زمان مطالعه: 1 دقیقه
راهکار های ساده برای کاهش استرس

راهکار های ساده برای کاهش استرس

بسیاری از عزیزان از استرس دائمی در طول روز شکایت میکنند و راه درمان آن را میپرسند.

بنام یگانه عالم

ابتدا باید یاد بگیرید که برنامه‌ ریزی کنید. و کارهای خود را اولویت بندی کنید و طبق اولویت آن ها را انجام دهید. سعی کنید کارهایتان را با دقت انجام دهید و درست اما وسواس نداشته باشید زیرا وسواس بیش از حد در انجام کارها باعث میشود که شما وقت کم بیاورید و به کارهای دیگر نرسید.

بدانیم که همه انسان ها دارای محدودیت‌ ها و نقطه ضعف‌ هایی دارند و ما هرگز نمی‌توانیم کامل و بی‌نقص باشیم. پس برای خود اهدافی تعیین کنید که در توان شما و قابل رسیدن باشند. در زندگیتان تفریح و سرگرمی در کنار کار جدی فراموش نشود.

شخصی مثبت اندیش و سازنده برای خود باشید و به خودتان فرصت بدهید و اعتماد داشته باشید. رقابت‌ها و چشم و هم چشمی‌های بیجا و غیرضروری را دور بریزید و خودتان را با کسی مقایسه نکنید. هرکسی زندگی متفاوت با توانایی های متفاوت دارد. ورزش و فعالیت جسمانی باعث میشود سرحال باشید و از استرس دور باشید. استراحت و خواب کافی در کاهش استرس نقش بسزایی دارد.

برای مشکلات راه حل پیدا کنید و در کارها نظم و ترتیب را رعایت کنید.

نظر خود را درباره «راهکار های ساده برای کاهش استرس» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره راهکار های ساده برای کاهش استرس فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.