زمان مطالعه: 1 دقیقه
روش علاقمند سازی کودک به کتاب

روش علاقمند سازی کودک به کتاب

بسیاری از عزیزان از دیر به حرف امدن فرزندشان ناراحت هستند و بعد از به حرف امدن میگویند که فرزند از کلمات تکراری استفاده میکند.

بنام یگانه عالم

درهمین لحظه باید متذکر شوم بعد از بررسی های جسمی و روحی کودک و مطمئن بودن از سلامت انها نکته ای وجود دارد. شما با فرزندتان صحبت نمی کنید و یا برایش کتاب نمیخوانید چون بچه ها زمانیکه به قصه و داستانی که شما برایش میخوانید خوب گوش میدهند و کلمات جدیدی یاد میگیرند درنتیجه در گفتگوهای روزانه از کلمات جدید استفاده میکنند و باعث میشود دایره لغات افزایش یابد. گاهی اوقات والدین میگویند فرزندم به کتاب علاقه ای ندارد.
راه های علاقمندی به کتاب در کودک بسیار است میتوانید خودتان برایش یک کتاب دو سه صفحه ای درست کنید. ودر آن نقاشی های زیبایی متناسب با متن بکشید. در درست کردن کتاب از کودک کمک بگیرید.
سعی کنید کتاب متن کوتاهی داشته باشید.
موضوعات مورد علاقه کودک را بیابید و در همان زمینه برایش کتاب درست کنید.
از همان ابتدا کتاب برای او بخرید حتی کتاب حمام که پلاستیکی است و در حمام میتوان آن را برایش بخوانید.
خودتان در خانه تایمی را برای مطالعه قرار دهید تا کودک از شما الگو بگیرد.

سارافلاحی

نظر خود را درباره «روش علاقمند سازی کودک به کتاب» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره روش علاقمند سازی کودک به کتاب فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.