباطات گسترده افراد و شرکت ها باشد. با پیشرفت تکنولوژی باید به فکر راه بهتری برای مدیریت ارتباطات تجاری خود باشید، اما آیا راه های بهتری وجود دارد؟ بله، ما به شما می گوییم!

فناوری های پیشرفته و جدیدی از سیستم های تلفن اداری به وجود آمده است که به راحتی می تواند پاسخگوی نیازهای مجموعه و تیم ها – چه از راه نزدیک و چه از راه دور - باشد. این سیستم حتی هنگامی که از خانه کار می کنید هم به ارتباطات شما لطمه ای وارد نخواهد کرد. در این مقاله تمام نکات مثبت و منفی شماره های مجازی را برای شما شرح داده ایم. در این مطلب با ساخت شماره مجازی آمریکا و نحوه کار آن نیز آشنا می شوید. برای اینکه ارتباطات شبکه های تلفنی و ساخت شماره مجازی را درک کنید بهتر است از نحوه کار و جستجو در اینترنت اطلاعات کافی داشته باشید. مطالب سایت فرادرس می تواند در این زمینه برای شما مفید باشد.

شماره تلفن مجازی چیست؟

امروزه محبوبیت شماره های مجازی افزایش یافته است. کسب و کارهای مختلف از آن ها برای برقراری تماس های مشتریان در سراسر جهان استفاده می کنند. این امر امکان برقراری ارتباط گسترده با مشتریان را برای کسب و کارها را نیز فراهم می کند. لازم به ذکر است که مشتریان نمی توانند تفاوت میان شماره تلفن مجازی و ثابت را تشخیص دهند.

شماره تلفن مجازی به یک مکان ثابت متصل نیست. از شماره های مجازی می توان برای برقراری ارتباط یا دریافت تماس با تلفن های ویپ (VoIP)، تلفن های همراه یا نرم افزارها استفاده کرد. شماره مجازی برای کارمندان حاضر در دفتر یا کسانی که از خانه دور کاری می کنند، بسیار مناسب است.

شماره مجازی به شما این امکان را می دهد که دستگاه خود را برای دریافت تماس انتخاب کنید. هم چنین می توانید در صورت نیاز آن دستگاه ها را تغییر دهید. ممکن است تماس افراد ناشناس با شماره مجازی شما زیاد باشد که می توانید آن ها را در فهرست آنلاین این شماره ها مشاهده کنید.

شماره مجازی چگونه کار می کند؟

شماره های مجازی به سیم کارت یا آدرس فیزیکی نیازی ندارند. این شماره ها از اینترنت ایمن برای برقراری تماس های تلفنی میان مردم استفاده می کند. برقراری تماس شماره های مجازی از طریق ویپ انجام می پذیرد. اساساً ، این همان فناوری است که برای برقراری تماس و انتقال پیام از طریق واتس‌اپ از آن استفاده می شود.

 

ساخت شماره مجازی آمریکا
ساخت شماره مجازی آمریکا

 

ویپ (VoIP) ارتباطات فوری را با استفاده از اتصالات پهن باند میسر می سازد. با ارائه ارتباطات گسترده، تماس های تلفنی شما دیجیتالی می شود و از طریق شبکه های اینترنتی متصل به سراسر جهان متصل می شود. در طی این سال ها، کدهای ویپ بدون استفاده بیش از حد از داده های موجود، تماس های باکیفیتی را ارائه داده اند.

شماره تلفن ها در ایالات متحده آمریکا قابل انتقال هستند، یعنی برای برقراری تماس، نیازی به تغییر مکان نخواهید داشت. به این فرایند «انتقال تماس» گفته می شود که با استفاده از آن می توانید شماره تلفن تجاری خود را به هر مکانی که می خواهید انتقال دهید. در نتیجه، برای برقراری تماس از طریق شماره تلفن ویپ، نیازی به اتصال سیمی نخواهید داشت.

تا زمانی که شرکت یا خانه شما به اینترنت سریع و قابل اطمینان (wifi) دسترسی داشته باشد، می توانید این گونه تماس را برقرار کنید. به این ترتیب، شماره های مجازی به شما این امکان را می دهد تا با استفاده از تلفن همراه خود با هر نقطه از جهان که می خواهید تماس بگیرید. توجه داشته باشید که در زمان استفاده از اینترنت رعایت برخی نکات الزامی است تا از اطلاعات شما سوء استفاده نشود. خوشبختانه برای آموزش محافظت از اطلاعات شخصی در ویندوز و اینترنت، مقاله خوبی موجود است.

تفاوت بین شماره های مجازی و ثابت

میلیون ها شماره تلفن وجود دارد که می توانید شماره خود را از میان آن ها انتخاب کنید. این شماره ها به دو دسته تقسیم می شوند: شماره های مجازی و ثابت. تفاوت این دو شماره در چیست؟ چگونه تصمیم می گیرید که کدام یک از آن ها برای کسب و کار شما مناسب است؟

با شماره تلفن های ثابت شروع می کنیم. معمولاً شماره تلفن های ثابت توسط شرکت تلفن محلی ارائه و نصب می شوند. بیشتر مردم نمی دانند که آن ها مالک شماره هستند، نه مالک شرکت تلفن. مخابرات معمولاً خطوط تلفن را به آدرس خیابانی که در آن نصب شده اند، اختصاص می دهند.

خطوط تلفن ثابت به یک دستگاه تلفن نیاز دارند تا ارتباطات شما را با سراسر جهان برقرار کنند. نصب خطوط مخابراتی همیشه و در هر مکانی به راحتی امکان پذیر نیست. اما شماره تلفن مجازی به یک مکان محدود نمی شود و کارمندان در داخل و خارج از دفتر می توانند از آن استفاده کنند.

این بدان معناست که تیم داخلی یا مجازی شما می تواند تماس ها را از طریق شماره مجازی در اداره، خانه یا تلفن همراه خود دریافت کند. مشاغل مختلف بسته به در دسترس بودن کارمندان خود، می توانند انتخاب کنند که چه کسی از تماس ها را از شماره تلفن مجازی دریافت می کند.

آموزش ساخت شماره مجازی آمریکا
آموزش ساخت شماره مجازی آمریکا

چرا از شماره مجازی استفاده کنیم؟

اکنون که اطلاعات مفیدی در مورد شماره های مجازی دارید، زمان آن رسیده که تصمیم بگیرید آیا کسب و کار شما به این شماره تلفن نیاز دارد یا خیر. در ادامه به چند مزیت مفید شماره های مجازی اشاره خواهیم کرد.

هزینه های گران قیمت را از بین ببرید

افراد می توانند از سیستم تلفن مجازی در هر نقطه از جهان و بدون پرداخت هزینه های گزاف استفاده کنند. به عنوان مثال، فرض کنید که می خواهید کمپین های بازاریابی را در سراسر ایالات متحده آمریکا اجرا کنید. حال می توانید به مشتریان خود بگویید با شماره رایگان شما تماس بگیرند (شماره مجازی هزینه اضافی برای برقراری تماس ندارد).

افزایش رضایت مشتریان

ارائه دهندگان خدمات تلفن گسترده مانند شامل تلفن گویا نیز می شود. تلفن گویا از تماس گیرندگان استقبال می کند و لیست تماس ها را در دسترس افراد قرار می دهد. این ویژگی باعث می شود تماس گیرندگان وقت خود را با صحبت با کارمند اشتباه تلف نکنند.

به عنوان مثال، اگر فردی با شماره مجازی شما تماس بگیرد تا در مورد مسائل مالی از شما مشورت بگیرد، تماس او به نماینده تیم مالی شما هدایت می شود. با این امکان، دیگر نیازی نیست از چند فیلتر عبور کنید تا با فرد مورد نظر صحبت کنید. تلفن های قدیمی این ویژگی ها را ندارند.

خروج از محل کار

شماره تلفن ثابت به یک تلفن متصل می شود. وقتی شخصی از پشت میز دفتر خارج شود چه اتفاقی می افتد؟ چاره ای ندارید جز اینکه مشتریان را به سرویس صوتی ارسال کنید!

شماره مجازی این مشکل را حل می کند. می توانید اتصال تلفن را به میز خود خاموش کنید و از افراد دیگر بخواهید به تماس های خود پاسخ دهند. این قابلیت شانس تماس گیرندگان قربانی پست صوتی را کاهش می دهد و دیگر هرگز از آنها خبری نمی شود.

جداسازی تلفن کاری از تلفن شخصی

شماره مجازی تنها برای دریافت تماس های ورودی نیست. با استفاده از این شماره می توانید برای تماس های خروجی نیز استفاده کنید. این ویژگی تماس های مجازی، شرایط را برای کسانی که دورکاری انجام می دهند آسان تر کرده است.

افرادی که دورکار هستند نیازی به نصب تلفن رومیزی در دفتر کار خود ندارند و هم چنین، از تلفن همراه خود برای برقراری تماس های کاری استفاده نمی کنند. شماره مجازی شماره تماس گیرنده را نشان نمی دهد؛ این ویژگی، به آنها کنترل و آرامش بیشتری می بخشد. برای پذیرش تماس های ورودی یا هدایت آنها به سرویس صوتی می توانید ساعات کاری شرکت خود را روی آن تعریف کنید.

آموزش ساخت شماره مجازی آمریکا
آموزش ساخت شماره مجازی آمریکا

چرا به شماره مجازی آمریکا نیاز دارید؟

اگر کسب و کار شما در ایالات متحده آمریکا نیست و در حال حاضر ممکن است مشتریانی از آمریکا داشته باشید (یا می خواهید با مشتریان آمریکایی کار کنید)، باید یک شماره تلفن آمریکایی داشته باشید. داشتن شماره تلفن ایالات متحده آمریکا مزایای زیادی برای کسب و کار شما خواهد داشت، از فواید داشتن این شماره می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • شرکت شما با داشتن شماره ایالات متحده آمریکا قدرتمند تر و قانونی تر به نظر می رسد
  • هنگام تماس با مشتریانی که ساکن ایالات متحده آمریکا هستند، هیچگونه هزینه بین المللی برای برقراری تماس برای شما وجود نخواهد داشت.
  • مشتریانی که ساکن آمریکا هستند بیشتر تمایل دارند به تماس های سایر شماره های ایالات متحده آمریکا پاسخ دهند. بنابراین، شما می توانید شماره تلفن ایالت های خاص با جمعیت زیاد را برای کسب و کار خود انتخاب کنید.

بیشتر مشاغل بین المللی فکر می کنند که با استفاده از شماره Google Voice می توانند تماس های بین المللی برقرار کنند، اما این مورد به تنهایی این امکان پذیر نیست. شما نمی توانید یک حساب Google Voice ایجاد کنید، مگر اینکه صاحب یک شماره تلفن آمریکایی برای تأیید حساب خود داشته باشید. گزینه های زیادی وجود دارد که می تواند به شما در دریافت شماره تلفن ایالات متحده آمریکا کمک کند.

با شماره های مجازی، دریافت شماره تلفن ایالات متحده آمریکا یک فرایند آسان است که ساخت آن فقط چند دقیقه طول می کشد. به جای کار با شرکت های ارائه دهنده تلفن، ایجاد زیرساخت های گران قیمت و هفته ها انتظار برای دریافت شماره، با استفاده از خدمات مجازی شماره تلفن آمریکا می توانید شماره مجازی آمریکا را دریافت کنید.

با گسترش کسب و کار خود می توانید هر زمان که بخواهید شماره های جدید را انتخاب کرده یا شماره های دیگری را جایگزین کنید.

برای استفاده از برنامه های ساخت شماره مجازی آمریکا، بهتر است با انواع شبکه های اجتماعی و نحوه کار با آن ها آشنا باشید.

نحوه دریافت شماره تلفن ایالات متحده آمریکا

شماره های مجازی بسیار سودمندتر از شماره تلفن های ثابت واقع شده اند. این سیستم برای مشاغل کوچک که کارمندان دورکار دارند بسیار عالی عمل می کند.

دریافت شماره تلفن ایالات متحده آمریکا برای کسب و کارها یک فرایند آسان است و تکمیل آن تنها چند دقیقه طول می کشد. در این بخش روش دریافت شماره مجازی آمریکا را شرح داده ایم:

برنامه textnow

برنامه "تکست نو" شماره تلفن های رایگان را ارائه می دهد و متقاضیان می توانند از طریق این برنامه شماره دلخواه خود را دریافت نمایند. کافی است یک حساب گوگل یا فیسبوک داشته باشید تا بتوانید در این برنامه ثبت نام نمایید.

  1. ابتدا برنامه TextNow را دانلود کنید.

2. برنامه را راه اندازی کنید و روی گزینه ثبت نام با ایمیل کلیک کنید.

3.آدرس ایمیل و رمز عبور خود را وارد کنید تا یک حسابتان ایجاد شود.

4. در مرحله بعد، کد منطقه را برای هر ایالتی که می خواهید (به عنوان مثال ، 909 برای کالیفرنیا) بنویسید و روی ادامه کلیک کنید.

5. شماره تلفن مورد نظر خود را از لیست انتخاب کنید و روی ادامه ضربه بزنید.

  1. شماره شما ایجاد شد. بهتر است آن را در جایی یادداشت کنید.
آموزش ساخت شماره مجازی آمریکا
آموزش ساخت شماره مجازی آمریکا

برای ساخت شماره مجازی آمریکا برنامه های اجتماعی دیگری نیز وجود دارد.

مزایای دریافت شماره مجازی ایالات متحده آمریکا

1. افزایش اعتبار و ایجاد اعتماد

هنگامی که یک مشتری با شماره مجازی آمریکای شما تماس می گیرد، احساس می کند که شما متعلق به آنجا هستید و می تواند به شما اعتماد کند. مشتریان در صورت اعتماد، ارتباطات خود را با شما قوی تر خواهند کرد. هم چنین، از این طریق می توانید مشتریان بالقوه خود را به مشتریان بالفعل تبدیل کنید.

2. ارتباط بدون دردسر

ارتباطات همیشه باید بی عیب و نقص باشد و تقریبا تمامی افراد اهمیت آن را می دانند. اگر اهل کشور دیگری باشید نیز می توانید از این امکان استفاده کنید. شماره مجازی تجارت را در ایالات متحده آمریکا بسیار آسان کرده است.

3. فعالیت در سطح جهانی

با شماره مجازی آمریکا می توانید در هر نقطه ای از جهان به تماس های دریافتی خود پاسخ دهید و ارتباطات خود را با مشتریان حفظ نمایید.

4. شماره تلفن های رایگان

مشتریان شما می توانند با یک شماره آسان که به راحتی به خاطر سپرده می شود به شما دسترسی پیدا کنند. با استفاده از ویژگی "رایگان" شماره های مجازی آمریکا، درخواست ها و سفارشات بیشتری را از سوی مشتریان دریافت خواهید کرد.

چگونه شماره مجازی آمریکا به تجارت شما کمک می کند؟

  1. مهم ترین فایده این شماره تلفن این است که بسیار مقرون به صرفه می باشد. وقتی هزینه های مربوط به تاسیس شرکت را با هزینه دریافت شماره مجازی مقایسه می کنید، خواهید دید که این هزینه بسیار ناچیز است. با شماره مجازی در هزینه و زمان شما، به طور قابل توجهی صرفه جویی می شود.
  2. حتی اگر در نقطه دیگری از جهان هستید ، باز هم می توانید از شماره مجازی آمریکا استفاده کنید. مشتریان شما می توانند در هر زمان و هر مکان در جهان با شماره تلفن مجازی ایالات متحده آمریکا شما تماس بگیرند.
  3. راه اندازی این شماره تلفن کمتر از سه دقیقه طول می کشد. انجام این فرآیند بسیار ساده است؛ تنها کاری که باید انجام دهید این است که مشخصات خود، یعنی نام شرکت، شناسه ایمیل و شماره تلفن خود را ارسال کنید. بقیه مراحل توسط تیم فنی شرکت مورد نظر انجام می شود و شما شماره خود را در مدت زمان کوتاهی در اختیار خواهید داشت.

صرف نظر از شرایط شرکت شما، شماره تلفن مجازی آمریکا می تواند در تجارت شما معجزه کند. این شماره مجازی دارای ویژگی های جذابی است که می تواند میان روابط شما و مشتریانتان استحکام ایجاد کند.

اگر قصد دارید تا با اصول شبکه های تلفن همراه و آموزش های عمومی و تخصصی در این زمینه بیشتر آشنا شوید، هم اکنون وارد سایت فرادرس شده و از آموزش های آن دیدن نمایید.

نظر خود را درباره «شماره مجازی آمریکا — راهنمای ساخت شماره مجازی امریکا رایگان و استفاده از آن» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره شماره مجازی آمریکا — راهنمای ساخت شماره مجازی امریکا رایگان و استفاده از آن فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.