اینستاگرام پر از عکس های زیبا و افرادی با پروفایل های جذاب است! گاهی اوقات، ممکن است بخواهید تصویر پروفایل اینستاگرام خود را برای آرشیو یا ارسال برای دوستانتان دانلود کنید. چند روش مفید وجود دارد که می توانید با قرار گرفتن در این سناریو ها پروفایل اینستاگرام خود را به راحتی دانلود کنید. به نظر شما دلایل اصلی برای دانلود پروفایل اینستاگرام چیست؟ در واقع، شما معمولا به این نوع ابزار نیاز نخواهید داشت، اما زمانی که بخواهید از چنین برنامه ای استفاده کنید، باید واقعاً به روز، ساده و کاربردی باشد. در این مطلب با نکاتی در مورد دانلود پروفایل اینستاگرام و نحوه استفاده از ابزارهایی که در این زمینه وجود دارند آشنا می شوید تا زندگی را برای خود راحت کنید و فرآیندهای بازاریابی را با یک کلیک سریع و موثر پیش ببرید. این ابزارها به شما نشان می دهند که چگونه می توان تجربه کاربر را بسیار لذت بخش تر کرد. تصویر پروفایل اینستاگرام، ویترین زندگی افرادی است که از این شبکه اجتماعی استفاده می کنند، بنابراین در این مقاله به شما نشان می دهیم که چگونه پروفایل اینستاگرام را به راحتی دانلود و به روز کنید. اگر با این فضا آشنا نیستید و می خواهید از اصول و قواعد اینستاگرام  بیشتر بدانید، آموزش های سایت فرادرس در حوزه اینستاگرام می تواند به شما کمک کند:

 آموزش اینستاگرام از صفر تا صد – کلیک کنید  

دانلود پروفایل اینستاگرام چه مزیتی دارد؟

در تمام رسانه‌های اجتماعی از عکس‌های پروفایل استفاده می‌شود، اکثر مردم بهترین عکس ‌های خود را در پروفایل هایشان قرار می دهند، زیرا این عکس به عنوان یک پوشش برای صفحه شما عمل می کند. در واقع، پروفایل آن چیزی است که عملکرد صفحه ما را بیان می‌کند. استفاده از یک عکس خوب برای پروفایل یعنی اینکه تعیین می کنیم مردم چگونه ما را ببینند. از طرف دیگر، در برخی مواقع در پروفایل اینستاگرام یک کاربر عکسی را مشاهده می کنیم که نمایانگر حساب کاربری او  است، اما کلیک کردن روی آن، برای دیدن عکس در اندازه بزرگ غیرممکن نیست.  برای دانلود پروفایل اینستاگرام ابزارها و سرویس های رایگانی وجود دارند که برای دیدن عکس پروفایل اینستاگرام افراد مختلف با کیفیت بالا می توانید از این برنامه ها استفاده کنید. جالب ترین نکته این است که می توانید پروفایل اکانت های خصوصی اینستاگرام را نیز با استفاده از این ابزارها مشاهده نمایید. در ادامه به شما نشان خواهیم داد که در درجه اول، چرا پروفایل اینستاگرام را دانلود می کنیم؟

برنامه دانلود پروفایل اینستاگرام
برنامه دانلود پروفایل اینستاگرام

 

· ذخیره محتوا و عکس پروفایل برای همیشه

اولین دلیلی که چرا مردم دوست دارند پروفایل های خاصی را در اینستاگرام دانلود کنند این است که محتوای پروفایل و حتی عکس پروفایل اصلی را برای همیشه ذخیره نمایند. گاهی اوقات، این خود شما هستید که نیاز دارید برای پیاده سازی انواع روش های بازاریابی و تولید محتوا، پروفایل اینستاگرام خود را در یک پوشه دانلود کنید. در هیمن راستا، اگر قصد دارید با روش ذخیره عکس و فیلم در اینستاگرام آشنا شوید، در لینک زیر مطلب مفیدی در این زمینه برای شما قرار دادیم.

 دانلود تصویر و ویدئو از اینستاگرام – کلیک کنید

بیایید این سناریو را تصور کنیم؛ اگر تمام رمزهای عبور ایمیل‌ های خود را گم کرده باشید و شماره تلفن‌ها دیگر برای نمایه اینستاگرام شما کار نکنند، چه می شود؟ پست ها یا استوری ‌های حساب اینستاگرام شما چطور؟ در این شرایط دیگر نمی توانید به پروفایل قدیمی خود در اینستاگرام برگردید و به فعالیت ادامه دهید. اما نگران نباشید! ابزارهایی برای دانلود تمام پروفایل ها وجود دارند که می توانید از آن ها استفاده کنید. با این روش می‌توانید حساب اینستاگرام خود را به‌عنوان یک کاربر معمولی از بیرون و بدون ورود به برنامه مشاهده کنید. در اینجا کافی است تا نام کاربری خود را وارد کنید و آدرس یا URL پروفایل خود را کپی کنید. پس از قرار دادن آدرس پروفایل خود در ابزارهای دانلود می‌توانید تمام محتوای تصویری و ویدیویی که در تمام این سال ها آپلود کرده اید را مشاهده نمایید. هم چنین، می توانید از تمام این تصاویر و ویدئوهای اکانت اینستاگرام، حتی عکس پروفایل آن، برای صفحه جدید خود استفاده کنید. یا آن را برای استفاده در آینده، در حافظه دستگاه خود ذخیره کنید.

· امکان دانلود پروفایل مورد علاقه

یکی دیگر از دلایل محبوبیت دانلود پروفایل اینستاگرام زمانی است که می خواهید برخی از تصاویر را در گوشی خود داشته باشید. تقریبا هرچیزی که در دستگاه موبایل شما قرار دارد، به نوعی در زمینه های متنوع به شما کمک خواهد کرد. ممکن است پروفایل یک برند یا صفحه شخصی فردی برای شما جالب به نظر برسد و بخواهید به عنوان یک ایده جدید از آن استفاده کنید. این ابزار به شما امکان می دهد همه چیز را به صورت رایگان از اینستاگرام دریافت کنید.

· دانلود پروفایل اینستا با هدف بازاریابی

یکی دیگر از دلایل حرفه ای برای دانلود تصویر پروفایل اینستاگرام، رقیب شما است. به عنوان مثال، شما به صفحه خود نگاه می کنید و متوجه می شوید که صفحه رقیب بسیار موفق تر و محبوب تر از شما است. در حقیقت، شما عاشق پست های آن ها هستید و گاهی ممکن است سعی کنید برخی از پست ها و تصاویر آن صفحه را کپی کنید.

دانلود عکس پروفایل  اینستاگرام
دانلود عکس پروفایل  اینستاگرام

 

دائماً به حساب اینستاگرام آن ها نگاه می کنید و می‌خواهید روش های بازاریابی که استفاده می‌کنند را بدانید. برای یافتن پاسخ سوال خود، پوشه ای بسازید و نام کاربری هر یک از رقبا را یکی یکی در آن قرار دهید و پروفایل اینستاگرام آن ها را دانلود کنید. شاید بخواهید یک بیو ایسنتاگرام جذاب بسازید و لینک کلیه شبکه های اجتماعی خود را بصورت یکجا و در قابل یک لینک در آن قرار دهید. مطلب زیر به شما نحوه انجام این کار را آموزش می دهد:  

بهلینک، سرویسی برای درج چند لینک در بیو اینستاگرام – کلیک کنید  

با این کار، همیشه چیزی برای الهام بخشیدن به شما وجود دارد. در صورتی که به چیزی برای شروع نیاز داشته باشید، همیشه این پوشه را خواهید داشت. دوباره می توانید با استفاده از عکس پروفایل، به محتوای صفحه آن ها رجوع کنید و از نکات و ترفندهای آن ها الهام بگیرید.

نحوه دانلود پروفایل اینستا در کامپیوتر

شما می توانید به راحتی و بدون هیچ برنامه ای، تصویر پروفایل اینستا را با کیفیت کامل در رایانه شخصی دانلود کنید. مراحل این روش را در ادامه مشاهده می کنید: مرحله 1. حساب کاربری مورد نظرتان را در اینستاگرام باز کنید - چه متعلق به خودتان باشد یا یک دوست. روی عکس پروفایل کلیک راست کرده و گزینه کپی آدرس عکس (Copy image address) را انتخاب کنید. مرحله 2. آدرس عکس را در یک صفحه جدید قرار دهید. عبارت (s150x150/) را از این آدرس حذف کنید و دکمه اینتر را بزنید. عکس پروفایل با کیفیت کامل ظاهر می شود. مرحله 3. در این مرحله می توانید روی عکس کلیک راست کرده و برای دانلود روی ذخیره عکس یا Save image as کلیک نمایید. بسیار ساده!

برنامه دانلود پروفایل اینستاگرام براي اندروید

جدا از روش فوق، می توانید از سه اپلیکیشن اندرویدی نیز برای دانلود پروفایل اینستاگرام استفاده کنید. استفاده از این سه ابزار بسیار آسان است.

1. برنامه Insta Profile Pic Zoom & Save

اگر می خواهید بدون نیاز به باز کردن برنامه اینستاگرام، عکس پروفایل اینستاگرام شخصی را با کیفیت کامل دانلود کنید، این یک ابزار عالی برای شماست. این برنامه به صورت رایگان در دسترس است و به شما امکان می دهد تصاویر پروفایل اینستاگرام خود یا هر شخصی که می خواهید را مشاهده و ذخیره کنید. فقط باید آی دی  پروفایل مدنظرتان را وارد کنید و روی گزینه دریافت عکس پروفایل کلیک نمایید. سپس این برنامه دنیای پروفایل های اینستاگرام را جست‌وجو می‌کند و تصویر مورد نظرتان را به شما ارائه می دهد. پس از مشاهده عکس، می توانید نماد ذخیره را در گوشه سمت راست بالای برنامه، درست در کنار گزینه اشتراک گذاری فشار دهید. همچنین، با ضربه زدن روی نماد گالری در گوشه سمت راست بالای صفحه اصلی، می توانید تصاویر ذخیره شده پروفایل اینستاگرام را مشاهده کنید. حجم این اپلیکیشن تنها 3 مگابایت است!

2. برنامه Insta Big Profile Photo

وقتی چهره‌های شناخته‌ شده در اندازه‌های کوچک قالب پروفایل اینستاگرام ظاهر می‌شوند، دیگر قابل تشخیص نیستند. بنابراین، اگر برنامه ای برای بزرگ ‌نمایی و دانلود پروفایل داشته باشید، بهتر است.  

برنامه دانلود پروفایل اینستاگرام براي ايفون
برنامه دانلود پروفایل اینستاگرام براي ايفون

تنها کاری که باید انجام دهید این است که برنامه اینستاگرام را باز کنید، آدرس یا URL تصویر را کپی کرده و آن را در این برنامه قرار دهید. سپس روی گزینه Load It کلیک کنید تا عکس پروفایل را در اندازه واقعی ببینید. این برنامه به صورت رایگان در دسترس است و حدود 10 مگابایت حجم دارد.

3. برنامه Profile Picture Download for Instagram

این برنامه اندرویدی با رتبه 4 ستاره در فروشگاه گوگل پلی، احتمالاً بی‌ نقص ترین ذخیره‌کننده عکس پروفایل اینستا است. این برنامه نیز مانند برنامه قبلی، نیازی به نصب برنامه اینستاگرام روی دستگاهتان ندارد. فقط کافی است آیدی پروفایل مورد نظرتان را در بالای صفحه تایپ کنید و روی گزینه جستجو را کلیک کنید. هنگامی که عکس پروفایل مورد نظر روی صفحه ظاهر شد، روی دکمه دانلود این عکس در پایین صفحه ضربه بزنید. با این کار تصویر پروفایل در گالری گوشی شما ذخیره می شود. این برنامه رایگان است و 3 مگابایت از فضای داخلی موبایل را اشغال می کند.

برنامه دانلود پروفایل اینستاگرام براي آيفون

کاربران گوشی های آیفون می توانند عکس های پروفایل اینستاگرام را به صورت رایگان از طریق اپ استور دانلود کنند. برای این کار مراحل زیر را دنبال کنید: مرحله 1. برنامه اینستاگرام را باز کنید. مرحله 2. به اکانت اینستاگرام شخصی که علاقه مند به دانلود پروفایل آن هستید، بروید. مرحله 3. نام کاربری این شخص را کپی کنید یا آن را در جایی یادداشت کنید. مرحله 4. برنامه IGProfile برای اینستاگرام را از اپ استور دانلود کنید. مرحله 5. برنامه را راه اندازی کنید. مرحله 6. نام کاربری را در جای مورد نیاز کپی کنید و تمام! با این روش کاربران امکان مشاهده و دانلود عکس های پروفایل در اندازه واقعی را خواهند داشت و در واقع محدودیت اینستاگرام را دور می زنند. به این ترتیب می توانید عکس پروفایل اینستاگرام را در رایانه شخصی یا دستگاه اندروید و آیفون خود ذخیره کنید. دفعه بعد که دوست داشتید پروفایل بامزه دوستتان را در اینستاگرام ذخیره کنید یا عکس پروفایل خود را در آرشیو نگه دارید، از یکی از روش های بالا استفاده کنید.

بهینه سازی پروفایل اینستاگرام

گاهی اوقات ممکن است پروفایل اینستاگرام شما بعد از آپلود تار شود. دلایل زیادی وجود دارد که تصویر پروفایل اینستاگرام شما پیکسلی به نظر می رسد. معمولاً اگر تصویر پروفایل با وضوح پایین آپلود شود، در نمایش تار می شود. تصاویر را در پروفایل اینستاگرام به صورت JPEG  آپلود کنید تا این مشکل برطرف شود. هم چنین، تنظیمات تلفن همراه خود را بررسی کنید تا مطمئن شوید عکس‌هایتان با وضوح پایین ذخیره نمی‌شوند. با استفاده از عکس پروفایل می توانید صفحه خود را به روش های مختلف تبلیغ کنید، درواقع، عکس پروفایل، سخنگوی برند شماست.

برنامه دانلود پروفایل اینستاگرام براي اندروید
برنامه دانلود پروفایل اینستاگرام براي اندروید

به علاوه، مهم نیست که عکس پروفایل شما چقدر خوب به نظر می رسد، اگر در اندازه مورد نیاز آپلود نشود، هیچ تاثیری روی مخاطب ندارد. تصاویر خیلی کوچک، خیلی بزرگ کارایی لازم را ندارند و تار به نظر می رسند. توجه داشته باشید که حداکثر اندازه فایل اینستاگرام برای یک عکس پروفایل 10 مگابایت است.

عکس پروفایل اینستاگرام بیشتر از آنچه فکر می کنید اهمیت دارد!

ایجاد یک پروفایل اینستاگرام از نظر زیبایی شناختی، فراتر از سرگرمی است. برای برخی افراد، این موضوع یک سبک زندگی است و برای دیگران، شغل و حرفه. مردم اغلب فراموش می‌کنند که اهمیت پروفایل اینستاگرام، بیشتر از بیو و پست ‌ها است. وقتی شخصی روی پروفایل شما کلیک می کند، پست های شما در نیمه های صفحه قرار می گیرند! و اولین چیزی که شخص روی آن کلیک می‌کند و می‌بیند بیوگرافی شما نیست که به دقت نوشته اید، بلکه عکس پروفایل اینستاگرام شماست. بسیاری از ما عکس پروفایل را کاملا فراموش می کنیم و ترجیح می دهیم روی محتوای پست های خود تمرکز کنیم. اما عکس پروفایل بخش مهمی از صفحه اینستاگرام شماست که نباید آن را نادیده بگیرید.

عکس پروفایل اینستاگرام شما اولین چیزی است که افراد موقع لایک کردن عکس، تماشای استوری و یا ارسال پیام به شما، مشاهده می کنند. بنابراین مهم است که به آن توجه کنید؛ درست مانند انتخاب غذا. فرض کنید وارد یک شیرینی فروشی می‌شوید و در پشت یک شیشه به کیک‌هایی نگاه می‌کنید که هیچ طعمی روی آن ها نوشته نشده است. در نهایت شما کیکی را انتخاب می کنید که خوشمزه تر به نظر می رسد. در مورد عکس پروفایل شما هم همینطور است، برای اینکه پروفایل اینستاگرام شما از دیگران متمایز باشد و جلب توجه کند باید تمامی ویژگی های یک عکس خوب را داشته باشد. شاید این سوال برای شما پیش بیاید که آیا تصویر پروفایل به تنهایی به ارتقای صفحه ما کمک می کند؟ پاسخ خیر است. برای داشتن یک صفحه اینستاگرامی پربازده، باید با روش های تولید محتوا در این پلتفرم نیز آشنا باشید. مطالب سایت فرادرس در همین راستا می توانید برای شما مفید واقع شود.

 استراتژی تولید محتوا در اینستاگرام و سایر شبکه های اجتماعی – کلیک کنید

نظر خود را درباره «دانلود پروفایل اینستاگرام – ساده‌ترین روش برای دانلود پروفایل instagram با کیفیت بالا در کامپیوتر، اندروید و آیفون» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره دانلود پروفایل اینستاگرام – ساده‌ترین روش برای دانلود پروفایل instagram با کیفیت بالا در کامپیوتر، اندروید و آیفون فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.