زمان مطالعه: 1 دقیقه
روانشناسی در مدیریت

روانشناسی در مدیریت

هرجاییکه انسان باشد وبا انسان سرو کار داشته باشیم علم روانشناسی کاربرد خواهد داشت علم روانشناسی این کمک را به می کند.

هرجاییکه انسان باشد وبا انسان سرو کار داشته باشیم علم روانشناسی کاربرد خواهد داشت علم روانشناسی این کمک را به می کند تا در ارامش وبطور صحیح وبا سلامت روان کاری را انجام بدهیم یا به اصلاح اشتباهات بپردازیم . با آسمونی همراه باشید.
چون انسان موجودی اجتماعی است وزندگی او‌در اجتماع شکل میگیرد بسیارمورد اهمیت است ،روح و روان انسان‌ها سرچشمه‌ای است از انرژی که انگیزه، اشتیاق، پیشرفت و افتخارات از آن برمی‌خیزد و افراد را قادر می‌سازد کارهای ارزنده‌ای به ثمر برسانند.مدیریت در خانه ومحل کار فرقی نمی کند واین علم به کمک شما خواهدآمد .
در محل کار باعث میشود تاشما ارتباط خوبی با زیردستان ویا حتی همکاران خود داشته باشید ودرواقع نفوذ بیشتری داشته باشید .زیرا این علم به شما می اموزد با اصول وقواعد به بهره برداری صحیح از نیروی انسانی وافزایش خلاقیت ها و ایجاد یک جریان فکری در راستای هدفتان داشته باشید . ودرخانه بعنوان مدیر خانه ارتباط خوبی باهمسر وفرزند خود داشته باشید .

نظر خود را درباره «روانشناسی در مدیریت» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره روانشناسی در مدیریت فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.