زمان مطالعه: 1 دقیقه
چه زمانی وقت تشکیل زندگی مشترک است؟

چه زمانی وقت تشکیل زندگی مشترک است؟

دوست داشتن همسر وزندگی خوب داشتن در واقع به معنای درک کردن وی و ایجاد تفاهم در زندگی است.


بنام یگانه عالم

در یک ازدواج یک طرف قضیه انتخاب و پیدا کردن یک همسر مناسب است ودرطرف دیگر آمادگی پسر برای متعهد شدن میباشد. بنابراین آمادگی روحی جوان برای پذیرش مسئولیت و متعهد ماندن به آن بسیار مهم است. اگر کسی زودتر از زمانیکه مسئولیت پذیر باشد ازدواج کند خیلی زود از زیر بار مسئولیت فرار میکند و زندگی مشترک را به خطر می اندازد.

دوست داشتن همسر و زندگی خوب داشتن در واقع به معنای درک کردن وی و ایجاد تفاهم در زندگی است. در زندگی مشترک ماندگار، شما باید بتوانید از برخی از کاستی ها چشم پوشی کنید و حتی از خودگذشتگی داشته باشید و برخی از نقاط قوت زندگی را بزرگ کنید و همیشه امیدوار باشید. باید بدانید زندگی نیاز به انسانهای قوی و مبارز دارد.

زندگی پر از پستی و بلندی است و وقتی ازدواج می کنید، باید به عنوان یک فرد متاهل بتوانید از پس این پستی و بلندی ها برآیید.

اگر شما هنوز در حال و هوای گذران زندگی بصورت فردی هستید اگر زمین میخورید و شکست باعث توقف شما میشود اصلا اماده ازدواج نیستید.

برخی از افراد با وجود اینکه همه شرایط ازدواج را دارندولی اصلا تمایلی به ازدواج ندارند. زیرا آنها اعتقادی به زندگی مشترک ندارند. زیرا انها معتقد هستندکه به تنهایی می توانندبه خوبی زندگی کنم و نیازی به داشتن شریک زندگی نمی بینند. اینها افرادی هستند که به زندگی مداوم در کنار فردی دیگر اعتقاد ندارند و نمی توانند زندگی مشترک موفقی را تجربه کنند.اگر شما نتوانید قاطعانه تصمیم بگیرید ومسئولیت تصمیم گیری خودرا بپذیرید هیچ گاه نمیتوانید زندگی مشترک موفقی داشته باشید زیرا زندگی مشترک نیاز به اراده قدرت تصمیم گیری وکنار امدن با مشکلات ومسئولیت پذیری و قدرت حل مسائل دارد

سارا فلاحی

نظر خود را درباره «چه زمانی وقت تشکیل زندگی مشترک است؟» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره چه زمانی وقت تشکیل زندگی مشترک است؟ فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.