زمان مطالعه: 1 دقیقه
رفتار جراتمند چیست؟

رفتار جراتمند چیست؟

شاید کلمه جراتمند را شنیده باشید ؟شاید تعریفی از ان در ذهنتان باشد.

شاید کلمه جراتمند را شنیده باشید ؟شاید تعریفی از ان در ذهنتان باشد. در ادامه میخوانید که رفتار جراتمند چیست. رفتاری است که با توجه به حس وفکر وتوانمندی ومحدودیتها ،اهداف ،رفتار وانتظار رفتاربا طرف مقابل انجام می دهیم. با آسمونی همراه باشید.

وقتی ما جراتمند نباشیم دوگونه رفتاراز ما دیده می شود که یک عده پرخاشگری را انتخاب می کنند ویک عده دیگر منفعل بودن را انتخاب میکنند .گروه پرخاشگر بابت مسائل دادوفریاد راه می اندازند تا کسی دیگر جرات صحبت پیدا نکند وگروهی دیگر دربرابر دیگران منفعل هستند وکار خواسته شده را قبول می کنند اما در وجودشان باخودشان درحال جنگ ونزاع هستند که چرا قبول کردند وتا انجام دادن ان کار با خود درگیرند.

چون بدون توجه به فکروحس وتوانمندیها ومحدودیتهاواهداف به طرف مقابل خود قول انجام کاری را داده اند .پس با رفتاری جراتمند که قبلتر معنی ان را توضیح داده ایم می توانند از این چرخه معیوب پرخاشگری ویا منفعل بودن خارج شده .

این مطلب ادامه دارد..........

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «رفتار جراتمند چیست؟» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره رفتار جراتمند چیست؟ فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.