زمان مطالعه: 2 دقیقه
رویال هال پانوراما کیش

رویال هال پانوراما کیش

سالن رویال هال پانوراما کیش سالنی بسیار زیبا و دلنشین و دارای امکانات رفاهی و مدرن می باشد.

سالن کنسرت هال پانوراما کیش در 25 اسفند 1400 با برگزاری  کنسرت استاد شهرام ناظری به طور رسمی راه اندازی شد. مالکیت سالن رویال های پانوراما کیش بر عهده گروه هتل های هلیا به ریاست جناب حاج محمود مادر شاهیان می باشد. برای اطلاعات بیشتر در مورد این سالن در ادامه مطلب با آسمونی همراه شوید. 

سالن کنسرت رویال هال واقع در هتل پانوراما جزیره کیش 

سالن هال پانوراما کیش در زیر بنایی به مساحت 1500 متر مربع و گنجایش 750 صندلی را دارد.از این تعداد صندلی 160 صندلی در ردیف اول اول تا پنجم سالن به عنوان صندلی وی آی پی قرار دارند. مجموعه سالن کنسرت پانوراما دارای اتاق های گریم، اتاق مانیتورینگ، اتاق صدا، اتاق تصویر برداری، سالن تشریفات وی آی پی و اتاق هایی برای مدیریت و کارکنان با مساحت 600 متر مربع است. رویال های پانوراما با سرمایه ایی نزدیک به 3500 هزار میلیارد ریال معادل 350 میلیارد تومان با هفت گروه فنی مهندسی هتل های هلیا در کیش به مدیریت مهندس اردشیر ابریشمی و همکاران با مشاوره و نظارت میدانی آقای میثاق رحیم زاده ساخته و راه اندازی شد. 

امکانات رویال هال پانوراما کیش چیست؟

سالن کنسرت رویال هال هتل پانوراما کیش
سالن کنسرت رویال هال هتل پانوراما کیش

رویال هال پانوراما کیش تازه ساخته شده است و دارای امکانات رفاهی فراوانی خوانندگان و کاربران گرامی میباشد.

  • از بهترین تکنولوژی های روز دنیا در این سالن استفاده شده استالن های پانوراما دارای سیستم اعلام حریق و کلا این سالن از متریال ضد حریق طراحی شده است. 
  • سیستم صوتی تعبیه شده در این سالن از پیشرفته ترین سیستم ها میباشد.
  • سیستم نور پردازی در سالن به گونه ایی تنظیم شده است که بتواند نورپردازی حرفه ایی با جلوه های ویژه را در سالن داشته باشد.
  • از امکانات تصویری موجود در رویال های پانوراما باید به دستگاه نمایشگر ال ای دی اشاره کرد. 
  • همراه با دوربین های قوی و حرفه ایی که قابلیت ظبط، میکس، تدوین، بعد از تولید با کیفیت تلوزیونی به صورت زنده همزمان با استودیو یا واحد سیار برای ارسال به صدا و سیما را دارا باشد. 
  • قابلیت زیر نویس وجود 8 دستگاه رکورد تصویر و صدا همزمان باهم و آرشیو تصاویر روی هارد دیسک، لوح فشرده و پخش زنده بر روی شبکه اینترنت امکان پذیر باشد. 
  • لابی کنسرت هال پانوراما با مساحتی حدود 400 متر مربع دارای امکان برگزاری نمایشگاه های تخصصی، عکس، نقاشی، پوستر و همچنین نمایش محصولات با نورپردازی موضوعی و پذیرایی از بازدیدکنندگان است. 
  • و همچنین فضایی برای پذیرایی و صرف نهار شام با ظرفیت 500 نفر در این مجموعه موجود است.
طرز قرارگیری صندلی ها در سالن کنسرت رویال هال هتل پانوراما کیش
طرز قرارگیری صندلی ها در سالن کنسرت رویال هال هتل پانوراما کیش

آدرس و تلفن سالن رویال هال پانوراما جزیره کیش

آدرس بلوار ساحلی، خیابان رودکی و روبروی برج دیپلمات، رویال هال پانوراما
تلفن  076-444440000
  • لوکیشن ساسن کنسرت رویال هال پانوراما کیش

گوگل مپ

نشان

بلد

نظر خود را درباره «رویال هال پانوراما کیش» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره رویال هال پانوراما کیش فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.