زمان مطالعه: 1 دقیقه
ریسک پذیری چیست؟

ریسک پذیری چیست؟

ریسک چیست و ریسک پذیری به چه معناست؟

بنام یگانه عالم
شاید شنیده باشید که فلانی آدم ریسک پذیری است یا فلانی آدم ریسک پذیری نیست.
ریسک پذیری چیست؟ همه ما در طول دوران زندگی خود یک منطقه امن روانی داریم دراین منطقه ثبات وآرامش حاکم است. بعضی از افراد این جرأت رادارند و می‌پذیرند و از آن منطقه خارج می‌شوند. اگر این جرأت و جسارت در حد معمول و سنجیده باشد بسیار عالی است چون تجربیات جدیدی کسب خواهید کرد و با اتفاقات جدید روبه رو خواهید شد.
افرادی که دوست دارند با تجربیات جدید روبه رو شوند دست به ریسک کردن می‌زنند.
خطر کردن رفتاری است که اگر دارای محدودیت و حد و مرز نباشد، پیامدهای خوبی به دنبال نخواهد داشت. اصول ریسک پذیری شامل مشخص کردن مرزهای خطر و آگاهی و پذیرش نتایج است.
گاهی اوقات ریسک‌ها باشکست مواجه می‌شود و شما باید منعطف باشید و خود را برای هر نوع نتیجه‌ای آماده کنید. چه شکست چه موفقیت.
آیا در تصمیم گیری‌ها ریسک کنیم؟
بستگی به شخصیت شما دارد اگر تمام ویژگی‌های یک فرد ریسک پذیر را دارید می‌توانید ریسک کنید؛ زیرا این افراد همیشه یک پلن دومی دارند و با شکست دلسرد نمی‌شوند.
سارافلاحی

نظر خود را درباره «ریسک پذیری چیست؟» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره ریسک پذیری چیست؟ فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.